آینده کاری با استعدادهای اولیه شغلی شروع می شود

نامزدهای شغلی اولیه با فناوری بزرگ شدند و بومی دیجیتال شده اند. آنها خودمختار هستند و می توانند سریعتر با بیزاری کمتر از تغییر یاد بگیرند. اینها مهارت‌های بسیار مهمی برای تقریباً هر عضو تیم است تا به HPE کمک کند تا هدف خود را برای پیشبرد شیوه زندگی و کارمان انجام دهد. برای کمک به کاندیدهای اولیه شغلی درک کنند کار کردن در اینجا چگونه است، ما یک برنامه تجربه مجازی را برای نمایش نمونه های واقعی کار و مشاغلی که می توانند بخشی از آنها در HPE باشند، معرفی می کنیم.

اولین تجربه مجازی ما بر روی آن متمرکز شده است مهندسی نرم افزار جایی که داوطلبان یاد می‌گیرند که چگونه با استفاده از Java Spring Boot و پلتفرم ابری GreenLake ما یک سرویس وب RESTful طراحی و بسازند، چگونه پشتیبانی برنامه را اضافه کنند، و چگونه تست‌های واحد ایجاد کنند. سپس داوطلبان می توانند کار خود را با پاسخ های مدل مقایسه کنند. به زودی تجربیات مجازی فروش را نیز معرفی خواهیم کرد. این به ما اجازه می دهد تا استعدادهای متنوع و برتر را از هر نقطه در سراسر جهان درگیر، جذب و استخدام کنیم و خط لوله ای برای کسانی که اکنون یا در آینده آماده کار هستند ایجاد کنیم.

تنوع همچنین بخش مهمی از استراتژی استعداد ما برای فعال کردن نوآوری است. استخدام دانشگاه فرصت هایی را برای ما فراهم می کند تا با کارمندان آینده در جایی که هستند و در هر کجای دنیا ملاقات کنیم. امسال، ما در کنفرانس معتبر گریس هاپر شرکت کردیم که در آن فرصتی برای ارتباط با بیش از 30 هزار زن در زمینه فناوری از بیش از 120 کشور داشتیم. بیش از 1000 نامزد با ثبت نام در غرفه ما به عضویت در HPE علاقه نشان دادند.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/11/the-future-of-work-starts-with-early-career-talent.html