تور ارمنستان رزرو انواع تور ارمنستان

با شروع تابستان و تعطیلی مدارس، گردشگران به‌دنبال فرصتی مناسب برای سفر خانوادگی هستند. شیوع کرونا در سال گذشته و دردسرهای ناشی از آن که منجر به ایجاد محدودیت‌ها و لغو سفرها شد نیز مزیت بر علت شده است که مسافران از تابستان ۱۴۰۱ برای سفر و خوش‌گذرانی استفاده کنند. در ارمنستان معمولا از ساعت 11 شب خاموشی می‌شود و به همین دلیل آواز خواندن با صدای بلند در خیابان‌ها آن ساعت از شب ممنوع است.

تور ارمنستان رزرو انواع تور ارمنستان برای ورود به ارمنستان علاوه بر داشتن اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار ، باید نتیجه منفی تست کرونا از آزمایشگاه‌های معتبر را به زبان انگلیسی، مهر رسمی آزمایشگاه و با امضا دکتر را همراه داشته باشید. مسافران برای برگشت به کشور نیز باید نتیجه منفی تست کرونا را در اختیار داشته باشند که هزینه آن به عهده مسافر است. ارزان‌ترین تورهای ارمنستان از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی را مشاهده و انتخاب کنید. برای سفر به ارمنستان بهتر است بخشی از پولتان را به صورت درام و بخشی را دلار آمریکا یا یورو به همراه داشته باشید. تبدیل پول در ارمنستان بسیار ساده است اما در انتخاب صرافی دقت کنید که صرافی بدون کمیسیون پولتان را تبدیل کند.

تور خارجی »

” شده و گردشگران ایرانی جهت سفر به این کشور(ها) نیازی به اخذ ویزا، رفتن به سفارت و غیره را ندارند لذا همان طور که پیش تر اشاره کردیم، ارمنستان جزء مقاصدی است که تورهای لحظه آخری برای آن ارائه می شود. البته با توجه به بافت شهرهای ارمنستان و با توجه به اینکه در کشور ارمنستان نمی‌توانید توقع هتل‌های خیلی باکیفیتی را داشته باشید تقریبا مجبور به خرید توری ارزان به ارمنستان هستید و از این بابت مشکلی ندارید. به طور کلی زمستان در ارمنستان برای توریست‌هایی که اهل اسکی و ورزش‌های زمستانی نیستند چندان جذاب به نظر نمیرسد، زیرا در این فصل سال بسیاری از مناظر جذاب دره ارس هم به دلیل بارش برف و کولاک خارج از دسترس است. بهترین زمان برای سفر به ارمنستان برای ما ایرانی ها اردیبهشت و خرداد است البته شهریور و مهر هم فصل‌های مناسبی برای سفر به پایتخت ارمنستان می باشند. فصل بهار و اوایل پاییز درختان زردآلو با رنگ‌های زیبا در سراسر شهر خودنمایی می‌کنند. بهترین زمان سفر به ارمنستان بر اساس آب و هوا، فصل بهار، اواخر تابستان و اوایل پاییز است.

مطمئنا شما هم دوست دارید از تک تک لحظات سفر لذت ببرید و با یک کوله‌ بار خاطره‌ی خوب از شهر صورتی (ایروان) به پکیج تور ایروان گشت نامه خانه برگردید. چین یکی از کشورهایی است که ایرانی ها برای سفر به آن نیاز به اخذ ویزا دارند. شرایط اخذ ویزای چین با توجه به نوع سفر و مدت اقامت متفاوت است.

