به روز رسانی سرورهای Blade از طریق HPSUM / OA

عزیزان،

از آنجایی که نمی‌دانم مشکل من به کدام مؤلفه مربوط می‌شود (HW/SW، هر دو…) تصمیم گرفتم آن را در بخش «عمومی» پست کنم. اگر این اشتباه است، از ناظم خواهش می کنم آن را به لیست مناسب تری منتقل کند.

درک من از دنیای HP c7000:

“اگر از HPSUM برای اتصال به OA یک محفظه c7000 استفاده کنم، به‌روزرسانی FW تیغه‌ها (یعنی سرورهای Proliant) نصب شده در محفظه آسان است، باید با چند کلیک ماوس امکان پذیر باشد.

با این حال، واقعیت به نظر من متفاوت است …

من یک HP c7000 با Proliants سرور دارم (بیشتر آنها bl460c G6) که می‌خواهم آن را از طریق OA/HPSUM مدیریت کنم و به‌روزرسانی‌های FW را اعمال کنم. من می توانم بدون نقص به OA (192..168.0.20) وصل شوم، وارد رابط وب شوم، وضعیت تیغه ها را بررسی کرده و وارد ILO تیغه شوم، بنابراین اتصال IMHO خوب است.

علاوه بر این، می‌توانم از HPSUM برای اتصال (افزودن یک گره…) به OA، اضافه کردن یک خط پایه (2017.04.0 – تا آنجایی که جدیدترین موارد مربوط به G6 را می‌دانم) استفاده کنم و یک موجودی در OA شروع کنم که بدون خطا تمام می‌شود. – من فکر می کنم. OA به عنوان “بالاتر از خط مبنا” ذکر شده است، که خوب است زیرا نسخه 4.96 را روی آن دارد. تا آنجایی که من می بینم، تا اینجا همه چیز خوب پیش می رود، اما اگر بخواهم یک تیغه را به روز کنم، فرآیند موجودی شروع می شود، انجام می شود و عبارت “گره به روز است. هیچ مؤلفه قابل اجرا یافت نشد”. این عجیب به نظر می رسد، به عنوان مثال رام ILO Blade 2.25 (Apr.14.20014) است و من نمی توانم باور کنم که تا سال 2017 هیچ آپدیتی وجود نداشته است …

بنابراین، سوال این است که چه اشکالی دارد؟ آیا چیزی را از دست دادم؟ هر ایده؟

اگر به اطلاعات اضافی یا اسکرین شات نیاز دارید لطفا به من اطلاع دهید.

هر گونه ایده یا پیشنهاد بسیار قدردانی می شود،

ممنون بابت وقتی که گذاشتید،

بهترین

ارنست

 

 




منبع: https://community.hpe.com/t5/bladesystem-general/updating-blade-servers-via-hpsum-oa/m-p/7178846#M23009