اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

این حواس شامل حس بویایی، بینایی، شنوایی، چشایی و لامسه است. ژانرهای متفاوتی مانند ماجراجویی، ترسناک، مهیج و یا تاریخی بوده و بنا. داستان بازی ها و دکورهاشون متفاوتند شما انتخاب می کنید چه زمانی، با کی چه بازی ای را بازی کنید. شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پر شده از مواد شیمیایی و بیماری‌های خطرناک. شما و گروه‌تان یک تیم کارآگاهی‌اید که قصد دارید دنیا را نجات دهید.

اتاق فرار شرودا

اتاق فرار سرقت از بانک در دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند. ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود، به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. فکر می‌کنید اگر زمانی با دوستانتان مجبور باشید به یک بانک خیلی بزرگ دستبرد بزنید، چطوری انجامش می‌دهید؟ نیازی به انجام این کار نیست! شما در این اتاق فرار بدون دردسر آن را می‌توانید تجربه کنید. حالا زمان آن است که شما با هوش و خلاقیت خود و دوستانتان از دست این قاتل جان سالم به در ببرید و توجه داشته باشید که زمان شما محدود است که این موضوع جذابیت و استرس بازی را دوچندان می‌کند.

  • بله، برای بعضی بازی‌ها امکانش هست بدون اینکه خللی در بازی شما رخ دهد.
  • این موزه سیستم امنیتی قوی دارد و شما باید با گذشتن از آن الماس را سرقت کنید و به یک کلکسیونر خارجی بفروشید.
  • بازی‌‌ها و داستان‌‌های اتاق فرار معمولا شامل موارد زیر می‌‌شود.

از دیگر سوژه های اتاق فرار می توان به سوژه های پلیسی- کارآگاهی اشاره داشت ، برای حل یک پرونده ی قتل ، خنثی کردن بمب و یا جلوگیری از یک حمله ی تروریستی حتی. در برخی از موارد شما با حل کردن پازل ها به هدف خود می رسید و در برخی دیگر از اتاق فرار ها ، شما خود در انتها در جایگاه تصمیم گیری قرار می گیرید و اینجاست که هیجان اتاق فرار حتی از اتاق فرار ترسناک هم بالاتر میرود. یکی از سوژه های پرطرفدار امروز در اتاق فرار ، اتاق فرار ترسناک است و هر اتاق فراری تلاش دارد خود را ترسناک ترین اتاق فراردر کشور معرفی کند. بله ، قطعاً یک اتاق فرار ترسناک بمراتب برای شما جذابتر از یک تجربه ی خالی خانه ی وحشت ، طونل وحشت ، سافاری و یا هر اسم دیگری خواهد بود.

اتاق فرار لاعلاج

هدف ما در این مجموعه در ابتدا ایجاد روحیه مشارکتی و سرگرمی و بعد از آن تلاش برای بالا بردن سطح اتاق فرار در ایران می باشد. هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد.

اتاق‌های فرار هم به همین صورت هستند، با این تفاوت که شخصیت اصلی ماجرا شما و هم‌تیمی‌هایتان هستید و البته که فضای اتاق فرار هم در عین امنیت لازم تا حد ممکن شبیه به همان فیلم و بازی‌های ویدئویی مذکور هستند. یعنی برای اسکیپ روم های ترسناک باید بالای 16سال باشید و برای اتاق های فرار معمایی و هیجانی بالای 10سال به همراه یک بزرگتر. اتاق فرار قوانین ساده ای داره و حالاکه تعداد نفرات اتاق فرار و زمان اسکیپ روم رو متوجه شدید میتونیم بریم سراغ بقیه قوانین. تو اتاق فرار ممنوع هست چون موقعی که دارید فرار می کنید یا تو اتاق فرار مشغول حل معما هستید ممکنه گوشی یا حلقه و … رویه اسکیپ روم به این صورت است که گروه شما وارد فضایی کاملاً واقعی با داستان و معما و فضایی از قبل آماده شده می‌شود.

تجربه سرگرمی خاص را ما در اتاق های فرار اسکیپ وی آی پی اسکیپ روم تاریخی تجربه کنید . با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم.

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

اما در هر صورت اسکیپ روم یک بازی است که در فضایی رازآلود و پر هیجان دنبال می‌شود. سناریوهای گوناگون در این بازی، باعث به وجود آمدن دکورها و فضاسازی‌های متفاوتی می‌شوند. مثلاً بسته به این‌که چه سناریویی را انتخاب کنید، ممکن است که در یک بیمارستان متروک گیر بیفتید و یا در نقش یک کارآگاه، باید پرده از راز جنایتی هولناک بردارید. گاهی ممکن است خود را گرفتار در یک سلول زندان ببینید و گاهی هم باید از دست قاتلی زنجیره‌ای و تله‌هایش که برای به دام انداختن شما تعبیه کرده است، فرار کنید. میانگین متراژ اتاق فرار در دنیا ، ۴۵ متر مربع می باشد و حداقل فضا برای حداقل تعداد شرکت کننده ( دو نفر ) بیست متر مربع می باشد. هرچه فضای بازی شما در اتاق فرار بزرگتر باشد ، شما می توانید انتظار فضاهای بیشتری در بازی داشته باشید و یا با تعداد شرکت کننده ی بیشتری شرکت کنید.

اتاق فرار قربانی

این بازی بعد از اصول اولیه طراحی و پایه رمز راز گشایی برای تقویت جذابیت و طرفداری و ارزش گذاری دستخوش ایده پردازی از یکی از مهمترین شاخه های اصلی هنر تئاتر می باشد که کمتر به آن توجه یا فکر کرده ایم. اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد. این اتاق فرار دقیقا از روی این فلیم طراحی شده و اگر شما فیلم را دیده باشید دقیقا صحنه‌هایی از این مجموعه در این محیط برای شما تداعی می‌شود. اما بازی از این قرار است که شما در یک خانه متروکه و قدیمی دست‌وپابسته در یک گوشه ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا جان خود را نجات دهید.

نیازی به انجام این کار نیست!

بدون شک صداگذاری حرفه‌ای و ترسناک و دکوراسیون جالب این مجموعه هیجان بازی را برای شما چندین برابر می‌کند. این مجموعه شامل چهار اتاق فرار مجزا با ژانرهای فوق‌العاده مهیج است که عبارت‌ است از شام آخر، نجات شهر، قرنطینه و اتاق فرار طهران ۱۳۴۶. در ادامه کمی درباره هرکدام از این اتاق‌ها توضیح خواهیم داد. طرفداران اتاق فرار از قشر خاصی از جامعه نیستند و برخلاف تصورات نیز نیازی به داشتن مهارت خاصی هم ندارند.