تلویزیون شهری و ویدیو وال ابزار مهم تبلیغات و اطلاع‌رسانی | asilight

نمایشگر های LED که در محیط های باز خارج از سالن مورد استفاده قرار می گیرنددر واقع همان تلویزیون های ویدئو های تلویزیون شهری شهری هستند . نمایشگر های شهری داخل سالن ویدئو وال ها هستند.در ادامه به معایب و مزایای هر یک می پردازیم . پس از اطلاع از عوامل موثر بر قیمت و همچنین معرفی مراکز معتبر فروش تلویزیون شهری، بد نیست در مورد نحوه خرید این تجهیزات نیز نکاتی را گوشزد کنیم. به طور کلی برای خرید و بهره مندی از مزایای این نمایشگرها به دو روش می توان اقدام نمود. در روش اول می توانید به صورت حضوری به مراکز عرضه و فروش تلویزیون شهری مراجعه کنید.

  • در نهایت با‌تغییر ابعاد تلویزیون، هزینه تمام‌شده افزایش پیدا می‌کند.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار این شرکت و فروشنده تلویزیون شهری در کیش بهتر است به سایت مجموعه Kianledمراجعه کنید.
  • این دستگاه از کنترلر‌های متفاوت ویدئویی برخوردار است که زمینه هدایت نمایشگر را فراهم می‌کند و اتاق فرمان آن توسط یک اپراتور آشنا به این سازه‌ها هدایت می‌شود.
  • زیرا اگر برق مورد نیاز یک ماژول تامین نشود ممکن است LEDها دچار سوختگی شوند و قسمت‌هایی از پنل تلویزیون دچار نقص شود.

برای نصب تلویزیون شهری در معابر و خیابان‌ها باید مجوز لازم را از شهرداری بگیرید. سعی کنید تلویزیون را در محلی نصب کنید که از تمامی خیابان‌های اطراف دید مناسبی داشته باشد. نصب تلویزیون شهری در چهارراه‌های شلوغ و پر رفت و آمد انجام می‌شود. بنابراین اهمیت دارد که، قطعاتی که تلویزیون روی آن نصب می‌شود، زیبا و شکیل باشند. هزینه کامپوزیتی که برای پایه و بدنه تلویزیون صرف می‌شود را حتما در برآورد قیمت نهایی خود لحاظ کنید. نصب و راه‌اندازی تلویزیون‌های شهری و تابلو روان مجموعه‌های کوچک و بزرگ، توسط تیم فنی مهندسی سپهر صنعت آداک، مراحل نصب به صورت دقیق و بر روی سازه‌های مهندسی مستحکم پیاده‌سازی می‌گردد.

زیباسازی پایه نصب

تلویزیون شهری و ویدیو وال ابزار مهم تبلیغات و اطلاع‌رسانی | asilight

دو نسبت به یک مقاومت بیشتری دارد و پس از نصب می‌توانیم خیال راحت‌تری ازنظر امنیت آن داشته باشیم. قیمت نواندیشان بیشتر به قیمت ماژول LED آن بستگی دارد و ماژول LED نیز بدلیل تراکم پیکسل و کیفیت ساخت تنوع بسیار زیادی دارد. وسیله ای برای تبلیغات محیطی و شهری می باشد که از بهم وصل کردن ماژول های LED و برد کنترل و سایر اجزای آن ساخته می شود.

برد کنترل یا ویدئو پروسسور

تلویزیون ایندور در فضاهای داخلی مانند سالن‌های ورزشی، اتاق‌های کنفرانس و آمفی‌تئاترها استفاده می‌شود. رزولویشن و کیفیت بسیار بالا، شدت نور استاندارد و فرکانس بالا (جلوگیری از نویز تصویر) و مصرف پایین تر از نمونه Out Door از جمله مزیت‌های تلویزیون ایندور است. در مقابل نفوذ آب و رطوبت و حتی گرد و غبار آسیب‌پذیر بوده و بهترین محل برای نصب قطعا مکان‌های سرپوشیده و محیط‌های داخلی است.

اجاره انواع موتور برق و هیلتی موتوربرق نیمه سایلنت-

ویدیوپروسسور های مدل های متفاوتی دارند و به طور کلی بصورت بدون سندر و سندر سرخود ارائه داده می شود . ویدیوپروسسور های سندر سر خود دیگر نیازی به سندر جداگانه ندارد و شرکت تولیدکننده آن کارت سندر را داخل دستگاه تعبیه کرده است و سندرآن onboard می باشد. تلویزیون شهری با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن نمایشگر و تلویزیون شهری در میان مردم و کسب و کارهای مختلف، شهرت خاصی پیدا کرده است. همچنین هر کدام از این کسب و کارها بیش از بیش به سوی این تکنولوژی رفته اند. گرمای زیادی که پاور تلویزیون ایجاد می‌کند باعث می‌شود تا نیاز به یک خنک کننده قوی داشته باشیم.