سلام – دقیقا همین مشکل اینجاست. من چند روزی نبودم، ML30 Gen10 را روشن کردم و این پیغام خطا را دریافت کردم. من از ilorest برای فلش مجدد سیستم با “بسته نرم افزار ROM Flash – سرورهای HPE ProLiant ML30 Gen10 (U44)” (نسخه) استفاده کرده ام. 2.72_04-20-2023) اما فرقی نمی کند. نسخه ها اکنون به شرح زیر گزارش شده اند:
- رام سیستم 2.72 (2023-04-20)
- S100i SR Gen10 2.04-0 (این قبلاً 2.02.0 بود)
- سیستم عامل iLO 1.45
وقتی “System Utilities > System Health summary” را روی iLO اجرا می کنم و سپس “HPE Smart Array S100i SR Gen 10” را انتخاب می کنم، گزارش می دهد که
آرایه درایو 1785-Slot 0b پیکربندی نشده است. اقدام: از یک ابزار پیکربندی برای پیکربندی درایوهای پیوست شده استفاده کنید
وقتی «پیکربندی سیستم > HPE Smart Array S100i SR Gen 10» را اجرا میکنم، میتوانم اطلاعات درایو را برای درایو 1 ترابایتی پیدا کنم، اما میگوید که نه مرتبط با یک آرایه
هر ایده؟ با تشکر.
منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/proliant-ml30-gen-10-no-bootable-devices/m-p/7190124#M181887
تحریریه مجله اچ پی