چگونه در صورت خرابی دیسک در آرایه از طریق ایمیل مطلع شویم؟

من (فکر می‌کنم) همه نرم‌افزارهای ممکن را روی DL380 Gen10 جدیدمان نصب کرده‌ام، اما نمی‌توانم در صورت خرابی دیسک، اعلان‌ها را از طریق پست پیکربندی کنم.

چه کسی می تواند مرا در مسیر درست راهنمایی کند.؟

من Insight Remote Support را نصب کرده ام اما مطمئن نیستم که آیا این همان چیزی است که به آن نیاز دارم.

مارک

 




منبع: https://community.hpe.com/t5/proliant-servers-ml-dl-sl/how-to-notify-by-email-in-case-of-failed-disk-in-array/m-p/7175248#M179340

تحریریه مجله اچ پی