ارزش کسب و کار پایدار به فناوری دایره ای بیشتری نیاز دارد

می‌خواهم از شما و سازمانتان برای همکاری با HPEFS برای هدایت استراتژی‌های IT دایره‌ای و پایدارتر تشکر کنم. ما با هم می توانیم نیروی خوبی برای سیاره خود باشیم.

فراتر از مزایای زیست‌محیطی، استفاده از فناوری از پیش مالکیت، هزینه‌های سرمایه‌ای و قرار گرفتن در معرض خطرات زنجیره تامین را کاهش می‌دهد. طبق IDC، فناوری بازسازی شده همچنین زمان برای بازاریابی پروژه ها را تسریع می کند و نیازهای آموزشی و هزینه های IT را کاهش می دهد. 2.

به این دلایل، ما معتقدیم فناوری ارتقا یافته باید در نقشه‌های راه نوآوری شما و در مکالمات میان بخش‌های فناوری اطلاعات، تیم‌های تدارکات، مدیران ارشد مالی، مدیران ارشد مالی و سازمان‌های مدنی قرار گیرد. و اکنون ما داده‌هایی را از قبل در اختیار شما قرار می‌دهیم تا فناوری متعلق به قبل را در استراتژی‌های پایداری و کسب دارایی IT خود قرار دهید. HPE متعهد است که سرعت بخشیدن به تحول پایدار کسب و کار شما را آسان تر از همیشه کند.

1: ارقام اثرات بالقوه و صرفه جویی تخمین هایی هستند که ممکن است نتایج واقعی را در هر سناریوی استفاده منعکس نکنند. HPEFS مسئولیت یا مسئولیتی در قبال استفاده از هیچ یک از اطلاعات ارائه شده، از جمله، اما نه محدود به، برای اهداف بازاریابی، تبلیغات، یا گزارش ندارد. لطفاً در مورد استفاده از این اطلاعات با مشاوران حقوقی و زیست محیطی خود مشورت کنید.

فناوری متعلق به HPE Certified از طریق تست های دقیق محصول HPE برای اطمینان از اصالت و عملکرد انجام شده است. می توان آن را به صورت سفارشی پیکربندی کرد تا نیازهای خاص مشتری را برآورده کند و دارای گواهی و ضمانت است.

2منبع: Future of Digital Infrastructure: Incorporing Refurbished IT Equipment to Digital Infrastructure Buying Strateges to Improve Sustainability Efforts; IDC، سوزان جی میدلتون، سپتامبر 2022. Doc # US49713322


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/11/sustainable-business-value-requires-more-circular-technology.html