دانلود و خرید کتاب‌های درسی و کمک‌درسی طاقچه | ketabko

دانلود و خرید کتاب‌های درسی و کمک‌درسی طاقچه | ketabko

در بانک کتاب مارکا امکان خرید انواع کتاب های کمک درسی دبستان به صرت تک جلدی و ارسال به سراسر کشور خرید کتاب کمک درسی دبستان امکان پذیر است. دراین‌بین مهم‌ترین ابزاری که علوم مختلف را به‌واسطه آموزش در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد کتاب‌های درسی آموزش‌وپرورش است اما این کتاب‌ها تنها درسنامه های کلی و سؤالات محدودی را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد که برای تمرین و تکرارهای شب امتحان کافی نیست. بانک جامع سؤالات مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی با تلاش طاهره آشتیانی، مجموعه‌ای کامل شامل بیش از 600 سؤال متفاوت و بدون تکرار جهت سهولت امر آموزش و یادگیری دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی است. با کمک کتاب بگرد و پیدا کن، تالیف سروش نجف زاده، قدرت خواندن و نوشتن و راه‌یابی به دنیای علم را به کودکان عزیزمان می‌آموزیم.

  • بانک کتاب مارکا بستری را فراهم کرده تا شما کتاب‌های مورد نظر خود را به صورت همزمان و با ارسال رایگان از همه این ناشرین تهیه کنید.
  • آموزش مفهومی مطالب کتاب درسی، ارائه مثال‌های متنوع و توجه به نکات مهم دروس مختلف از مهمترین نقاط قوت کتاب‌های کمک آموزشی مبتکران است.
  • شما عزیزان می‌توانید از طریق وب سایت یونیکتاب، کتب درسی خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.
  • دانش آموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای هنرستان‌ها و کاردانش‌های سراسر کشور نیز می‌توانند با خرید و به‌کارگیری کتاب‌های کمک‌درسی مخصوص به رشته تحصیلی خود از تمرین و تکرارهای جامع و طبقه‌بندی‌شده استفاده کنند.
  • ارائه مطالب آموزشی، آزمون‌های پایان فصل و همچنین آزمون‌های خودارزیابی و غنی‌سازی که شامل نکات مهم‌تر و پیچیده‌تر می‌باشد، از ویژگی‌های متمایز کتاب های کار و تمرین گل‌واژه است.

امتیاز و نظرات با ارزش دیگران درباره کتاب های کمک درسی و کتاب های کنکور می تواند گزینه های نا مناسب را حذف کرده و به بهترین شکل ممکن ما را در انتخاب بهترین ها یاری رساند. امتحان ورودی دانشگاه ها یا همان کنکور که امروزه به عنوان مهم ترین آزمون ورودی سال در ایران شناخته می شود یکی از مهم ترین آزمون هایی است که به وسیله آن می توانیم در بهترین رشته های دانشگاهی قبول شویم. برای کسب موفقیت در کنکور تهیه کتاب های کنکور و کتاب های کمک درسی الزامی است. به این دلیل که رقابت در این آزمون بسیار زیاد بوده و موفقیت در آن به تمرین و کوشش بسیاری احتیاج دارد. کتاب «مطالعات اجتماعی پنجم دبستان» به قلم راضیه شریفی نیا شامل نکات مهم و کلیدی درس و مجموعه ای از سؤالات امتحانی و آزمونهای درس به درس و جامع همراه با پاسخ تشریحی است که مشابه سؤالات امتحانی طرح شده و کل کتاب درسی چاپ جدید را پوشش میدهد. اما برای ارسال به سایر شهرستان‌ها باید هزینه پستی ارسال کتاب را پرداخت کنید مگر آنکه تعداد زیادی کتاب کمک درسی سفارش داده باشید.

کتاب ریاضی اول دبستان شاهکار کلاغ سپید گاج

هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید. بایست به مقطع بسیار مهم دبستان وارد شده و پله پله با آموختن حروف الفبا و نکات ابتدایی درسی پیش رود. برای سفارشات تهران معمولا در همان روز به دست شما خواهیم رساند و برای شهرستان‌ها با پست پیشتاز در کمتر از 3 روز کاری کتاب را دریافت خواهید کرد.

پنجم دبستان

این ویژگی‌ها، کتاب جامع شاهکار اول دبستان را به یکی از بهترین کتاب کمک درسی اول دبستان تبدیل کرده است. کتاب های گام به گام دروس (شاه کلید) کلاغ سپید نیز برای مقاطع مختلف تألیف شده که علاوه بر بررسی مطالب آموزشی در قالب پرسش و پاسخ به بررسی کلیه تمرین‌های کتاب درسی نیز می‌پردازد. کتاب های کمک درسی مبتکران از نظر کیفیت آموزش، یک کتاب کمک آموزشی بسیار خوب برای دانش آموزان محسوب می‌شوند. در کتاب‌های کمک درسی مبتکران سؤالات و تمرینات زیادی براساس مطالب مهم کتاب درسی ارائه شده است.