سلام
می توانید NVRAM سرور را پاک کنید و ببینید که آیا این کمک می کند یا خیر.
برای این کار سرور را خاموش کنید، کابل های برق را از منبع تغذیه خارج کرده و پنل دسترسی را بردارید.
- لطفاً به مورد 17 از نمودار اجزای برد سیستم در صفحه 67 مراجعه کنید راهنمای نگهداری و سرویس سرور HPE ProLiant ML310e Gen8 v2 برای محل “سوئیچ تعمیر و نگهداری سیستم”.
- پس از شناسایی، موقعیت سوئیچ تعمیر و نگهداری سیستم 6 را روی موقعیت «روشن» قرار دهید.
- سپس کابل برق را وصل کرده و سرور را روشن کنید.
- هنگامی که پیامی را مشاهده کردید که نشان میدهد سوئیچ تعمیر و نگهداری سیستم در موقعیت «روشن» تنظیم شده است، سپس سرور را خاموش کنید، کابلهای برق را بردارید و سپس موقعیت سوئیچ را برگردانید.
- سپس پنل دسترسی را تعویض کنید، کابل های برق را وصل کرده و سرور را روشن کنید.
با احترام،
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/ml310e-gen8-v2-do-not-boot-do-not-pass-20-have-an-internal-led/m-p/7190118#M181886
تحریریه مجله اچ پی