درباره HP Simplivity فکر می کنید؟



فقط تعجب می کنم که تجربه ای با اجرای HP Simplivity دارید. ما به دنبال یک زیرساخت جدید On-Prem Server/Storage هستیم. ما یک کسب و کار متوسط ​​با یک تیم کوچک فناوری اطلاعات هستیم، بنابراین رفتن به HCI سودمند است زیرا نقاط تماس کمتری برای مدیریت وجود دارد.

اخیراً، ما پاورپوینت پر زرق و برق HP Marking برای سادگی را دیده‌ایم، مطمئناً زیبا به نظر می‌رسد! با این حال، من فقط در تعجب هستم که “Gotchya’s” / Trade off برای سادگی چیست؟ به نظر می‌رسد که قیمت نیز بیش از حد واقعی باشد (انگار سعی می‌کنند راه خود را به بازار کاهش دهند).

ما به دنبال اجرای 2 برابر گره‌های متراکم (HP) هستیم، بنابراین در مقایسه با راه‌اندازی قدیمی چندین گره محاسباتی، در صدور مجوز vmware صرفه‌جویی زیادی می‌کنیم.

  • قبلاً کارت شتاب دهنده HW PCI بود که بسیاری از افراد در sysdamin استفاده می کردند شکایت کردند، اما من فکر می کنم آنها از آن زمان این مشکل را حل کرده اند.

  • یکی دیگر از شکایات رایج مربوط به همه افزونه های vmware است. به نظر می رسد بیش از حد پیچیده هستند و اغلب شکسته می شوند؟

  • پشتیبانی HP با Simplivity چگونه است؟ من ترجیح می دهم هر بار که مشکلی داریم با مردی که از یک مرکز تلفن خارج از کشور فیلمنامه می خواند صحبت نکنم.

  • من فقط نگران این هستم که هر بار که غول HP شرکت دیگری (3par، Nimble، Simplivity) مصرف می کند، به نظر می رسد که همه آنها در عرض 1-2 سال از بین می روند.

اگر کسی بتواند تجربه خود را با Simplivity به اشتراک بگذارد، عالی است. با تشکر




منبع: https://community.hpe.com/t5/hpe-simplivity/thoughts-on-hp-simplivity/m-p/7177915#M3678