پاسخ: HP ProLiant DL380 G7، BIOS P67 2015/08/16

سلام،


 


از شما برای به اشتراک گذاری گزارش های IML سپاسگزاریم.


به نظر می‌رسد چندین مشکل سخت‌افزاری وجود دارد و برای رفع آن باید به گزارش‌ها بیشتر نگاه کنیم تا مشکل را در اینجا مشخص کنیم.


از شما درخواست می‌کند که با استفاده از CD SmartStart، پرونده‌ای را با پشتیبانی HPE برای کمک بیشتر با گزارش ADU و گزارش بررسی پیشرفته مطرح کنید.


 


متشکرم.




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/hp-proliant-dl380-g7-bios-p67-08-16-2015/m-p/7185017#M181025

تحریریه مجله اچ پی