اولین دیدار با فناوری – Techelp

بنابراین می توانید تصور کنید که چقدر خوشحال شدم که دوباره این شهر را دوباره در اوج دیدم. وقتی برای اولین بار به آدرس Lake Avenue برای Meetup رسیدم، بسیار شگفت زده شدم که چقدر منطقه خوب است. یک کارخانه قدیمی وجود دارد که در حال بازسازی به Biergarten است که واقعاً عالی است. وارد ساختمان Co Werks شدم و بلافاصله با یک چهره دوستانه روبرو شدم که من را به جلسه نشان داد.

درهای فرصتی که در اولین شب من در Jersey Shore Tech برای من باز شد، قیمتی ندارد. من قصد دارم به عضویت و مشارکت در گروه ادامه دهم و احتمالاً به گروه های دیگر بپیوندم. فقط می‌خواهم از همه حاضران برای استقبال گرمی که در خانه با افرادی که علایق مشترک دارند، تشکر کنم.

ایده کار مشترک چیزی است که واقعاً بازی را برای بسیاری از افراد در فناوری به خصوص استارت آپ هایی که نیاز به پایین نگه داشتن هزینه ها دارند، تغییر می دهد. مزیت دیگر این است که می‌تواند به گسترش سریع‌تر ایده‌ها در میان افراد همفکری که می‌توانند با هم همکاری کنند و هم افزایی ایجاد کنند، کمک کند. برای من که یک همکار در تمام وقتم گفته است که باید ملاقات را بررسی کنم، قبلاً در مورد آن شنیده بودم اما تا به حال از نزدیک نگاه نکرده بودم.

اولین دیدارهای فنی



بازدید پست:
2


منبع: http://techelp.info/first-tech-meetup-impressions/

حدود نیمی از گروه با هم در اطراف بلوک به سمت میخانه قدم می زنند. انگار ارزشی که از جلسه به دست آوردم کافی نبود، توانستم با اعضایی مانند بنیانگذاران استارت آپی که ویدیو را برای نوازندگان جمع آوری می کند، یک توسعه دهنده دروپال، یک مهندس نرم افزار که مربی یوگا است و برت مورگان یکی از بنیانگذاران Co Werks، Asbury Agile و Bands on A Budget است.

در طبقه‌ای که Meetup تشکیل می‌شود یک استودیوی موسیقی نیز وجود دارد تا بتوانم صدای موسیقی را در اطرافم پخش کنم. به اتاق نگاه می‌کنم و می‌بینم که به نظر می‌رسد یک جلسه است، بنابراین در را باز می‌کنم و چهره‌ای آشنا از صفحه Meetup، برت مورگان، سازمان‌دهنده و میزبان گروه را می‌بینم.

اخیراً در یک جلسه در Asbury Park، NJ به نام Jersey Shore Tech شرکت کردم. گردهمایی که من در آن شرکت کردم یک سخنران مهمان به نام تیم بویزورت داشت که مدیر فناوری Ashe Avenue یک شرکت توسعه وب / تلفن همراه است که سایت های رسانه ای را برای نام های بزرگی مانند AOL، VICE و High Times می سازد و پشتیبانی می کند.

این گروه بسیار متنوع است، توسعه دهندگان، سرمایه گذاران، استارت آپ ها، علاقه مندان، برنامه نویسان، مهندسان و افراد فروش وجود دارد. اتاقی که در آن ملاقات می کنیم، فضایی است که به آن فضای کار مشترک می گویند، به این معنی که در طول روز یک فضای کار مشترک است، اما در طول جلسه، میزها به طرفین می کشند تا جایی برای گروه باز شود.

با توجه به آخرین باری که قبل از شروع احیاء در آنجا بودم، بازدید از آسبری بسیار سورئال بود. در آن زمان، پیاده رو عمدتاً خالی بود، به جز کسانی که به دنبال کاوش شهری بودند. در حین کاوش، به یاد می‌آورم که اسکلت‌هایی از بلندی‌های ناتمام، ساختمان‌های زیبای زنگ‌زده آرت دکو و سواحل شگفت‌انگیز را دیدم. اگرچه در آن زمان شهر ویران شده بود، می‌توانستید پتانسیل شگفت‌انگیز این مکان خاص را ببینید.

هنگامی که جلسه شروع شد، برت از همه حاضران سؤالاتی پرسید. “چه کسی به یک توسعه دهنده نیاز دارد؟” چه کسی به سرمایه گذار نیاز دارد؟» در این مرحله متوجه می‌شوم که به من اجازه داده‌اند تا چیز واقعاً ویژه‌ای را وارد کنم، این فقط گروهی نیست که به نسیم در مورد فناوری شلیک کنند. اما در عوض یک گروه مولد کاری که به موفقیت اعضای خود علاقه دارد.

هنگامی که این درخواست ها شنیده شد، او سخنران شبانه تیم بویزورت، مدیر فناوری Ashe Avenue را معرفی می کند. تیم شروع به صحبت در مورد زبان های کدنویسی کرد و اینکه چگونه می توانید کار را با استفاده از قدرت ابر ساده کنید. در این مورد نسخه آمازون از محاسبات ابری به نام AWS یا وب سرویس آمازون. بحث او بر این است که چگونه می توانید تعداد زیادی از تصاویر ذخیره شده در آمازون S3 را با استفاده از یک ساعت کدگذاری، SQS و EC2 مدیریت کنید. هنگامی که تیم با ارائه خود به پایان رسید، او پرسش و پاسخ را از گروه ارائه کرد. پس از پایان کار، برت همه را از Meetup دعوت کرد تا در یک میخانه محلی برای نوشیدنی به او بپیوندند.