اجرای بر اساس تقاضای پایدار برای پایان سال با عملکرد رکورد Q4

حرکتی که ما با مشتریان برای HPE GreenLake ایجاد می کنیم در معیارهای مالی ما مشهود بوده است. متمایز کننده های پیشرو در بازار به ما کمک کردند در طول سه ماهه چهارم مشتریان جدید بیشتری را نسبت به هر سه ماهه قبلی به پلتفرم خود جذب کنیم، که منجر به دوبرابر تعداد لوگوهای جدید HPE GreenLake در مقایسه با سال قبل، تا پایان سال 2022 شد. ما همچنین دریافتند که مشتریان فعلی HPE GreenLake خدمات بیشتری را مصرف می‌کنند، با افزایش استفاده از تعهدات قرارداد اصلی.

همانطور که به سال مالی آینده نگاه می کنیم، پس از سه ماهه محدودیت عرضه در بازار، شاهد بهبود هستیم. تقاضا از طرف بخش مصرف کننده در حال کاهش است و به ظرفیت ها اجازه می دهد به سمت فناوری های IT سازمانی سوق پیدا کنند. در نتیجه، ما توانسته ایم زمان های پیش بینی شده برای برخی از محصولات را کاهش دهیم.

من به ویژه به اعضای تیم HPE خود در سراسر جهان افتخار می کنم که نتایج و تحول قوی ما را از طریق نبوغ و مشارکت خود ممکن ساخته اند. در واقع، امسال HPE یکی از بالاترین امتیازات مشارکت کارکنان را در تاریخ شرکت ما به دست آورد – 20 امتیاز در طول پنج سال گذشته.

در این سال مالی، عملکرد قابل توجهی برای مشتریان، سهامداران و اعضای تیم HPE خود داشتیم. ما به مشتریان خود کمک کردیم از فناوری برای سرعت بخشیدن به نتایج کسب و کار خود در حالی که در یک محیط پویا حرکت می کنند استفاده کنند – ارائه نوآوری های جدید جسورانه برای کمک به تغییر و رقابتی شدن آنها. رهبری بازار در حال گسترش ما نشان‌دهنده اعتمادی است که مشتریان به ما قائل هستند و ارزشی را که در پیشنهادی که فقط ما می‌توانیم ارائه کنیم، پیدا می‌کنند.

به عنوان نمونه ای از اینکه چگونه با مشتریان خود برنده می شویم، SPAR، غول مواد غذایی اروپایی، اخیراً تصمیم گرفته است که ابر هیبریدی خود را در HPE GreenLake بسازد تا تجارت اصلی شرکت را اداره کند. پلتفرم ما موتور نوآوری SPAR را تقویت خواهد کرد زیرا خرده‌فروش به دنبال جاه‌طلبی خود برای ایجاد آینده خواربارفروشی و خرید خرده‌فروشی است، از جمله استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری استراتژیک در مورد همه چیز، از انبارداری و تدارکات – تا تجربیات در فروشگاه، برای پیشرفت تجارت خود.

جذب مشتریان با تمایز نمونه کارها

برای سهامدارانمان، با اجرای استراتژی خود، HPE را به سمت ترکیبی غنی از نرم افزار و خدمات سوق داده ایم که رشد سودآوری مکرر ایجاد می کند.

با درگیر شدن تیم ما، پیشرفت استراتژی ما، و راه حل های پیشرو در بازار ما که نقش مهمی در تجارت مشتریان ما ایفا می کنند، با شتاب باورنکردنی در همه زمینه ها وارد سال مالی 2023 می شویم. من مشتاقانه منتظر پیشرفت استراتژی و رهبری خود در سال آینده و سالهای آینده هستم.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/11/executing-on-enduring-demand-to-close-the-year-with-record-q4-performance.html

ما همچنین شاهد موفقیت در سطح شریک هستیم. شرکا سفارشات HPE GreenLake بیشتری را در طول سه ماهه چهارم نسبت به قبل رزرو کردند و رشد سفارشات خود را به 22 فصل متوالی افزایش دادند. در طول سه ماهه چهارم، ما همچنین شاهد سهم بیشتری از شرکا بودیم که چندین معامله GreenLake را رزرو کردند.

شروع به کاهش محدودیت های عرضه

ما همچنان به اقدامات پیشگیرانه برای کاهش چالش‌های زنجیره تامین ادامه می‌دهیم و در حال کار بر روی دفترچه سفارشات بزرگ خود هستیم، که هیچ لغو اساسی نداشته است. اگرچه پایان این موضوع هنوز متصور نیست، اما انتظار داریم در سال 2023 شاهد کاهش بیشتر کمبود عرضه باشیم.

با شتاب وارد سال 2023 می شویم