خطای راهنما LTO-5 SCSI Ultrium 3280

جامعه خوب،
بگذارید به شما بگویم که مدتی پیش در سال 2017 یک درایو Ultrium 3280 خریدم. از آن زمان، با استفاده از برنامه پیکربندی LTFS (Tape Driver HUJ4331D5U) کاملاً کار کرده است.

حالا چند روز پیش او شروع به مشکلاتی کرد:

1.- شروع به کپی کردن داده ها به نوار LTO کندتر کرد.

2.- هنگامی که شما در حال کپی کردن داده ها در نوار LTO هستید، درایو از حالت مانت خارج شده و گم شده است، و یک ارور می دهد که باید دوباره “Create Mapping” را ایجاد کنید. سپس به من گفت که باید LTO را بررسی/تعمیر کنم

3.- اکنون وقتی نوار LTO را مستقیماً وارد می کنم با این خطا مواجه می شوم (DeLoadUnload: عملیات بارگیری انجام نشد – کد خطا 0x45D)

من فکر می کنم ممکن است به این دلیل باشد که سیستم عامل فعلی (X64D/Standalone) باید به روز شود.

من فکر می کنم باید برخی از تجهیزات خراب باشد؟

فکر کنم حتما کارت PSI باشه: SAS9207-4i4e H3-25434-00H؟

من در وب سایت HPE جستجو کردم و متوجه شدم که یک به روز رسانی سیستم عامل وجود دارد، اما نمی توانم آن را دانلود کنم زیرا مسدود شده است زیرا باید تمام داده ها را در “قرارداد و ضمانت ها” وارد کنم که ندارم زیرا من هستم. مشتری نهایی . .

من هنوز سعی می کنم داده های کمی را که به من می گوید قرار دهم و خطایی ظاهر می شود که در لیست شما نیست.

موردشماره سریال محصول    شماره محصول    محل محصول   اختصاص دادن نام مستعار   نوع مالکیت

آیا راهی برای آپدیت فریمور من وجود دارد؟ یا ببینید چه اشکالی دارد؟

در زیر تصاویر خطاهایی را که به من ارائه می دهد قرار می دهم

https://subir-imagen.com/i/wHJ3j 
https://subir-imagen.com/i/wH6o6
https://subir-imagen.com/i/wHvgW
https://subir-imagen.com/i/wHewI
https://subir-imagen.com/i/wHVnB
https://subir-imagen.com/i/wHbzA 

 

 

 




منبع: https://community.hpe.com/t5/storeever-tape-storage/help-error-lto-5-scsi-ultrium-3280/m-p/7176318#M57319