پاسخ: DL380 g7 مرده؟

سلام،


 


لطفا مطمئن شوید که سیستم عامل سرور به روز است.


 


همچنین ممکن است یک نقص سخت افزاری باشد. برای جداسازی مولفه معیوب، باید حداقل پیکربندی را امتحان کنید.


 


لطفاً سرور را به شکل زیر به حداقل تنظیمات برسانید


 


1 CPU، 1 DIMM، بدون کارت PCI.


 


سرور را با حداقل تنظیمات بوت کنید و رفتار را بررسی کنید.


 


اضافه کردن اجزای DIMM را یکی یکی شروع کنید. این به جداسازی در صورت وجود هر قطعه معیوب کمک می کند.


 


اگر این کمکی نکرد، آنگاه قطعه معیوب می تواند روی برد سیستم باشد که در نهایت نیاز به تعویض دارد.


 


با تشکر،


TAM




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/dl380-g7-dead/m-p/7185659#M181143تحریریه مجله اچ پی