  • طبیعی است که اگر قرار باشد تور ارزان ارمنستان بخریم، نمی‌توانیم انتظار خدمات و امکانات اضافی را داشته باشیم.
  • تورهای باکیفیت مانند تور استانبول، تور ارمنستان، تور تایلند، تور آنتالیا و همچنین تور های زمینی، مانند تور زمینی ارمنستان، تور زمینی وان، تور زمینی آنتالیا و سایر مقاصد محبوب خود را از ما بخواهید.
  • برای ورود به ارمنستان علاوه بر داشتن اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار ، باید نتیجه منفی تست کرونا از آزمایشگاه‌های معتبر را به زبان انگلیسی، مهر رسمی آزمایشگاه و با امضا دکتر را همراه داشته باشید.
  • اگر قصد دریافت ویزای توریستی که بر اساس توافق سال 95 نیاز به دریافت ویزا نیست.
  • یکی از مسافران به عنوان نماینده سایر مسافرین به همراه مدارک لازم برای سفر (اعم از اسامی دقیق و کد ملی ها و پاسپورت ها) به آدرس آژانس مراجعه می نماید.
  • دمای هوا در این فصول حداقل 7 درجه و حداکثر 20 درجه سانتی گراد می باشد.

اخذ ویزای شینگن دارای قوانین و مقررات نسبتا پیچیده و متفاوتی است. در این مطلب کلیه موارد مرتبط با ویزای شینگن و مدارک مورد نیاز و قیمت های آن ارائه شده است؛ با ما همراه باشید. از سویی نزدیکی ارمنستان به کشورمان باعث ایجاد تشابهات فرهنگی زیادی میان مردم دو کشور شده است. به این ترتیب معاشرت با مردم و آداب غذایی این کشور با داخل ایران نزدیکی زیادی دارد. تشابهات فرهنگی بین ما و ارمنی‌ها باعث شده تا هموطنان بتوانند سفر راحتی را در ایروان و سایر شهرها تجربه کنند. دره گل ها طبیعتی سرسبز و کوهستانی دارد و در ۵۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان، واقع در ارمنستان است.

اگه قیمت تور گردشگری خارجی برای اهمیت داره، تورهای زمینی رو بهت پیشنهاد میدم. تور ارمنستان زمینی جزو همین تورها محسوب میشه و قیمتش در مقایسه با تور هوایی ارمنستان، خیلی ارزونتره. توریستی بودن شهر ایروان باعث شده تا هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های بسیاری در این شهر وجود داشته باشد. هتل‌های ارمنستان، طیف وسیعی از خدمات و قیمت‌ها را دارند، تا گردشگران آسیایی و اروپایی مختلف را راضی نگاه دارند.

عامل مهم دیگری که در قیمت تور ویژه ارمنستان تاثیرگذار است، نوع تور است. یعنی این که شما زمینی به این کشور بروید یا هوایی نیز در قیمت نهایی تور تاثیر خواهد داشت. علاوه بر آن ایرانیان برای سفر کردن به ارمنستان نیازی به اخذ ویزا ندارند و تنها با داشتن گذرنامه معتبر می‌توانند وارد این کشور شوند.

پس از رسیدن به مرز برای شما ویزای مرزی صادر شده و می‌توانید وارد خاک آن شوید. به طور معمول مدت زمان مسیر حرکت از تهران به مقصد حدود 22 الی 24 ساعت است. اگر این ساعت برای‌تان خسته کننده است، می‌توانید از شهر تبریز اقدام به خرید تور کنید.

اگر قصد دریافت ویزای توریستی که بر اساس توافق سال 95 نیاز به دریافت ویزا نیست. لطفا توجه داشته باشید که ایرانیان این امکان را دارند که 90 روز طی 6 ماه در ارمنستان ساکن باشند و این موضوع درباره سکونت ارامنه در ایران نیز صادق است. تورهای ارمنستان می‌تواند سفر به این کشور را برای شما تبدیل به تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز کند.

معرفی فرودگاه ارمنستان

از مراکز خرید ایروان می‌توان به مرکز خرید دالما گاردن در Tsitsernakaberd اشاره کرد که بورس انواع لوازم‌آرایشی، لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه، وسایل الکترونیکی و اسباب‌بازی است. مرکز خرید تشیر استریت شاپینگ گالری نیز جزو مراکز خرید گران و برتر ایروان است که در طبقه همکف آن، محلی برای نگهداری و بازی کودکان وجود دارد. معروف‌ترین خیابان برای قدم زدن در ایروان، خیابان شمالی یا North Avenue می‌باشد که پاتوق عصرگاهی برای تفریح و خرید است.