چگونه چاپگر HP خود را به صورت آنلاین راه اندازی مجدد کنم؟ (راهنمای عیب یابی)

https://www.hpprintersupportpro.net/blog/wp-content/uploads/2024/09/How-do-I-get-my-HP-printer-back-online.webp

https://www.hpprintersupportpro.net/blog/wp-content/uploads/2024/09/How-do-I-get-my-HP-printer-back-online.webphttps://www.hpprintersupportpro.net/blog/wp-content/uploads/2024/09/How-do-I-get-my-HP-printer-back-online.webp

آیا در تلاش برای چاپ یک سند مهم مشکل دارید؟ اگر بله، ممکن است به دنبال شواهد باشید: “چگونه می توانم چاپگر HP خود را آنلاین کنم؟”دلیل ساده رخ دادن چنین خطایی می تواند این باشد:وضعیت آفلاین” که روی چاپگر شما ظاهر می شود.

با این حال، این یک مشکل رایج است که ممکن است گاهی اوقات ایجاد شود. با رعایت چند مرحله عیب یابی، از جمله، می توانید به راحتی چاپگر HP خود را به صورت آنلاین راه اندازی مجدد کنید اتصال شبکه را بررسی کنید > پرینتر و کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید > روی چاپگر کلیک راست کنید > استفاده از چاپگر آنلاین > تنظیم آن به عنوان چاپگر پیش فرض را انتخاب کنید.

از این وبلاگ دیدن کنید تا از مراحلی که باید برای برگرداندن آسان چاپگر خود به صورت آنلاین دنبال کنید، دیدن کنید.

چرا چاپگر HP من آفلاین است؟ (مراحل بازیابی)

چاپگرهای HP ممکن است به دلیل مشکلات اتصال، دستگاه های چاپ قدیمی و موارد دیگر آفلاین بمانند. اکنون، بیایید مراحل مورد نیاز برای آنلاین کردن پرینتر و آماده‌سازی را طی کنیم.

1. اصول اولیه را بررسی کنید

اولین قدم این است که از اصول اولیه شروع کنید. ابتدا اتصال شبکه را بررسی کنید و مطمئن شوید که چاپگر روشن است. سپس بررسی کنید که آیا چاپگر کار می کند یا خیر. سیم برق به پرینتر و پورت متصل است.

پس از انجام این کار، بررسی کنید چاپگر را به شبکه وصل کنید. در حین استفاده چاپگر تماس سیمی، مطمئن شوید که کابل USB یا اترنت درست وصل شد از سوی دیگر، برای پرینترهای بی سیممطمئن شوید که چاپگر به شبکه Wi-Fi شما متصل است.

2. دستگاه های خود را دوباره باز کنید

گاهی اوقات، راه اندازی مجدد دستگاه های شما می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

  • پرینتر را مجددا راه اندازی کنید: بسته شدن چاپگر، صبر کنید 30 ثانیه قبل از راه اندازی مجدد. این می تواند به شما در تصحیح خطاهای موقت در صورت وقوع کمک کند.
  • کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید: همچنین می توانید با روشن کردن مجدد رایانه خود، فاصله بین رایانه و چاپگر را پر کنید.

3. وضعیت چاپگر را در رایانه خود بررسی کنید

بررسی وضعیت چاپگر در رایانه شما یک گام بسیار مهم در رفع مشکل چاپگر است. اگر مشکلی وجود داشته باشد، رایانه می‌تواند به شما نکاتی بدهد.

