تبدیل شدن به پروژه ستاره دارک اسب اولین مسیر GameFi در سال 2022 پس از AXIE و RACA

تبدیل شدن به پروژه ستاره دارک اسب اولین مسیر GameFi در سال 2022 پس از AXIE و RACA؟

محبوبیت AXIE و RACA اعلام کرد که رونق GameFi پیرامون مفهوم متاورس فرا رسیده است. به تازگی پروژه ستاره NFT-GamiFi بر اساس زنجیره BSC به نام Fairy cat در صحنه بازی های زنجیره ای و صحنه پایتخت بسیار چشم نواز است. با این هدف، اجازه دهید دریابیم که چگونه یک DDino-NFT می تواند یک اسطوره بازی زنجیره ای ایجاد کند.

  1. خوب، گربه پری چیست؟

“Fairy Cat” یک بازی اکولوژیکی NFT-GameFi در زنجیره BSC با موضوع “گربه پری” است. این بازی دارای گیم پلی متنوع «بازی برای کسب درآمد» است. بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری تکه‌های گربه، ترکیب گربه‌های پری، نبردهای بازیکنان PvP و تراکنش‌های NFT، پاداش‌های TDD دلاری دریافت کنند.

  1. پیشینه پروژه:

“Fairy Cat” اولین بازی سری گربه ای است که توسط تسلا (عضو سابق بلیزارد) و جیسون (عضو سابق گوگل) یکی از بنیانگذاران پادشاهی جنگل راه اندازی شد. توسط دانشگاه استنفورد و آزمایشگاه بلاک چین دانشگاه هاروارد انکوبه شده است. اعضای اصلی این تیم از Google، Blizzard، PayPal، Riot Games، Sony، Chaos و دیگر شرکت‌های برتر اینترنتی و بزرگ بازی‌سازی شناخته شده در جهان هستند. آنها تاکنون 5 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده اند.

آزمایشگاه دانشگاه استنفورد نشان داد: «تیم پادشاهی جنگل تجربه غنی در طراحی محصول بازی و ساخت اکوسیستم بازی دارد. پس از راه‌اندازی اولین بازی زنجیره‌ای «Fairy Cat» در زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، ما معتقدیم که می‌تواند یک پلتفرم جهانی بازی بلاک چین غیرمتمرکز با «TDD» بسازد، زیرا این توکن در نهایت یک اکولوژی متاورس بازی کاملاً غیرمتمرکز NTF را درک می‌کند.

ورود به Fairy Cat: 1-روی لینک کلیک کنیدhttps://www.trust-cat.com?ivcd=CUTmOA

کد دعوت: CUTmOA

یا

  • اسکن کد QR

تفاوت با پروژه های بازی های زنجیره ای که در حال حاضر در بازار وجود دارد، ویژگی های برجسته “گربه پری” چیست؟

  1. نکات برجسته پروژه
  2. این توسط یک تیم فناوری پیشرفته متشکل از اعضای سابق بلیزارد و گوگل توسعه یافته است.
  3. 5 میلیون دلار آمریکا با موفقیت از مؤسسات معروف تأمین مالی دریافت کرده است.

3. حالت بازی پرورش را متنوع کرده است.

4. راه های بازی ساده، جوایز غنی و اولین انتخاب برای کسب طلا.

5. فعالیت های رفاهی فراوان: پیش فروش گربه نسل اول، رقابت IDO با تضمین سرمایه، TDD airdrop، prop airdrop و غیره.

6.80 درصد از سرمایه ورودی از بازار پیش فروش گربه به استخر نقدینگی Fairy Cat سرازیر می شود.

7. Projects cats به عنوان IP برای انتشار بازی‌های مختلف برای ساختن یک محیط غیرمتمرکز بازی NFT استفاده می‌شود:

8. NFT های DDino تولید شده توسط جعبه کور را می توان در بازی های سری گربه و محیط زیست متاورس که توسط این پلتفرم در آینده راه اندازی می شود، اعمال کرد.

  1. مدل اقتصادی گربه پری:

TDD: تنها توکنی که می‌تواند در دنیای Cat Kingdom منتشر شود، با تیراژ کلی 4 میلیون قطعه، دیگر هرگز صادر نخواهد شد:

ورود به گربه پری: https://www.trust-cat.com?ivcd=CUTmOA

طرح توسعه پروژه TDD

این پروژه چندین بازی منتشر خواهد کرد که اولین بازی Fairy Cat است که در ژانویه امسال منتشر خواهد شد. فوتبال گربه، گربه پین ​​بال، پادشاهی گربه‌ها، مانور گربه، گربه پری (پری پرورش اندام)، بعداً منتشر خواهند شد تا یک اکولوژی متاورس گربه پری دیجیتال را تشکیل دهند. TDD متعهد به ساخت یک بازی بلاک چین غیرمتمرکز جهانی با “گربه دیجیتال” به عنوان IP، بازاریابی بیشتر در مقیاس جهانی، گسترش پایگاه کاربر، جذب بازیکنان بیشتر، و ساخت یک بازی بلاک چین غیرمتمرکز جهانی با “TDD” به عنوان نشانه است. این پلتفرم در نهایت به محیط زیست متاورس بازی NFT کاملاً غیرمتمرکز پی برد.

شور و شوق Gamefi در مورد مفهوم متاورس آغاز شده است، از این رو پروژه Fairy Cat دارای یک تیم فناوری پیشرفته متشکل از اعضای سابق بلیزارد و گوگل است، یک مدل جدید و غنی و متنوع Play-To-Earn که بازی کردن آن آسان است. و با موفقیت بیش از 5 میلیون دلار سرمایه به دست آورده است. بنابراین، آیا Fairy Cat می تواند به سبقت منحنی دست یابد و به پروژه ستاره دارک اسب اولین مسیر GameFi در سال 2022 پس از AXIE و RACA تبدیل شود؟ صبر کنیم و ببینیم.




منبع: https://community.hpe.com/t5/servers-general/becoming-the-star-dark-horse-project-of-the-first-gamefi-track/m-p/7181472#M17999