آموزش تعمیر دی وی دی رایتر dvd write کامپیوتر علت باز نشدن علی نخواندن دی وی دی | hp-mag

CD وDVD دو لوح ذخيره سازی اطلاعات می باشند که در ظرفیت ذخیره سازی با یکدیگر تفاوت دارند. دی وی دی می تواند حجم بسیار بالاتری از اطلاعات مانند فایل های صوتی، تصویری، فیلم، اسناد و اپلیکیشن ها را در خود ذخیره کند. این مدل از درایو نوری اکسترنال پایونربا وزنی بسیار سبک و طراحی باریک ، مناسب برای حمل و نقل آسان طراحی و تولید شده است. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق کابلUSB تامینمی‌کند و نیازی به کابل برق اضافه برای تغذیه ندارد. به این معنی که بعد از متصل کردن کابلUSB، لپ‌تاپ یا کامپیوتربه‌طور اتوماتیکآن را شناساییمی‌کند و برای استفاده از آننیازی به نصب درایور و یا نرم افزاری خاص نخواهید داشت.

دی وی دی رایتر لپ تاپ ASUS مدل VivoBook A551

استفاده از مطالب فروشگاه نیاز انفورماتیک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت جهان بازار را می پذیرم . درایو اینترنال دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. این مجله خبری محصولات اچ پی بار با ایده ی ساخت فروشگاه اینترنتی، گام در میدان گذاشته است. در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم. ممکن است که قطع شده باشد و یا این که کابل آن دچار خرابی شده و نیاز باشد که از یک کابل جدیدتر استفاده کنید.

http://akhbarfootball.ir

با سلام خدا قوت از زحمات بی منت و آموزش تصویری و زیبای شما بسیار بسیار متشکرم .موفق باشید. بسیار عالی بود واقعا ازت ممنونم اگه اموزشهای دیگه ای هم داری لطف کن و مارو بی نصیب نذار. این آموزش های هرچند کوتاه ولی کلیدی رو هر جایی به رایگان دراختیار آدم نمیگذارند. ولی CD Rom من کار نمی کنه یعنی وقتی بسته می شه سریع باز می شه.لطفا مرا راهنمایی کنید. و شما نیازی به نصب به صورت دستی ندارید البته مشکل رایت نکردن از برنامه ای که برای رایت نیز استفاده می کنید نیز می تواند باشد. در داخل این محفظه برای تمیز کردن از دو نوع مایع می توانید استفاده کنید پیشنهاد ما این است که از اسپری کنتاکت شور استفاده کنید اما به جای آن می توانید از الکل نیز برای پاک سازی کمک بگیرد و مشکلی پیش نخواهد آمد .

  • با تمیز کردن موتور خیلی ایرادات مانند وقتی که سی دی اجرا می شود ولی دی وی دی نه یا رایت نکردن دی وی دی رایتر که اگر نرم افزاری نباشد حل می شود.
  • می گویند که به اتصالات داخلی لپ تاپ و کامپیوتر وصل می شوند و فقط با خود دستگاه می توانند حمل شوند.
  • DVD Writer اکسترنال به وسیله کابل USB به هر نوع لپ تاپ یا کامپیوتر متصل می شود و برای تمامی سیستم عامل ها قابل شناسایی است.
  • با اینوسیله می‌توانید با استفاده از دیسک‌های از قبل ضبط شده، موسیقی پخش کنید یا فیلم تماشا کنید.

جهت مقایسه قیمت دی وی دی و بلوری رایتر در انواع برند موجود در بازار رایتر، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. DVD Writer اکسترنال به وسیله کابل USB به هر نوع لپ تاپ یا کامپیوتر متصل می شود و برای تمامی سیستم عامل ها قابل شناسایی است. به دلیل وجود تسمه متحرک که باعث باز و بسته شدن درب دی وی دی رایتر می شود، امکان خرابی این قطعه نسبت به سایر سخت افزارهای کامپیوتر بیشتر است، پس گارانتی و خدمات پس از فروش برای خرید دی وی دی رایتر ضروری است. بیشتر از 50 تا سی دی رام و دی وی دی رام دارم که درش باز نمیشه که با تعویض تسمه هیچ تغییری نکرده. در این مقاله اطلاعاتی در مورد چگونگی عیب یابی مشکلات مربوط به CD و DVD در رایانه رومیزی یا لپ تاپ ارائه می شود. اگر درایو CD ، DVD شما قادر به خواندن یا تشخیص دیسکهایی نیست که شما در درایو قرار می دهید ، دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند تا مشکلات را تشخیص و برطرف کنید.

انواع روش های دریافت خلافی خودرو/ روش های پرداخت خلافی خودرو

پس از آن ، ببینید آیا درایو CD شما هنوز در ویندوز 10 نشان داده نمی شود یا خیر. در غیر این صورت ، این مسئله می تواند یک مسئله نرم افزاری نیز باشد. این بخش برای خواندن اطلاعات از روی دیسک، بر روی دی وی دی در حال چرخش حرکت می‌کند. در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی‌ها و تفاوت‌های درایوهای نوری اکسترنال برندهای مختلف می‌پردازیم.

دی وی دی رایتر ایسوز