  • برای کاربران ویندوز: برای بررسی وضعیت چاپگر در رایانه خود، باید
  • رفتن به “تنظیمات”.
  • سپس انتخاب کنید “دستگاه”.
  • پس از آن، فشار دهید “پرینترها و اسکنرها”.
  • چاپگر HP خود را انتخاب کنید و مطمئن شوید که هست “تنظیم به پیش فرض”.
  • جستجو برای “پیام های خطا”برای رفع آن دستورالعمل ها را دنبال کنید.
  • برای کاربران مک: مراحلی که کاربران مک باید برای پایان دادن به خطا دنبال کنند به شرح زیر است:
  • رفتن به “سیستم و ترجیحات”.
  • مطمئن شوید که چاپگر شما روشن است “ضبط و انتخاب شد”.
  • او تلاش می کند “حذف و اضافه کردن مجدد” اگر چاپگر در دسترس نباشد.

4. سخت افزار چاپگر را ارتقا دهید

  • دلیل به روز رسانی: سخت افزار قدیمی چاپگر می تواند علت اصلی آن باشد چاپگر HP به اینترنت متصل نیستارتقاء این دستگاه ها بسیار مهم است، زیرا آنها به عنوان رابط بین چاپگر و رایانه عمل می کنند. اگر قدیمی است، ممکن است به دلیل مشکلات اتصال باشد.
  • راه حل: رفتن به وب سایت رسمی HP برای دانلود آخرین درایورهای مدل چاپگر خود. سپس، متعهد شوید مراحل نصب برای به روز رسانی نرم افزار خود

5. HP Print and Scan Doctor را اجرا کنید

این ابزار رایگان ارائه شده توسط HP می تواند در این مورد نجات دهنده باشد، زیرا برای شناسایی و رفع خطاها طراحی شده است. برای اجرای روان و کارآمد ابزار، مراحل زیر را امتحان کنید.

  • برای دانلود 'HP Print and Scan Doctor' از وب سایت HP
  • بعد، ابزار را اجرا کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

6. چاپگر را دوباره به شبکه وصل کنید

اتصال شبکه نقش حیاتی در اتصال مجدد چاپگر به شبکه دارد. با این حال، روش های رفع خطاهای شبکه برای چاپگرهای بی سیم و سیمی متفاوت است.

پرینترهای بی سیم: داشتن یک اتصال اینترنتی قوی برای چاپگرهای بی سیم بسیار مهم است. مطمئن شوید که چاپگر به شبکه متصل است. “شبکه Wi-Fi صحیح”با این حال، می توانید پیکربندی کنید “تنظیمات شبکه” تغییر به “پانل کنترل چاپگر”.

چاپگرهای سیمی: مطمئن شوید که “کابل اترنت یا USB” به طور پایدار متصل بود. یک شبکه ضعیف به راحتی می تواند یک مانع ارتباطی ایجاد کند. همچنین در صورت وجود می توانید از پورت یا کابل دیگری استفاده کنید.

7. به روز رسانی سیستم عامل را بررسی کنید

به روز رسانی سیستم عامل چاپگر HP می تواند خطاهای رایج را برطرف کرده و عملکرد کلی را بهبود بخشد. این به رفع اشکالات و بهبود عملکرد کمک می کند. دستورالعمل هایی که برای این منظور باید دنبال کنید عبارتند از: به وب سایت HP بروید > به‌روزرسانی مدل چاپگر خود را بررسی کنید > به روز رسانی ها را نصب کنید.

8. تنظیمات چاپگر را بازنشانی کنید

اگر همه روش های دیگر شکست بخورند، تنظیم مجدد کارخانه این می تواند به مشکل وضعیت آفلاین پایان دهد. برای بازنشانی به تنظیمات کارخانه، توصیه می‌شود این کار را انجام دهید دفترچه راهنمای چاپگر یا وب سایت رسمی HP دستورالعمل های ارائه شده برای تنظیم مجدد کارخانه را دنبال کنید.

با این حال، باید بدانید که با این کار چاپگر به آن هدایت می شود تنظیمات پیش فرضبنابراین، ممکن است مجبور شوید همه چیز را از ابتدا تنظیم کنید.

