خرید انکر بولت HKD مشخصات و لیست قیمت مگا پیچ | elitarchgroup

خرید انکر بولت HKD مشخصات و لیست قیمت مگا پیچ | elitarchgroup

به عنوان مثال هنگامی که قصد نصب ماشین آلات کارخانه را دارید، با توجه به سایز ماشین آلات و میزان لرزش آنها، انکربولت ها را در فونداسیون کاشته و ماشین آلات را به آنها می بندند. البته در زمان آرماتوربندی و قبل از بتن ریزی چنانچه مکان انکر بولت پیش بینی شده باشد، می توان آنها را جایگذاری نمود. در غیر اینصورت با انجام کرگیری، سوراخ لازم برای نصب انکربولت ایجاد می شود. انکر بولت در لغت به معنی پیچ چفتی است که برای چفت و بست کردن روی سطوح صلب مثل بتن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اینکار برای تعمیر مصالح فولادی، ترمیم و یا گسترش آنها صورت می ‌گیرد، ضمن اینکه برای چفت کردن صفحات فولادی مثل پلیت ‌ها در بتن از این پیچ چفتی یا انکر بولت استفاده می ‌شود. پلیت ‌ها نقش مهمی در اضافه کردن سازه‌ های جدید به اسکلت بتنی ایفا می ‌کنند.

اشکال مختلف انکر بولت ها بر اساس کاربرد

این نوع انکربولت هم در اصطکاک و هم در حالت کلید به طور هم زمان عمل می کنند. در حالی که یک سر آن در بتن تعبیه شده است، انتهای مخالف آن برای اتصال تکیه گاه سازه ای استفاده می شود. تنوع محصولات برند هیلتی در مجموعه کالا عمران کالا عمران فعالیت خود برای محصولات برند هیلتی HILTI آلمان را از سال… نیاز به تمیز کردن کمتر سوراخ مته با توجه به رزین های اپوکسی با کیفیت بالا. توجه شود که حتما در هنگام نصب از ترک متر استفاده شود تا از تائیدیه ها خارج نگردد. تامین کننده آهن آلات و ارائه دهنده خدمات به سازمانها و نهادهای دولتی، شرکتهای شخصی و خصوصی.

انواع تونر فتوکپی سیاه سفید| قیمت روز و خرید آنلاین

چدن برای میلگرد با کیفیت بالا مورد استفاده قرار گرفت، و هیچ فرسایشی در آن‌ها برای این روز وجود غرفه نمایشگاهی ندارد. زیربنای برج به چدن سقف چادر، پوشانده شده با یکی از اولین میله‌های بارقه شناخته شده، متصل شد. اخیرا این تکنیک‌ها توسط میله‌های فولادی در بتن پالایش شده و با ابداع میله‌های تغییر شکل یافته برای بهبود اتصال، در نتیجه تولید بتن مسلح مدرن تعبیه شده‌اند.

همان طور که ذکر شد انکر بولت‌ها معمولا طبق استاندارد آمریکایی ASTM و در سایز 2،1 الی ۴ اینچ تولید می‌شوند و به صورت خود رنگ و یا گالوانیزه گرم عرضه می‌شوند. انکربولت‌های رایج طبق استاندارد ASTM F1554 و در سه گرید ۳۶ و ۵۵ و ۱۰۵ تولید می شوند که هر یک از این اعداد به معنای تنش تسلیم انکربولت بر حسب کیلوپوند بر اینچ مربع و یا ksi است. همچنین در برندهای معتبری چون Hilti، Fischer، Spit قابل ارائه هستند. در سیستم‌های لوله‌ کشی و کانال ‌کشیانکر بولت ‌ها برای نصب و محکم کردن نگهدارنده ‌ها و پوشش ‌ها کاربرد دارند. انکر بولت در این عملیات برای اتصال پایه‌ ها و ستون‌ها و همچنین اتصال پلیت‌‌ها مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. هر دو مدل انکربولت‌های مکانیکی و شیمیایی می‌توانند ظرفیت‌های باربری بالایی را تحمل کنند.

  • هدف آیین صنعت خدمت به صنایع و بنگاه‌های نوپای صنعتی و همچنین توسعه‌ی کسب‌و‌کارها جهت عبور از بازار سنتی به بازار مدرن است.
  • میلگردی که به مشخصات ASTM A706 تولید نشده است به طور کلی مناسب برای جوشکاری بدون محاسبه‌ی «کربن-معادل» نیست.
  • عمده ی دلیل استفاده از این سیستم در صنعت جهت درگیری بهتر بتن جدید با بتن قبلی می باشد.
  • سپس با توجه به نقشه عمق پیچ سوراخ سوراخ با دستگاه مکنده کاملا تمیز می شود.
  • شکل های مختلفی از انکربولت HKD وجود دارد که مختص تولید کنندگان مختلف می‌باشد.