برنامه شریک جدید هیولت پاکارد اینترپرایز باعث رشد خدماتی برای اکوسیستم شریک جهانی می شود

پورتال HPE Partner Ready با طراحی که بر ناوبری ساده و یکپارچه سازی سایت تمرکز دارد، به روز شده است. صفحه اصلی بازطراحی‌شده دارای بخش «چه‌های جدید» برای اخبار، رویدادها، تبلیغات و وبینارها است و پیوندهای منوی تلفیقی دسترسی سریع به ابزارهای تجاری و محتوای مرتبط را فراهم می‌کنند.

تماس رسانه ای:
الا هوبرت
ella.hulbert@hpe.com

Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) شرکت جهانی لبه به ابر است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با باز کردن ارزش از همه داده‌هایشان در همه جا، به نتایج سرعت بخشند. HPE بر اساس دهه‌ها تجسم مجدد آینده و نوآوری برای پیشبرد شیوه زندگی و کار مردم، راه‌حل‌های فناوری منحصربه‌فرد، باز و هوشمند را به عنوان یک سرویس ارائه می‌کند. HPE با ارائه خدمات ابری، محاسبات، محاسبات با کارایی بالا و هوش مصنوعی، لبه هوشمند، نرم‌افزار و فضای ذخیره‌سازی، تجربه‌ای ثابت را در تمامی ابرها و لبه‌ها فراهم می‌کند و به مشتریان کمک می‌کند تا مدل‌های تجاری جدید ایجاد کنند، در راه‌های جدید مشارکت کنند و عملکرد عملیاتی را افزایش دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.hpe.com مراجعه کنید

Partner Connect بر اساس Cloud28+ ساخته شده است، یک پلت فرم کسب و کار دیجیتال که بیش از یک دهه رشد کرد و به بزرگترین جامعه خدمات ابری تبدیل شد. موفقیت تاریخی این بنیاد به Partner Connect اجازه می‌دهد تا تمام دسته‌های شریک، ویژگی‌های فکری و قابلیت‌ها را به مقیاس بزرگ‌تری ارائه دهد و چارچوبی را برای ارائه پلتفرمی به همه شرکای HPE برای افزایش دید و نمایش مهارت‌ها، راه‌حل‌ها و رهبری فکری خود ارائه دهد.

شریک اتصال یک پلتفرم دیجیتالی است که ارتباطات مشتری به شریک و شریک به شریک را برای تسریع توانایی یافتن راه حل ها و مهارت های مناسب برای برآوردن نیازهای کسب و کار توانمند می کند. Partner Connect قابلیت های مکان یاب را برای اتصال کاربران به هزاران شریک HPE با توابع جستجو بر اساس تخصص، نوع شریک، مکان، کلمه کلیدی و به زودی بر اساس راه حل ارائه می دهد.

درباره شرکت هیولت پاکارد

  • ظاهر و احساس تازه: کاشی های داشبورد ابزارهای بهبودیافته برای حاوی داده های تجاری مانند جبران خسارت شریک یا ثبت معامله بهینه شده اند. همه ابزارهای دیگر را می توان به عنوان یک پیوند سریع با استفاده از دسترسی با یک کلیک برای مشاهده اضافه کرد.
  • ناوبری ساده شده: در پورتال HPE Partner Ready به روز شده، تمام اطلاعات مرتبط در زیر وضعیت و مزایا شریک در منوی پیمایش متمرکز شده است. یک کاتالوگ ابزار متمرکز، شرکا را قادر می سازد تا با استفاده از دکمه «درخواست دسترسی» با یک کلیک، دسترسی به ابزار را درخواست کنند.
  • یکپارچه سازی سایت: پورتال تازه‌سازی شده یک نمای سفارشی‌سازی جدید ارائه می‌دهد که محتوا را در یک رابط کاربری ساده، مدرن و واحد برای همه شرکا، در همه مناطق و کشورها ادغام می‌کند.
1 https://blogs.idc.com/2022/01/24/enterprise-digital-infrastructure-buyers-transforming-strategic-vendor-relationships-in-2022


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/press-release/2022/06/channel-news-2022.html

شریک اتصال

پورتال HPE Partner Ready تجربه کاربری پیشرفته ای را ارائه می دهد

برنامه جدید HPE Partner Ready Vantage و به‌روزرسانی‌هایی که امروز اعلام شد، تعهد HPE به شرکا و تجربه آنها را به عنوان بخشی ارزشمند از اکوسیستم گسترده‌تر و مسیر رسیدن به بازار تقویت می‌کند. این سرمایه‌گذاری‌های برنامه‌ای نقطه عطف، ارزش مشارکت با HPE را برای همه شرکا به حداکثر می‌رساند، و رشد آینده شریک را در سفر به عنوان خدمات آنها در اولویت قرار می‌دهد.

از زمان راه‌اندازی در دسامبر 2021، پیشرفت‌ها به طور مداوم برای افزایش تجربه کاربر و فرصت‌های همکاری ارائه شده‌اند. خود نمایه سازی اولیه به شرکا اجازه می دهد تا اطلاعات و دسته بندی خود را به روز کنند و از امروز شرکا شاهد گسترش خودنمایی پیشرفته خواهند بود که به شرکا اجازه می دهد محصولات و خدمات HPE خود را با کنترل بیشتری بر نحوه برجسته سازی و تبلیغ راه حل های خود به نمایش بگذارند.