بهینه سازی تطبیقی ​​HPE 3PAR – خلاصه ای سریع برای مبتدیان

سلام،

HPE 3PAR Adaptive Optimization (AO) یک ویژگی عالی است که ذخیره سازی هیبریدی را با استفاده از چند لایه دیسک تسهیل می کند. با فعال کردن AO، می توانید به طور موثر از درایوهای SSD گران قیمت با بهترین قیمت استفاده کنید.

برای خلاصه کردن اهمیت AO، به عنوان مثال، اگر یک حجم در ردیف SSD ایجاد کرده اید، احتمال اینکه فقط 10-20٪ از داده های آن حجم به طور مکرر توسط کاربران قابل دسترسی باشد زیاد است و واقعاً به عملکرد SSD نیاز دارد. بقیه داده ها ممکن است اشغال آنها را در یک ردیف SSD گران قیمت توجیه نکنند. در حالی که برخی از داده ها در سطح FC یا NL ممکن است اغلب توسط میزبان/کاربران دسترسی داشته باشند و تاخیر عملکرد را تجربه کنند.

بهینه سازی تطبیقی ​​3PAR به شما کمک می کند تا نیازهای حجم ها را در تمام سطوح برآورده کنید. AO 2 یا 3 CPG (سطوح مختلف) را ترکیب می کند که در آن داده های داغ تمام حجم های موجود در CPG های عضو را به ردیف SSD، بقیه داده ها را به FC، ردیف NL بر اساس نرخ دسترسی (فرکانس خواندن و نوشتن) منتقل می کند. AO از الگوریتم هوشمند خود برای جابجایی داده ها بین لایه ها بر اساس فضای آزاد، داده های واجد شرایط و حالت (عملکرد، تعادل و هزینه) که انتخاب کرده اید استفاده می کند. می‌توانید چندین پیکربندی AO را در یک سیستم ایجاد کنید، CPG‌های خاصی را در یک ردیف انتخاب کنید و CPG‌هایی را که نمی‌خواهید بخشی از پیکربندی AO باشند حذف کنید.

AO داده های گزارشگر سیستم را در ساعات کاری (معمولاً در طول روز) تجزیه و تحلیل می کند و داده ها را در ساعات غیر اداری (معمولاً در شب) به صورت روزانه بین لایه ها جابجا می کند. می توانید ساعات کاری، ساعات غیر اداری، روزهای هفته را برای اجرای AO و غیره در برنامه AO سفارشی کنید.
شما می توانید مستقیماً AO را پیکربندی کنید، وارد SSMC شوید -> منوی اصلی -> بهینه سازی فضای ذخیره سازی -> بهینه سازی تطبیقی ​​-> ایجاد جدید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد AO، لطفاً به سند مراجعه کنید – https://www.hpe.com/psnow/doc/4aa4-0867enw

با احترام،
سرینیواس بات

اگر فکر می کنید مفید بود لطفاً روی آن کلیک کنیدآفرین!انگشت شست زیر!
توجه داشته باشید: تمام نظرات من متعلق به خودم است و هیچ نمایندگی رسمی از HPE نیست.




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-3par-storeserv-storage/hpe-3par-adaptive-optimization-a-quick-summary-for-biginners/m-p/7179389#M8226