تجلیل از حرفه قابل توجه Irv Rothman و اعلام Gerri Gold به عنوان مدیر عامل HPE Financial Services

اما به عنوان یک رهبر، من می دانم که ساختن چنین سازمانی که به خوبی روغن کاری شده است، به چیزی بیش از یک تعهد قوی برای اجرای منظم نیاز دارد. نیاز به رهبری دارد.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2023/02/celebrating-irv-rothmans-remarkable-career-and-announcing-gerri-gold-as-president-and-ceo-of-hpe-financial-services.html

نزدیک به 21 سال پیش، هیولت پاکارد ادغام خود را با Compaq تکمیل کرد. آنچه به خدمات مالی HPE تبدیل شد، تأسیس شد و ایرو روتمن به عنوان رهبر آن منصوب شد. پس از بیش از دو دهه وقف خود به موفقیت خدمات مالی HPE و HPE، Irv تصمیم گرفته است از نقش رهبری خود کناره گیری کند تا از یک بازنشستگی شایسته برخوردار شود.

برای شخصی که 40 سال سابقه کار چشمگیر در صنعت خدمات مالی دارد – و از طرفداران نیویورک یانکیز است – این “محصول اعدام” دستاوردی است که باید تجلیل شود.

در HPE، کسب‌وکار خدمات مالی ما به عنوان «ساعت سوئیسی HPE» شناخته می‌شود، و به ندرت، یا هرگز، در انجام تعهدات از دست می‌دهد. این نام مستعار محبت آمیز توسط مدیر مالی ما Tarek Robbiati ابداع شد و چیزهای زیادی در مورد تمرکز Irv و تیمش بر اعدام می گوید. در واقع، ایرو حتی یک کتاب در مورد این موضوع نوشت1.