ابر هیبریدی «ابر اول» جدید است

در HPE، ما از طریق شتاب باورنکردنی در بازار پشت HPE GreenLake، این را از نزدیک تجربه می‌کنیم. با 7.7 میلیارد دلار ارزش قرارداد، و بیش از 65000 مشتری در هر صنعت در سراسر جهان، از جمله برخی از بزرگترین مؤسسات مالی، تولید کنندگان و خرده فروشان، ما هیجان زده هستیم که نه تنها بخشی از این تغییر هستیم، بلکه به شکل گیری آن نیز کمک می کنیم.

2. عملکرد بهینه شده: تخمین زده می شود که 50 درصد از داده ها تا سال 2025 در لبه تولید و پردازش شوند.2 عملکرد و پاسخگویی الزامات مهمی هستند. HPE GreenLake for Private Cloud Enterprise بر پایه زیرساخت های از پیش پیکربندی شده و بهینه سازی شده برای حجم کار ساخته شده است، که می تواند نزدیک به محل زندگی داده ها و برنامه ها قرار گیرد، هم زمان تاخیر و هم TCO را برای برنامه های کاربردی غنی از داده کاهش می دهد.

4. حاکمیت داده ها و انطباق: حاکمیت داده‌ها و الزامات انطباق خاص صنعت در حال تکامل مداوم برای اکثر مشتریان ما یک واقعیت است. بنابراین، راه‌حل‌های ابری ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مشتریان بتوانند به راحتی کنترل‌های امنیتی رایجی را که امکان انطباق ساده و حصار جغرافیایی را فراهم می‌کند، روشن کنند.

این سرویس ابری یک ابر خصوصی کاملاً بازسازی شده با یک تجربه کاملاً مدرن است که یک مدل عملیات ابری واقعی را در همه جا به پنج روش ارائه می دهد:

سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه و مستمر ما در نرم‌افزار و سخت‌افزار ابری در چند سال گذشته، به ما این امکان را داده است که مزایای مدل عملیاتی ابری مانند سرعت، چابکی، سلف‌سرویس، پرداخت به ازای هر استفاده، اتوماسیون و مقیاس‌پذیری را به ارمغان بیاوریم. جایی که برنامه‌ها و داده‌ها در آن قرار دارند – در مراکز داده مشتری، در قسمت‌های اصلی و در لبه‌ها – هر طور که مشتریان ما بخواهند مدیریت می‌شوند.

از “یا/یا” تا ترکیبی

یکی از راه‌های کلیدی که ما می‌توانیم مزایای پذیرش ترکیبی و چند ابری را حتی بیشتر در دسترس سازمان‌ها قرار دهیم، از طریق HPE GreenLake برای شرکت خصوصی ابری است، که خوشحالم که اکنون به طور کلی در دسترس است.

5. اکوسیستم باز: اصول طراحی ما بر روی استقرار استانداردهای باز و سیستم های باز متمرکز است که انتخاب مشتریان ما را فراهم می کند و از قفل شدن فروشنده جلوگیری می کند. رویکرد سیستم‌های باز و استانداردهای باز به مشتریان ما امکان انتخاب و اختیاری را می‌دهد تا بارهای کاری را به محیط مورد نظر خود منتقل کرده و قرار دهند.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/11/hybrid-cloud-is-the-new-cloud-first.html

1. تجربه آشنا: هیچ مدل عملیاتی ابری بدون «تجربه ابری» وجود ندارد. برای ما و مشتریان ما، این به معنای در دسترس بودن آماده، دسترسی سریع به منابع (سرعت به ارزش)، محیط مدیریت شده که پیچیدگی را انتزاعی می کند، تجربه کنسولی بصری با رابط های CLI/API، و مدیریت پیشین -مجموعه تایید شده ISV ها و خدمات فعال کننده (HPE GreenLake Marketplace).

3. پیش بینی هزینه و TCO: هزینه های ورودی و خروجی، قفل شدن با خدمات اختصاصی و تامین بیش از حد می تواند به سرعت و به طور غیرمنتظره ای بودجه سازمان را مصرف کند.3 HPE GreenLake for Private Cloud Enterprise، مقیاس‌پذیری را برای همسو کردن ظرفیت با تقاضا امکان‌پذیر می‌کند و سطوح بالای اتوماسیون منجر به کاهش TCO می‌شود. علاوه بر این، کنسول عملیاتی آن کل فضای ابری (بله، از جمله چندین ابر عمومی) را با یک موتور توصیه داخلی برای بهینه‌سازی منابع، پیش‌بینی نیازهای ظرفیت و بهینه‌سازی هزینه‌های ابری اجرا، مدیریت و بهینه‌سازی می‌کند.