اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست-آل اسکیپ

اتاق فرار رزرو اتاق فرار در تهران مجموعه اسکیپ رومیست-آل اسکیپ

داستان از این قرار است که یک قتل در شب تولد اتفاق افتاده است و شما باید با جمع‌کردن مدرک جرم در صحنه، قاتل مدنظر را دستگیر کنید. اگر به شخصیت شرلوک هولمز علاقه‌مندید و فکر می‌کنید که می‌توانید از عهده پرونده‌های مشکوک قتل سر در آورید این اتاق فرار اسکیپ روم کرج به‌شدت پیشنهاد می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. داستان این بازی به این گونه است که شما به‌عنوان سارقان الماس وارد یک بانک فوق امنیتی می‌شوید. زمانی که شما وارد آسانسور می‌شود تا به طبقه انتخاب‌شده برسید، آسانسور با مشکل فنی مواجه می‌شود و شما باید مشکل آن را حل کنید.

  • بر همین اساس می‌توان اتاق فرار را از پر طرفدارترین بازی‌های واقعی دانست.
  • سؤالات زیر در مورد اسکیپ روم میباشد لطفا و اگر نمیتوانید پاسخ خود را بیابید، در واتس اپ با ما در تماس باشید.
  • اتاق فرار آسانسور نیز از آن دسته بازی‌هایی است که در آن شما نقش منفی دارید اگر علاقه به سرقت‌های برنامه‌ریزی‌شده دارید این اتاق برای شما بسیار مناسب است.
  • پس حتما موضوع و ژانر اتاق فرار رو با هم تیمی های خودتون درمیان بذارید.
  • این اتاق فرار کرج در ژانر تاریخی – ماجراجویی طراحی شده است.

اما سایرین با توجه به سناریو بازی اتاق فرار مورد نظرتون رو انتخاب کنید. مجموعه وست روم اسکیپ ارائه کننده بازی های معمایی مهیج و ترسناک اتاق فرار (اسکیپ روم) در تهران می باشد که مورد استقبال بی نظیر مخاطبان این نوع سرگرمی ها قرار گرفته و همواره تلاش می کند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. شما عزیزان می توانید برای رزرو اتاقهای بازی از طریق این وب سایت اقدام نمایید و ساعات خوشی را در کنار ما سپری کنید. اگر اهل ماجراجویی و هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده حضور در یک اتاق فرار را تجربه کنید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که تجربه شرکت در اسکیپ روم‌ها را داشته‌اید، خوش‌حال می‌شویم نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و بهترین اتاق‌ فراری را که تجربه کرد‌ه‌اید معرفی کنید. معمولا ژانرهای ماجراجویی نیاز به فضاهای بسیار بزرگ‌تری دارند، زمان و خط داستانی طولانی‌تری درونشان در جریان است و قیمت اتاق فرار در این سبک و سیاق، معمولا بیشتر است.

در این بازی حتی افراد آماتور نیز می‌توانند شرکت کنند. همان طور که انتظار دارید، در این بازی دوران همه گیری بیماری وحشتناک طاعون را شبیه‌سازی کرده‌اند. بازی طاعون در سال ۱۳۹۷ به دست تیم اسکیپ روم دات آی آر طراحی شد. حالا با شیوع ویروس کرونا، حس و حال این بازی کمی ترسناک‌تر است.

مجموعه مرکز بازی‌های فکری از اتاق فرارهای تهران

اتاق فرار (بازماندگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اتوبان ستاری واقع شده است. زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند. دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست. افزونه‌های دیگری مانند دلهره، درام، هیجان و یا حتی کمدی که خوشبختانه به تازگی بین اتاقهای فرار در حال افزایش هم هستند وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما پیشنهاد میکنیم. گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند.

سناریوی اتاق فرار پادزهر یکی از آن سناریوهایی است که حس کنجکاوی را قلقلک می‌دهد تا با دوستانتان تجربه‌­اش کنید. شما و دوستانتان یک تیم کاراگاهی هستید که سعی دارید نسل بشر ادامه‌­دار باشد؛ متاسفانه یک بیماری خطرناک شیوع پیدا کرده و خیلی‌­ها را به کام مرگ کشانده است. اما خوشبختانه پادزهر آن توسط یک دانشمند پیدا شده و شما باید پادزهر را زودتر از قاتل­ آقای دانشمند پیدا کنید و نسل بشر را نجات دهید. متاسفانه برخی اعضای گروه به خاطر اینکه بتوانند مهارت خود را به رخ دیگران بکشند، تک روی می‌کنند.

استعمال دخانیات در محل بازی و فضای مانیتورینگ ممنوع است. حداقل از یک کپسول بیوورسال ( کپسول آتش‌نشانی) ۶ لیتری برای جلوگیری از آتش‌سوزی استفاده کنید. هر کپسول مناسب ۱۰۰ مترمربع است و برای مثال اگر فضای شما ۳۰۰ مترمربع است شما به ۳ کپسول نیاز دارید. ۱۰ مترمربع برای نمازخانه و سرویس بهداشتی باید در نظر گرفته شود. متاسفانه آمار دقیقی برای محدودیت سنی در این بازی وجود ندارد، اما باتوجه‌به این موضوع که این بازی مانند فیلم‌های سینمایی ژانرهای مختلف دارد، برخی از این بازی‌ها می‌تواند به نوبه ‌خود تاثیرات منفی و مخربی را روی یک‌سری از سنین ایجاد کند.

اتاق فرار ترسناک

از طریق رفتن به صفحه رزرو آنلاین میتونید به راحتی بازی خودتون رو با انتخاب تاریخ مراجعه، ساعت و تعداد اعضای تیم رزرو کنید. تعداد نفرات بازی در حال حاضر ۴ تا ۸ نفر برای هر بازی می باشد . لازم به ذکر است که حداقل تعداد نفرات برای ورود به اتاق ها ۴ نفر می باشد. در حال حاضر مدت زمان انجام بازی و یافتن معماهای بازی به مدت ۶۰ دقیقه می باشد شما در این مدت محدود مجبور به یافتن راه حل برای فرار از اتاق می باشید. دنباله این فیلم با نام اتاق فرار ۲ است که باتوجه به موفقیت فیلم اتاق فرار کمپانی سونی پیکچرز ساخت دنباله آن را تأیید کرد. اتاق فرار برای اکران در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده‌است، همچنین آدام روبیتل کارگردان و برگی اف شات فیلم نامه نویس قسمت نخست نیز برای کارگردانی و نوشتن فیلم نامه دنباله این فیلم برخواهد گشت.

کارت بازی شب مافیا (Mafia Card Game)

روانشناس معروفی که شایعه شده هر کسی با هر مشکل روانی فقط چهار روز با شخص بیلدر تحت درمان قرار بگیرد کاملا به بهبودی میرسد. اما تا به حال کسی از بیماران وی اطلاعاتی نتوانسته بگیرد به گفته دکتر این درمان کاملا محرمانه هست و فقط خود بیمار باید اطلاع داشته باشد.