اقتصاد دیجیتال و عصر شریک ترکیبی

فرصت های سرمایه گذاری برای شرکا بی پایان است. با فراتر رفتن از تجارت سنتی معاملاتی، شرکای ما می‌توانند حاشیه سود خود را افزایش دهند و در عین حال جریان جدیدی از درآمدهای تکرار شونده را ایجاد می‌کنند که ارزش شرکت‌هایشان را افزایش می‌دهد همانطور که توسط 451Research نشان داده شده است که پیش‌بینی می‌کند مجموع خدمات مدیریت شده 2020-2025 CAGR 14.4٪ است.1. تحقیقات بیشتر همچنین نشان می‌دهد که با تبدیل شدن و تبدیل شدن به ارائه‌دهندگان خدمات، شرکا می‌توانند با ارائه تعدادی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ابری مانند حاکمیت/انطباق، ML/AI، تجزیه و تحلیل داده‌ها، بهینه‌سازی و مدیریت هزینه، و نظارت بر عملکرد برنامه، درآمد بیشتری ایجاد کنند. .

شبکه ارائه دهنده خدمات ما جزء جدایی ناپذیر استراتژی HPE و توانایی ارائه همه چیز به عنوان یک سرویس به مشتریان در سراسر جهان است که هم ارائه دهندگان خدمات ابری ملی و هم ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده را در بر می گیرد. با HPE، شرکای کانال ما در مسیر بازاریابی استراتژی شرکت ما گنجانده شده و ارزش گذاری می شوند. ما به عنوان یک تیم با هر شرکتی که به ما می پیوندد، هر مدل کسب و کار فعلی یا دلخواه آنها، شریک می شویم. و در واقع یک قدم جلوتر می رویم جایزه شرکای ما برای حضور در این سفر و انتقال به یک شرکت خدماتی نیز.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/06/the-digital-economy-and-the-era-of-the-hybrid-partner.html

روابط شرکای ما با مشتریان خود بزرگترین دارایی اکوسیستم است. در HPE، ما هرگز ارزشی را که شرکا با دانش، تاریخچه و وفاداری مشتریان خود به ارمغان می آورند، دست کم نمی گیریم. شرکا یک رابطه قابل اعتماد ایجاد کرده‌اند که نمی‌خواهند آن را به ابر مقیاس‌کننده‌ها از دست بدهند، زیرا مشتریان از معماری‌های ابری ترکیبی استقبال می‌کنند. تعامل فعالانه با مشتریان خود در سفر و تبدیل شدن به یک ارائه دهنده خدمات، به شرکا اجازه می دهد تا نقش مشاور مورد اعتماد خود را با مشتریان حفظ و گسترش دهند و در عین حال طیف جدیدی از خدمات را به آنها ارائه دهند.