اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار | allescape

این اتاق فرار با دارا بودن چندین سناریو مختلف و چالش برانگیز، ذهن شما را درگیر می‌کند. سناریوهای هیجانی و ژانر وحشت در اسکیپ هوم، آدرنالین خون شما را در بالاترین میزان خود قرار می‌دهد تا تجربه‌ای جذاب از حضور در این فضا داشته باشید. یکی از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین اسکیپ روم در تهران، اتاق فرار اسکیپ می است. در این اتاق فرار، می‌توانید سناریوهای متنوعی را تجربه کنید و از دکوراسیون جذاب این مجموعه در کنار هم تیمی‌های خودتان لذت ببرید.

اتاق فرار ایکس اسکیپ Xescape یک مجموعه تخصصی بازی های اتاق فرار در ایران بوده و خط مشی آن، طراحی و اجرای اسکیپ روم های خلاقانه، متفاوت و به روز است. ایکس اسکیپ متشکل از مجموعه تیم دکور و گریم سینمایی، تیم طراحی و تیم برندینگ، در نظر دارد لذتی متفاوت از اتاق های فرار را برای طرفداران این بازی گروهی به ارمغان آورد. این اتاق فرار در یکی از خانه‌های تاریخی تهران، یعنی عمارت دبیرالملک قرار دارد و داستانش در زیرزمین اینجا می‌گذرد. این خانه 200 ساله، در میراث فرهنگی هم ثبت شده است و از نظر فضا می‌توانیم آن را متفاوت از اتاق فرارهای دیگر بدانیم و با توجه به سبک ماجراجویی و مهیج آن، با مجموعه‌ای جذاب روبه‌رو هستیم. روند بازی هم داستانی سیاسی را دنبال می‌کند که شما و تیمتان بخشی از آن هستید. وقتی می ترسید ، تمرکز و عملکرد در حالت بیشینه توانایی شما بسیار دشوارتر است.

چجوری از اتاق فرار، فرار کنیم؟

به این معنی که شما در هر زمان که احساس کردید تحمل شرایط برایتان غیر قابل قبول است می توانید با فشار دادن آن از بازی خارج شوید. ولی این را در نظر داشته باشید که این کار به منزله پایان بازی و خروج همه اعضای تیم است. طبیعیه که وقتی این ژانر رو انتخاب می‌کنید، بخاطر ترسناک بودن داستان بازی کمی ترس تجربه کنید. این ترس و تنش در حد معقولی لازمه و یه جورایی چاشنی بازی شماست تا از بازی نهایت لذت رو ببرید. بالاخره فراموش نکنید که شما به دنبال تنش و آدرنالین و حس رهایی بعد از ترسیدن هستین. در حال حاضر مدت زمان انجام بازی و یافتن معماهای بازی به مدت ۶۰ دقیقه می باشد شما در این مدت محدود مجبور به یافتن راه حل برای فرار از اتاق می باشید.

  • برای جلوگیری از آن، می‌توانید هر چند وقت یک بار به خود یادآوری کنید که این یک بازی با هدفی سرگرم کننده است و هیچ کس قصد آسیب رساندن به شما را ندارد.
  • تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود.
  • استفاده از مطالب فقط با ذکر نام اسکیپ مگ و لینک به صفحه منبع امکان پذیر است.
  • توجه به این نکته که هیچ اتفاقی برایتان نخواهد افتاد و آسیبی به شما نمی‌رسد می تواند تا حد زیادی به کنترل ترس در اتاق فرار کمک کند.
  • در اسکیپ روم ترسناک هم اوضاع به همین شکل است زیرا بازیکنان در اتاق های تاریک و موقعیت های وحشت زا، نمی توانند به اندازه موقعیت های ساده و آرام، تمرکز کرده و به راه حل های پیچیده دست پیدا کنند.
اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار | allescape

لطفا همیشه حداقل ۱۵ دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه اسکیپ روم اقتباسی حضور داشته باشید. زمان بندی سانسها از پیش تعریف شده و فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید. سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه.

اصطلاحات اتاق فرار

برای جلوگیری از آن، می‌توانید هر چند وقت یک بار به خود یادآوری کنید که این یک بازی با هدفی سرگرم کننده است و هیچ کس قصد آسیب رساندن به شما را ندارد. هدف اتاق فرارهای ترسناک اینه که شما هیجان زده شوید و از آن لذت ببرید نه اینکه اذیت شوید. چون دوست ندارن توی موقعیتی قرار بگیرن که ندونن توی اتاق تاریک چه چیزی در انتظارشونه. حتی توی بازی‌های با سبک غیرترسناک، این نوع ترس می‌تونه هر تجربه‌ای رو ترسناک کنه ولی در هر صورت به یاد داشته باشید که اسکیپ روم ترسناک فقط برای سرگرمیه.

گام به گام با اتاق فرار