جشن پنج سالگی به عنوان مدیرعامل HPE

پنج سال گذشته هم چالش های جهانی و هم پیشرفت های مهمی را به همراه داشته است. آنچه را که از این طریق آموخته اید به ما بگویید.

2. من همچنین فرصت بزرگی را برای HPE می بینم تا به سازمان ها کمک کند تا ارزش داده ها را برای حل برخی از بزرگترین مسائل پیش روی جامعه باز کنند. ما در حال نوآوری با سرعت و مقیاس مورد نیاز برای کمک به کسب‌وکارها و جوامع هستیم تا به چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو هستیم پاسخ دهند، و من مشتاقانه منتظر دیدن پیشرفت‌هایی هستم که می‌توانیم در مراقبت‌های بهداشتی، انرژی پاک، تحقیقات علمی و موارد دیگر ایجاد کنیم.

خدمت به عنوان مدیر عامل افتخار یک عمر بوده است. من بسیار سپاسگزارم که این فرصت را داشتم که بیش از ربع قرن را در شرکتی بگذرانم که مرا تشویق به رشد و تکامل کرده است.

با نگاهی به آینده، آرزوهایم را برای سال های آینده در سه سطل خلاصه می کنم.

1. بازخورد مشتریان و شرکای ما واضح است: استراتژی HPE بهترین است که تا به حال بوده است و نوآوری ما برتر است. همانطور که مشتریان به سرعت بخشیدن به تحولات دیجیتالی خود ادامه می دهند، من از آنها می خواهم که همچنان به HPE اعتماد کنند – و به طور فزاینده ای برای ارائه راه حل ها، خدمات و تخصص هایی که چالش های فناوری حیاتی کسب و کار آنها را حل می کند به ما مراجعه کنند.

HPE در پنج سال گذشته متحول شده است تا از این روندها سرمایه گذاری کند و به شرکت لبه به ابر تبدیل شود. ما نوآوری باورنکردنی مبتنی بر مشتری مانند HPE GreenLake را معرفی کرده‌ایم که فضای ابری را به برنامه‌ها و داده‌های مشتریان ما، صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می‌کنند، می‌آورد. ما همچنین غیرممکن‌ها را با پیشرفت‌هایی مانند Frontier، اولین ابررایانه جهان که سد سرعت مقیاس بزرگ را شکست، ممکن کرده‌ایم و عصر جدیدی از اکتشافات علمی را آغاز کرده‌ایم.

وقتی در مورد آنچه در سفر شغلی خود یاد گرفته ام فکر می کنم، واضح است که همیشه اشتیاق به طراحی راه های جدید برای حل مشکلات با استفاده از فناوری داشته ام. سوابق مهندسی من در پنج سال اول من به عنوان مدیرعامل به خوبی به من خدمت کرده است و به من درک عمیقی از فناوری و تجربه ارزشمند در استفاده از آن فناوری برای کمک به مشتریان برای رسیدن به اهداف خود داده است. در سال‌های اولیه، من نقش‌های مهندسی و فناوری مختلفی را بر عهده داشتم، و این مسئولیت من بود که داده‌ها را جمع‌آوری کنم، پیامدهای آن را تجزیه و تحلیل کنم، و مسیر روشنی را بیان کنم و الهام بخشم – بی شباهت به آنچه امروز در نقشی بسیار متفاوت از من خواسته می‌شود.

من بیش از هر زمان دیگری مطمئن هستم که ما یک استراتژی برنده و یک تیم برنده داریم. در حالی که به نوشتن فصل بعدی HPE ادامه می دهیم، برای سال های آینده هیجان باورنکردنی را احساس می کنم. یک فرصت در طول زندگی در انتظار ماست و اکنون زمان ماست.


سفر الهام بخش آنتونیو با این شرکت بیش از 25 سال پیش با ایفای نقش به عنوان مهندس خدمات مشتری در یک مرکز تماس اروپایی آغاز شد. فلش فوروارد تا سال 2023، و فوریه پنجمین سالگرد او به عنوان مدیرعامل است.

س: آیا برنامه ای برای جشن گرفتن پنج سالگی خود دارید؟

3. در نهایت، من به ویژه مفتخرم که مشارکت اعضای تیم به بالاترین حد خود در پنج سال اخیر رسیده است. اعضای تیم ما تحول ما را پیش بردند و امید من این است که آنها در تلاش خود برای تثبیت HPE به عنوان رهبر بازار لبه به ابر احساس غرور زیادی کنند. من مشتاقانه منتظر ادامه پرورش فرهنگ HPE هستم.

