بهترین لپ تاپ ایسوس 2022 * 6 پیشنهاد ویژه برای خرید لپ تاپ ایسوس*

فناوری‌هایی که در پنل‌های نمایشگر لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌شود شامل TN، VA، TFT، IPS و OLED است. این پنل‌ها نسبت به یکدیگر مزایا و معایبی دارند که آگاهی از آن‌ها شما را خرید لپ تاپ مناسب تر کمک خواهد کرد. قیمت لپ تاپ دانشجویی وابستگی زیادی به سخت‌افزار دستگاه دارد؛ این مسئله نیز ارتباط مستقیمی با رشته‌ی تحصیلی شما دارد.

نسخه AMD به‌خصوص گزینه بسیار جذاب‌تری است و با وجود گرافیک مجمع رادئون وگا 8، می‌تواند بازی‌هایی مثل فورتنایت و راکت لیگ را بدون مشکل اجرا بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 کند. لپ تاپ اپل مدل MacBook Pro 14 -MKGP3 در این بازه قیمتی یکی از ارزنده‌ترین مدل‌های پیشنهادی ما برای شما می‌باشد. این لپ تاپ با یک نمایشگر 4K بسیار جذاب لذت کارکردن را برای شما دو چندان می‌کند. سخت افزار فوق العاده و قوی این لپ تاپ نیز سبب می‌شود برای خرید به یکی از مدل‌های بسیار پرطرفدار تبدیل شود. که با سخت افزار قدرتمند خود (از جمله گرافیک RTX3060 و پردازنده i H) برای تمام طراحان انتخاب مناسبی است. دومین گزینه در این حدود قیمت نیز لپ تاپ شرکت لنوو یعنی مدل Legion 5-PA است.

  • رایااستور آبان‌ماه 1397 پا به دنیای فناوری گذاشته و تا امروز افتخار میزبانی از میلیون‌ها کاربر رو داشته و وظیفه خودش میدونه که جدیدترین اخبار و ناب‌ترین اطلاعات رو به شما هدیه بده.
  • این سری لپ تاپ ها نسخه های مختلفی دارند، نسخه X515eb مشخصات بهتری نسبت به 2 نسخه دیگر موجود در سایت دارد.
  • مهم نیست که شما یک طراح گرافیک حرفه‌ای، مبتدی یا دانشجو هستید بهترین لپ تاپ برای شما لپ تاپی است که پردازشگر قدرتمند، صفحه نمایش درخشان و قابلیت حمل را داشته باشد.
  • درکنار آن لپ‌تاپ از شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می‌کند و می‌تواند ظرف مدت نیم‌ساعت باتری را از 0 به 43 درصد برساند.
  • اگرچه بهتر است، رم بالاتری برای این کار انتخاب کنید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.

همچنین در هنگام بررسی قدرت گرافیکی لپ تاپ توجه کنید که میزان حافظه گرافیکی نشان دهنده قدرت گرافیکی لپ تاپ نیست. مثلا قدرت پردازشی گرافیک MX450 بیش از سه برابر گرافیک MX110 است و هر دوی این کارتها 2 گیگابایت حافظه دارند. پس بهتر است برای اینکه انتخاب صحیحی داشته باشید به مدل دقیق پردازنده گرافیکی توجه کنید، نه به حافظه آن.

Lenovo Ideapad Gaming 3 Core i5-11300H 16GB-512SSD-4GB RTX3050

این مدل از لپ تاپ ها ویژگی لپ تاپ های اقتصادی و گیمینگ را باهم دارند و تقویت بیشتری شدند. این مدل دارای کارت گرافیک، cpu و ram بالایی می باشد که به واسطه همین قطعات قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد و برای کارهای برنامه نویسی، ادیت و مدل سازی و غیره می توانید از آن استفاده کنید. اگر نیازمند لپ تاپی هستید که به راحتی به انجام امور روزمره خود بپردازید و حین کار به مشکلاتی مانند سرعت پایین پردازش بر نخورید، لپ تاپ میان رده احتمالا بهترین انتخاب شما خواهد بود. لپ تاپ Core i5 یا Core i3 باRAM چهار تا هشت گیگ احتیاجات شما را تا حد زیادی برآورده خواهد کرد. قیمت این لپ تاپ در لیپک در حال حاضر بین19 تا 25میلیون تومان است. قیمت لپ تاپ ایسوس در مدل‌های مینی یا کروم بوک بسیار مقرون به صرفه است.

Lenovo LEGION 5 Core i7-11800 32GB-1TB SSD-8GB RTX3070

در دنیای پر از لپ تاپ، می‌توان انبوهی از دستگاه‌ها با مشخصات فنی و رده قیمتی گوناگون پیدا کرد. اما زمانی که به لپ تاپ‌های اندکی گران‌تر با طراحی‌های هیجان انگیزتر نگاه کنید، یک ویژگی مشترک می‌بینید که همان گیمینگ یا مخصوص بازی بودن است. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ هستید، با ما همراه باشید تا بیشتر این دستگاه‌های جذاب و البته گران را بشناسید. این سری از لپ تاپ ایسوس، خود دارای زیرمجموعه‌هایی است که بنا به نیاز خود، باید به سراغ آن بروید.

تم گوشی ، تغییر دانلود برنامه بهترین تم گوشی سامسونگ و شیائومی

بهترین لپ تاپ ایسوس 2022 * 6 پیشنهاد ویژه برای خرید لپ تاپ ایسوس*

از SSD برای نصب سیستم عامل استفاده خواهد شد و به همین دلیل ظرفیت‌ ۲۵۰ گیگابایتی هم برای آن کفایت خواهد کرد. به آخرین لپ تاپ لیست می‌رسیم که ساخت برند لنوو است و وزنی 1.85 کیلوگرمی دارد. این لپ تاپ پنلی 15.6 اینچی با فناوری TN و رزولوشن HD دارد و پنل از نوع مات است. در حقیقت ترجیح می‌دادیم رزولوشن FHD باشد تا ارزش خرید لپ تاپ بیشتر شود اما لنوو ترجیح داده از پنل HD بهره ببرد.