خرید 49 مدل پیراهن آستین کوتاه مردانه شیک و جدید ارزان قیمت

پیراهن مردانه قبل از هر چیزی باید کاملا اندازه شما باشد، پس عوامل دیگری مثل استایل یقه، سردست، پشت و … در انتخاب شما تاثیرگذار خواهند بود. آستین های پیراهن باید به اندازه ای بلند پیراهن مردانه باشند که هنگام حرکت بازو، آستین ها به دور مچ شما کشیده نشود. پیراهن‌های آستین کوتاه به سایز‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند و هر فردی با هر اندازه‌ای می‌تواند لباسی متناسب برای خود بیابد. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. جنس پارچه پیراهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت.

یکی از گزینه‌های بسیار جذاب برای پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه، پیراهن طرح شطرنجی و یا چهارخانه با شلوار جین می‌باشد. همچنین از پیراهن‌های مردانه پرطرفدار در بین آقایان می‌توان به پیراهن‌های سفید اشاره کرد. که ترکیب بسیار مناسبی با شلوار پارچه‌ای مشکی ایجاد می‌کنند. این ترکیب در مقایسه با بقیه ترکیب‌ها از حالات رسمی‌تری برخوردار است. همچنین در نظر داشته باشید که پیراهن سفید به هیچ عنوان از مد نمی‌افتند. بنابراین برای هر مردی لازم است که در کمد لباس‌هایش یک پیراهن مردانه آستین کوتاه سفید داشته باشد.

پیراهن هاوایی مدل هاوانا آبی تیره

این استایل با کفش کالج و یا چرم مردانه و در صورت تمایل صندل قابلیت ست کردن دارد. اکسسوری های کلاسیک نظیر ساعت های با بند چرم، کمربند چرم و … برای این استایل مناسب هستند. ست پیراهن آستین کوتاه اسپرت با شلوار جین و کتان انجام می شود. برای اینکه استایل اسپرت داشته باشید می توانید پیراهن مردانه خود را از انواع کوتاه انتخاب نمایید.

خرید 49 مدل پیراهن آستین کوتاه مردانه شیک و جدید ارزان قیمت و این گونه متوجه می‌شوید که عرض پیراهن به اندازه مناسب است . کفش و اکسسوری های اسپرت تکمیل کننده این استایل خواهد بود. تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به پوشاک مردانه شاندیز می باشد. بازگشت کالا فقط در صورت تایید کارشناسان پشتیبانی می‌باشد.

علاوه بر این استفاده از گزینه جستجو هم به شما کمک می‌کند تا سریعتر به نتیجه مورد خرید پیراهن نظر خود برسید. محصولات را با دقت بررسی کرده و آنها را با هم مقایسه کنید و با کیفیت و قیمت مناسب درب منزل تحویل بگیرید. معمولا در میان انواع مدل‌های پیراهن مردانه شیک، پیراهن چهارخانه مردانه شیک گزینه‌ای است که اغلب توسط آقایان انتخاب می‌شود. به جز مدل‌های چارخانه، انواع مدل ساده و راه‌راه نیز بسیار پرطرفدار هستند. معمولا پیراهن‌های ساده و راه راه، کلاسیک هستند و برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی مناسب به شمار می‌آیند و قابلیت همراه شدن با کراوات را نیز دارند.

  • تنوع رنگ، طرح و پارچه در این محصولات به وضوح دیده می شود.
  • نمی‌توان یک قیمت واحد برای هر نوع پیراهن آستین کوتاهی مشخص کرد؛ چرا که عوامل زیادی در تعیین قیمت آن‌ها، دخیل هستند.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به کارخانه پوشاک اطمینان می باشد.
  • معمولا آقایان از پیراهن‌ های سفیدرنگ به میزان زیادی استفاده می ‌کنند.
  • چرا که این دسته از پیراهن‌ها معمولاً در مکان‌ها و موقعیت‌های دوستانه کاربرد دارند.
  • شلوارهای کتان و شلوار جین، انتخاب خوبی برای ست کردن با این پیراهن ها است.

پیراهن آستین کوتاه یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین لباس‌ هایی است که در میان آقایان رایج است. همچنین مدل ‌های چهارخانه یا شطرنجی و مدل‌ های ساده هر یک می ‌توانند جذابیت منحصر به ‌فردی داشته باشند. اگر دوست دارید همیشه خوش ‌پوش و خوش ‌لباس به نظر برسید، حتما لازم است که چند پیراهن آستین کوتاه در کمد لباس خود داشته باشید. در این مقاله نکاتی را به شما آموزش می دهیم که قطعا در انتخاب پیراهن آستین کوتاه مردانه مناسب به شما کمک می کند. یقه پیراهن آستین کوتاه مردانه باید به اندازه‌ای باشد که گردن آزادانه در میان یقه قرار بگیرد؛ به نحوی که فضا برای بستن کراوات و پاپیون داشته باشید.

که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می‌باشند. به عنوان مثال جنس نخ قابلیت تنفس را برای اندام و بدن شما فراهم می‌کند. در مقابل الیاف مصنوعی ارزان‌تر بوده و چروکیده نمی‌شوند. توصیه ما به شما این است که پیراهن‌های مردانه خود را بصورت ترکیبی از این دو جنس تهیه کنید. در این صورت می‌توانید متناسب با هر فصل، پیراهن مخصوص به آن را به تن کنید.

خرید پیراهن آستین کوتاه

شلوارهای کتان و جین انتخاب مناسبی برای ست کردن با این پیراهن ‌ها هستند. پیراهن‌ های تیره‌ رنگ را می ‌توانید به آسانی با انواع لباس ست کنید. بهتر است چند پیراهن تیره در میان لباس‌ های خود داشته باشید. این پیراهن ‌ها را می‌توانید هم با شلوار تیره و هم با شلوار روشن بپوشید. این لباس در میان آقایان از آن ‌جهت طرفدار دارد که هم به راحتی با انواع لباس ‌ها ست می ‌شود و هم می ‌توان در فصل‌ های گرم سال از آن استفاده کرد. پیراهن آستین کوتاه تنوع زیادی دارد و تولیدکنندگان این لباس را در طراحی‌ های اسپرت و یا طراحی ‌های رسمی تولید می ‌کنند.

کوا در معنی لغوی ردایی است که روی لباس کردی پوشیده می‌شود. در اینجا اما آغاز داستانِ لباس‌هایی است که از نظر رنگ و اصالت به وجه تسمیه با کوا می‌رسند. کوا راه خود را از مجموعه‌ی اول که بارانی هستند شروع کرده و به کند و کاو در صنعت مد می‌پردازد و در ادامه‌ی مسیر خود به لباس‌هایی با طراحی متفاوت‌تر برای مردان می‌رسد. کوا از روزهای خاکستری گذر کرده و رنگی بیرون آمده، تا بتوانیم به واسطه‌ی آن با رنگ‌ها آشتی کنیم. اگر می‌خواهید یک کادو فوق‌العاده و شیک برای روز مرد، تولد همسر یا پدرتان به او هدیه دهید، کافیست با اطلاع از سایز او، از طریق سال ست اقدام کنید.

ابتدا رنگ و سپس سایز هر محصول را مشخص نمایید و در انتها روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید. پیراهن یقه‌دار با پارچه طرحدار کلاسیک، مناسب استفاده در روزهای گرم تابستان. برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.