9. با پشتیبانی HP تماس بگیرید

اگر دارید چاپگر HP به اینترنت متصل نیستحتی پس از امتحان سایر روش های رفع اشکال. بنابراین، ممکن است تعجب کنید، “چگونه می توانم چاپگر HP خود را آنلاین کنم؟”در این صورت می توانید تماس بگیرید پشتیبانی HP و راهنمایی های لازم را انجام دهید.

برای تماس با تیم پشتیبانی HP، به وب سایت پشتیبانی HP مراجعه کنید و به دنبال گزینه های ارتباطی باشید. تمام اطلاعات مرتبط با مشکل خود مانند مدل چاپگر را ارائه دهید و برای راه حل مناسب توضیح دهید.

خطوط پایانی

می‌توانید با دنبال کردن مراحل عیب‌یابی و درخواست دستورالعمل‌ها، چاپگر HP خود را به‌صورت آنلاین راه‌اندازی مجدد کنید پشتیبانی از پرینترهای HP نکات ذکر شده در این وبلاگ می تواند به شما کمک کند تا بر اکثر مشکلات ارتباطی که بدون زحمت با آنها روبرو می شوید غلبه کنید.

سوالات متداول

سوال 1. چرا چاپگر HP من مدام آفلاین می گوید؟

پاسخ دهید چاپگر HP شما آفلاین خواهد ماند و ممکن است دلایلی در پشت این موضوع وجود داشته باشد:
مشکلات شبکه (Wi-Fi یا USB).
دستگاه های چاپگر قدیمی
نقص در تنظیمات چاپگر یا کامپیوتر.
مشکل در سرویس اسپولر چاپ.
مشکل در منوی چاپ

سوال 2. چگونه می توانم چاپگر HP خود را دوباره به اینترنت وصل کنم؟

پاسخ دهید اگر یک چاپگر HP با صفحه نمایش لمسی یا منو دارید، باید مراحل آسان ذکر شده در زیر را برای رفع مشکل اتصال دنبال کنید:
ابتدا منوی بی سیم یا منوی تنظیمات را باز کنید.
سپس انتخاب کنید “تنظیمات یا تنظیمات شبکه”.
بعد، انتخاب کنید “بازیابی تنظیمات شبکه”.

در مورد چاپگر بدون صفحه نمایش لمسی یا منو، سپس با کمک دکمه های روی چاپگر، به حالت Restore Wi-Fi setup در چاپگر HP بروید.

سوال 3. چگونه چاپگر خود را از حالت آفلاین به حالت آنلاین بازنشانی کنم؟

پاسخ دهید برای تغییر چاپگر از حالت آفلاین به حالت آنلاین، باید دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:
روی چاپگر کلیک راست کرده و “ببین چاپ چیه'.
اکنون، ' را فشار دهیدچاپگر“در گوشه سمت چپ بالای نوار منو.”
علامت را بردارید،از چاپگر بدون اتصال به اینترنت استفاده کنید“اگر آن را بررسی کردید.”
در نهایت، “چاپ را امتحان کنید” سند شما

سوال 4. چگونه می توانم چاپگر بی سیم خود را به اینترنت وصل کنم؟

پاسخ دهید چاپگرهای بی سیم را می توان به حالت آنلاین بازگرداند، مراحل زیر را امتحان کنید:
مطمئن شوید که چاپگر روشن است “روشن” و به شما متصل شد “شبکه Wi-Fi دستگاه”.
سپس، 'قطع ارتباط' و “چاپگر را راه اندازی مجدد کنید”.
چاپگر خود را به عنوان تنظیم کنید “چاپگر پیش فرض”.
حالا خالی “صف چاپ”.
در مرحله بعد، تغییراتی در سرویس هایی که صف چاپ را مدیریت می کنند ایجاد می شود.
“حذف و نصب مجدد” چاپگر شما به دستگاه شما
“اشتغال” دوباره کامپیوتر شما

منبع: https://www.hpprintersupportpro.net/blog/how-do-i-get-my-hp-printer-back-online/

تحریریه مجله اچ پی