دسترسی به فناوری می تواند فرصتی را برای جامعه اسپانیایی/لاتینکس ما ایجاد کند

به عنوان یک مدیر اجرایی در HPE و یک رهبر در صنعت فناوری، احساس می کنم مجبورم از تجربه، دیدگاه و شبکه خود برای کمک به راهنمایی، راهنمایی و توسعه جامعه استفاده کنم.

من هیجان زده هستم که اسپانسر اجرایی هیوستون برای Juntos، گروه منابع اسپانیایی/لاتینکس هیولت پاکارد اینترپرایز باشم، و این را ساده نگیرید. من مشتاق و متعهد به نقش خود هستم، و این مایه افتخار است که به عنوان یک الگو برای نسل‌های جوان خدمت کنم و مسئولیت بزرگی برای اطمینان از تنوع و گنجاندن در صنعت و فرهنگ HPE ما است.


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/09/access-to-technology-can-create-opportunity-for-our-hispaniclatinx-community.html

و با جشن مسئولیت … آموزش، ادامه یادگیری و گسترش فرصت ها برای ایجاد دستاوردهای آینده جامعه اسپانیایی و لاتین تبار است. ما می‌خواهیم این ماه را به‌ویژه برای ارتقای مشارکت‌های جامعه و همچنین به رسمیت شناختن تاریخچه و موانعی که جامعه با آن مواجه است به شیوه‌ای برگزار کنیم که صدای اسپانیایی‌ها و لاتین‌ها را متمرکز کند – حول عدم دسترسی، مقرون به صرفه بودن و قابلیت استفاده از فناوری.

این ماه 34 سال از قانونی شدن ماه میراث اسپانیایی (HHM) می گذرد. HHM با بزرگداشت تاریخ، فرهنگ، تنوع و مشارکت‌ها و همچنین نشان‌دادن دستاوردهای آمریکایی‌های لاتین تبار و اسپانیایی تبار در ایالات متحده گرامی داشته می‌شود.