در طی چندین سال گذشته شاهد ظهور ابرروندهای جدیدی در اطراف لبه، ابر و داده‌ها بوده‌ایم که انتظارات مشتری را برای فناوری سازمانی شکل داده است. سازمان‌ها در هر صنعتی به سرعت بخشیدن به تحولات دیجیتالی خود ادامه می‌دهند و به طور فزاینده‌ای به استراتژی‌های ترکیبی چند ابری روی می‌آورند.

نقش شما مهم نیست، من معتقدم به افرادی در اطراف خود نیاز دارید که به شما اجازه رشد، شکست و تجربه کردن را بدهند. من این شانس را داشته ام که از برخی از بهترین های این تجارت یاد بگیرم. یک بار یک مربی به من گفت که من “الماسی در زمخت هستم – با کمی صیقل دادن، [I] می تواند خیلی دور برود.» این بیانیه در من ماندگار شد، و من به دنبال راه‌هایی برای کمک به اعضای تیم برای رسیدن به رویاهای حرفه‌ای خود در HPE هستم، درست مانند من.

از هر کسی بخواهید یک مدیر عامل موفق را توصیف کند و احتمالاً تغییراتی از همان چند صفت را خواهید شنید: تحلیلی، پرشور، باهوش، همدل و جاه طلب. آن‌ها را با خیال‌پرداز و فن‌شناس ترکیب کنید، و آنتونیو نری، مدیرعامل شرکت Hewlett Packard Enterprise را دقیقاً توصیف کرده‌اید.

با نگاه به آینده، چه آرزوهایی برای شرکت و اعضای تیم دارید؟

همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، مشتریان ما تحولات دیجیتالی و راه‌حل‌های ابری ترکیبی خود را در اولویت قرار داده‌اند و هر دو را برای موفقیت خود مهم می‌دانند. ما آماده هستیم تا وعده فناوری‌های نوظهور را برای ایجاد تحولی که تأثیر مثبتی برای سازمان‌ها برای تسریع تحولات کسب‌وکارشان ایجاد می‌کند، باز کنیم.

ما مطمئناً با چالش‌های جدید در بسیاری از جبهه‌ها آزمایش شده‌ایم، از جمله همه‌گیری، اختلالات زنجیره تامین، جنگ در اوکراین، بلایای طبیعی، کمبود انرژی، بی‌عدالتی اجتماعی و موارد دیگر. یکی از نقاط قوت اصلی شرکت و اعضای تیم ما انعطاف پذیری است. ما از پس هر چالشی برمی‌آییم و من به‌طور باورنکردنی به آنچه می‌توانیم انجام دهیم و برای مشتریان، شرکا و یکدیگر ارائه کنیم، افتخار می‌کنم.

بیایید ساعت را به عقب برگردانیم، آنتونیو. در اولین روزهای مدیرعاملی، برداشت اولیه شما چه بود؟

فکر می کنم با ارائه چند توصیه جشن بگیرم: هرگز به تعویق نیندازید، هرگز نترسید و همیشه کنجکاوی بی امان را تقویت کنید. رویاهای خود را دنبال کنید و فرصت هایی را برای کمک به دیگران برای رسیدن به آرزوهای خود بیابید.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2023/02/celebrating-five-years-as-hpe-ceo.html

آنتونیو نری بینش خود را از سکان هدایت و چشم انداز آنچه در پیش است به اشتراک می گذارد

ما اخیراً با آنتونیو به گفتگو نشستیم و او در مورد زمان خود با شرکت و آنچه در پیش است صحبت کرد.

اگر از جایی که شروع کردم هرگز مدیرعامل نمی شدم، پس بیایید ساعت را حتی بیشتر به عقب برگردانیم. با پیوستن به شرکت در سال 1995 برای حمایت از مشتریان هیولت پاکارد از یک مرکز تماس در آمستردام، بلافاصله تحت تأثیر فرهنگ آن قرار گرفتم. تیم ما یک گروه متنوع و پرشور از اعضای تیم بود (در مجموع ما به 21 زبان مختلف صحبت می کردیم!). این یک تجربه فوق‌العاده رضایت‌بخش بود، اما هرگز تصور نمی‌کردم که در نهایت با فرصتی برای خدمت به عنوان مدیرعامل به اوج خود برسد.

بیش از 20 سال بعد، زمانی که من به عنوان مدیرعامل شرکت کردم، بر فرهنگ با تمرکز بر بازسازی اعتماد به نفس شرکت تاکید کردم. اعضای تیم فوق‌العاده پرشور و با استعدادی که در سرتاسر جهان داریم، تحت تأثیر قرار گرفتم و برانگیخته شدم. و تا به امروز، من هنوز هم از اینکه چقدر سرزنده، واقعی، و بدون قید و شرط به هدف ما برای پیشبرد شیوه زندگی و کار مردم متعهد هستم – دقیقاً مانند همکارانم در مرکز تماس آمستردام در سال 1995، الهام گرفته ام.