ببخشید من متوجه سوال شما نشدم من با سرور gen8 قدیمی که در پست اول ذکر شد این مشکل رو داشتم، بعد با سرور gen9 (و همون لپ تاپ) همینطور بود و الان دقیقا همین مشکل رو با سرور gen11 خیلی جدید و لپ تاپ متفاوت دارم. اما اگر لپ تاپ را با استفاده از _هر دستگاه متوسط به سرور وصل کنید، خواه سوئیچ مدیریت شده 1 گیگابیت بر ثانیه باشد یا سوئیچ کوچک 8 پورت 100 مگابیت بر ثانیه، مشکل برطرف می شود. و مطمئناً کابل بد نیست زیرا من 5 کابل مختلف را امتحان کردم.
نه، من نمیخواهم آخرین سرور را جایگزین کنم و/یا لپتاپ دیگری بخرم، فکر میکنم این کمکی نخواهد کرد زیرا مشکلی که توضیح داده شد یا ناسازگاری میانافزار بین Thinkpad و HP است، یا مشکل نرمافزاری – ممکن است چیزی باشد. با تنظیمات شبکه در رایانه موبایل(های) من؟
با این حال، مجدداً تأکید می کنم که هیچ مشکلی با سرورهای برندهای دیگر وجود نداشته است.
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/ilo4-ilo5-ilo6-incompatibility-with-thinkpads-network/m-p/7227435#M189526 تحریریه مجله اچ پی