دانلود کتاب و کتاب صوتی رایگان

به همین دلیل ممکن است در کنار گویندگان حرفه‌ای از بازیگران سینما و تئاتر نیز استفاده شود. هل الرود در مقدمه‌ی کتاب زندگی، شرایط و سیر تحول خود از سال 1999 تا 2008 را بیان می‌کند. او در این بخش روند روبرو شدن با مشکلات فیزیکی، پذیرش شرایط و محدودیت‌های جدید، مواجهه با آسیب‌های روانی، ورود به دوران جدید و چگونگی تبدیل کردن شکست به فرصت و پله‌های رشد را شرح می‌دهد. آخربین موضوعی که در این مجموعه به آن پرداخته‌ایم، هنر مذاکره و توانایی برقراری ارتباط بین افراد مختلف است. اما باورکنید که غیر ممکن هم نیست و با یادگیری یک سری نکات و تکنیک‌‌ها، شما هم این مهارت کاربردی را به دست خواهید آورد. اپلیکیشن فیدیبو نیز امکانات خاصی از جمله ایجاد کتابخانه شخصی فراهم کرده اند تا کتاب های خود را در آن نگهداری کنید.

رمان هیجان‌انگیزباران سیاه؛ سقوط مرگباراثر معین فرد

آن‌ها رفاقت خوبی با هم دارند و به همین رفاقت دل‌خوش هستند و جورج همیشه نگران بی‌فکری‌های لنی‌ست. وقتی از عرفان و تصوف صحبت به میان می‌آید مخاطب به دنبال شنیدن مبحثی جدی و ثقیل است اما همیشه استثنایی هم وجود دارد. کتاب حاضر گزیده‌ای از حکایت عرفانی با درون مایه‌ طنز و بسیار پندآموز از تذکرةالاولیا است که علیرضا لبش آن را بازنویسی کرده است. این کتاب با درون‌مایه طنز در کنار لبخندی که بر لب مخاطب می‌نشاند او را به تفکر وامی‌دارد. از زمانی که انسان پای بر این کره خاکی گذاشت تا به امروز جنگ‌های زیادی را در لوح وجود زمین از خود به یادگار گذاشته است. در ابتدای راه (زمین) جنگ هابیل با قابیل و به مرور زمان جنگ‌های بزرگ‌تر و ویران کننده‌تری مثل جنگ‌های جهانی اول و دوم و …

اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نقطه‌ی عطف دوران فوتبالی پوگبا را می‌توان به سال 2018 و کشور روسیه مربوط دانست. سالی که پوگبا به همراه گریزمن، امباپه و واران، از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی کشورش بود و توانست طعم قهرمانی در جام جهانی را بچشد. افتخاری که بعضی از بزرگ‌ترین‌های تاریخ فوتبال هم‌چون «کریستیانو رونالدو» و «لئو مسی» هم در حسرت آن هستند.

از متن کتاب – باید بروم – کجا؟

دانلود کتاب و کتاب صوتی رایگان

انگیزه‌ی نویسنده از نوشتن رمان بیوه کشی مبارزه با خرافه‌ها و سنت‌هایست که در باور بعضی از مردم وجود دارد. وی رمان بیوه کشی را در انتشارات آموت به چاپ رسانیده که نسخه متنی این کتاب هفت بار تجدید چاپ شده است. شما می‌توانید این رمان زیبا را با صدای نویسنده‌ی اثر «یوسف علیخانی» بشنوید. از متن کتاب – باید بروم – کجا؟ – هرجایی غیر میلک – جایی نداریم آخه – همه جا جای ماست، به شرطی که خاطره‌هایمان با ما نیایند. ثروتمند بابلی «جورج ساموئل کلاریسون» در کتاب «ثروتمندترین مرد بابل» به شیوه‌ای داستان‌گونه به روایت زندگی مردی می‌پردازد که مردم او را ثروتمند‌ترین مرد بابل می‌دانند. روزی پادشاه بابل از این شخص دعوت می‌کند به قصرش برود و از او می‌خواهد به دلیل شرایط بد اقتصادی و شرایط نامناسب زندگی مردم راه‌های ثروتمند شدن را به آن‌ها آموزش دهد.

کتاب‌های موفقیت و توسعه فردی

در این اثر میکا والتاری به شرح زندگی کودکی می‌پردازد که والدین‌اش او را در سبدی حصیری گذاشته و در رود نیل رها کرده تا سرنوشتش به دست آب‌های faraketab.ir نیل رقم بخورد. کودک را سینوهه نام می‌نهند و سینوهه در کنار پدر رشد می‌کند و طبابت می‌آموزد؛ بعد از سپری کردن دوران کودکی با سفر به مناطقی چون سوریه، بابل، مناطق شرقی اروپا و … و پس از بازگشت به موطن خود طبابت را ادامه می‌دهد و به مقام پزشک مخصوص فرعون نائل می‌آید و در نهایت … کتاب «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز ( )، نویسنده و روزنامه‌نگار بریتانیایی برنده دو دوره «جایزه انجمن نویسندگان رمان عاشقانه» است. پائولین سارا جو مویز پس از سال‌ها گزارش‌نویسی در مطبوعات برجسته بریتانیا، از سال 2002 به نوشتن رمان‌های عاشقانه پرداخت که با استقبال گسترده در سرتاسر جهان مواجه شد.

  • موج می رود اما آب سر جای خود هست، تو مرا فراموش می کنی، این طور نیست؟ اما من فراموش نمی کنم.
  • شیخ انصاری ریاست و اداره حوزه‌ی علمیه‌ی نجف را از سال 1266 تا 1281 به مدت 15 سال به عهده داشت و شیعیان جهان از وی تقلید می‌کردند.
  • افرادی از قوم سامی که در جستجوی آب و علفزار از جنوب شبه جزیره عربستان به سوی شمال این شبه جزیره حرکت می‌کردند و در شمال ساکن شدند.
  • زکریا در جوانی عود می‌نواخت و گاهی شعر می‌سرود، بعدها به زرگری و سپس به کیمیاگری و در سنین بالا به فراگیری علم طب پرداخت.

بهترین سایت کتاب صوتیبزرگترین سایت کتاب صوتی که از طریق آن می توانید نسبت به خرید کتاب های الکترونیکی و همچنین دانلود کتاب صوتی رایگان اقدام نمایید، فیدیبو است. این سایت بهترین سایت دانلود کتاب صوتی است که فعالیت های خود را از سال 1392 آغاز کرده و تا به امروز بیش از 37 هزار کتاب الکترونیکی و صوتی را در سایت برای علاقه مندان قرار داده است. فیدیبو طیف وسیعی از کاربران با سلایق گوناگون را از خرید کتاب های چاپی بی نیاز کرده است. مجلات و کتاب های مختلفی در این سامانه فراهم شده تا با خرید آن ها علاوه بر افزایش اطلاعات، یک محیط مناسب برای برقراری ارتباط میان اهالی کتاب فراهم کرده باشد. همکاری با کتاب گویا، نشر نون و… باعث شد فیدیبو به موفقیت بیشتری در زمینه تولید کتاب های صوتی برسد. تیم پشتیبانی فیدیبو پس از خرید کتاب شما را تنها نخواهند گذاشت و پاسخگوی سوالاتتان خواهند بود.