جلسات HPE Discover Frankfurt 2022 را از دست ندهید

سخنران: Vishal Lall، مدیر کل، HPE Ezmeral

به تقویم اضافه کنید

  • توانمندسازی کسب و کار برای ریسک کردن: امنیت به عنوان یک عامل نوآوری
    پنجشنبه 8 دی 11:30-12:15

  • پایداری در عمل: کاتالیزوری برای تغییر در جهان و تجارت شما
    پنجشنبه 8 آذر ساعت 13:00 الی 13:45
به تقویم اضافه کنید

  • سرعت بخشیدن به موارد ممکن: هوش مصنوعی در مقیاس در عصر Exascale
    پنجشنبه 8 آذر ساعت 13 الی 14:45

با ارائه تجربه ابری به همه برنامه‌ها و داده‌های خود، در عین حفظ امنیت و کنترل، و باز کردن فرصت‌های بی‌درنگ در لبه، به نتایج کسب‌وکار سرعت دهید. درباره آخرین نوآوری های HPE GreenLake بشنوید و کشف کنید که چگونه، همراه با اکوسیستم شریک خود، می توانیم به ایجاد استراتژی ابر هیبریدی مناسب برای چالش های مهم کمک کنیم.

سخنرانان: بابی فورد، معاون ارشد و افسر ارشد امنیت، HPE
سیمون لیچ، معاون مدیر CoE امنیت جهانی، HPE

از آنجایی که سازمان‌ها برای تقویت تحولات دیجیتالی خود به فناوری اطلاعات بیشتر و بیشتر متکی هستند، نقش مدیر امنیت اطلاعات از یک نقش مجری به یک شریک تجاری تبدیل می‌شود که شرکت را قادر می‌سازد تا ریسک‌های محاسبه‌شده را به شیوه‌ای ایمن انجام دهد. CISO ها باید بیشتر با کسب و کار ادغام شوند تا به آنها کمک کنند تا درک کنند و در مورد اینکه امنیت چگونه می تواند از نوآوری پشتیبانی کند، به جای جلوگیری از آن، مشاوره دهند. در این جلسه، ما با پانل‌های صنعت در مورد چالش‌های امنیتی صحبت خواهیم کرد که آن‌ها هنگام تحولات تجاری خود با آن‌ها مواجه شدند، و اینکه چگونه در نهایت توانستند مدل‌های عملیاتی امنیتی خود را برای مدیریت ریسک کسب‌وکار و امکان رشد تطبیق دهند.

به تقویم اضافه کنید

علاوه بر سخنرانی آنتونیو، محتوای درخواستی رویداد، از جمله سخنرانی اصلی فیدلما روسو، و نکات برجسته رویداد در سایت HPE Discover More در دسترس خواهد بود. این صفحه به طور منظم با اطلاعات و منابع اضافی به روز می شود.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/12/not-to-miss-sessions-at-hpe-discover-frankfurt-2022.html

چرا همگرایی ابر محاسباتی و هوش مصنوعی در مقیاس عصر exascale اهمیت دارد؟ این یکی از پیشرفت‌های عصر exascale است که مسیر آینده را تعیین می‌کند زیرا نحوه عملکرد، حل و رقابت سازمان‌ها را تغییر می‌دهد. در این جلسه، نحوه استفاده سازمان‌ها از فناوری‌های پیشرفته HPE را برای حل چالش‌هایی که تا به امروز با محاسبات سنتی بسیار چالش برانگیز یا بسیار گران بوده‌اند، مورد توجه قرار خواهیم داد. بیاموزید که چگونه سازمان‌ها فناوری‌های ابررایانه‌ای را در یک مدل مصرف انعطاف‌پذیر پیاده‌سازی می‌کنند تا بتوانند با متنوع‌ترین حجم کاری خود مقابله کنند و توانایی خود را برای اجرای هوش مصنوعی در مقیاس بهبود بخشند.

به تقویم اضافه کنید

برای مطبوعات، تحلیلگران و مهمانان ما که در فرانکفورت خواهند بود، در اینجا تعدادی از جلسات ما را از دست ندهید:

  • استراتژی ترکیبی خود را با یک تجربه ابری در همه جا تکمیل کنید
    چهارشنبه 7 آذر ساعت 15 الی 15:45

پایداری کاتالیزوری است که کسب و کار شما را متحول می کند و به شما قدرت می دهد تا نیروی خوبی در جهان باشید. پانل کارشناسان ما نمونه های روشنگری از پایداری را در عمل به اشتراک خواهند گذاشت – از بهینه سازی محیط ابری ترکیبی و استفاده از هوش مصنوعی برای پرداختن به اهداف پایداری، تا کاوش در مسائل زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی گسترده تر که ما در سرتاسر جهان با آن روبرو هستیم. تغییر مثبتی که با پایداری در تقاطع برنامه های دیجیتال و نوآوری امکان پذیر است.

سخنران: سو پرستون، مدیر کل و معاون، خدمات مشاوره و حرفه ای WW، HPE

سخنرانان: Trish Damkroger، مدیر ارشد محصول، HPC/AI، HPE
ادموندو اورلوتی، مدیر توسعه کسب و کار، HPC و AI Cloud Services، HPE