پاسخ: OneView برخی از دستگاه‌ها را گزارش می‌دهد که به درستی برای پشتیبانی از راه دور پیکربندی نشده‌اند

ابتدا ماژول HPOneView را وارد کرده و سپس از شما می خواهد که اعتبارنامه ها را به دستگاه OneView خود متصل کنید. هنگامی که اطلاعات کاربری خود را وارد کردید، به دستگاه متصل می شود و لیستی از همه دستگاه ها را بازیابی می کند و نام و وضعیت پشتیبانی از راه دور آنها را نشان می دهد.

حالت پشتیبانی از راه دور می تواند یکی از مقادیر زیر را داشته باشد:

  • ثبت شده است
  • ثبت نشده است
  • پشتیبانی نشده

اگر دستگاهی ثبت نشده باشد، به این معنی است که برای پشتیبانی از راه دور به درستی متصل نشده است. می توانید از این اطلاعات برای عیب یابی دستگاه هایی که به درستی متصل نیستند و اطمینان حاصل کنید که برای پشتیبانی از راه دور به درستی پیکربندی شده اند استفاده کنید.

 

 

 

بازی های ورزشی با توپ




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-oneview/oneview-reporting-some-devices-not-correctly-configured-for/m-p/7185859#M8052

تحریریه مجله اچ پی