دی وی دی رایتر اکسترنال کابل تبدیل مبدل و اتصالات و لوازم جانبی digiko org | hp-mag

با تمیز کردن موتور خیلی ایرادات مانند وقتی که سی دی اجرا می شود ولی دی وی دی نه یا رایت نکردن دی وی دی رایتر که اگر نرم افزاری نباشد حل می شود. اگرمشکل نرم افزاری با رایت کردن دی وی دی داشتید می توانید باتعویض ویندوز مشکل تان را حل کنید. اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود DVD Writer دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید. یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم دلایل بروز این ایرادات و تا حد امکان روش‌هایی برای رفع مشکل را بیان کنیم.

DVR-S21WBK Internal DVD Writer

این محصول از توانایی رایت اطلاعات روی انواع دیسک‌ها، حتیDVDهای دولایهنیز برخوردار می‌باشد. نمونه‌ی دیگری از درایوهای نوری اکسترنال برند ایسوس، مدل KYE-168 می‌باشد. این دی وی دی رایتر هم با کابل USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ وصل می‌شود و با سیستم‌عامل‌هایWindows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X سازگار می‌باشد. حال که با دو مفهوم ” درایو نوری ” و ” درایو اکسترنال ” آشنا شدید به راحتی می‌توانید حدس بزنید که درایو نوری اکسترنال چیست. همانطور که می‌دانید این وسیله یک درایو خارجی است که با استفاده از فناوری پرتوی لیزر، داده‌های دیسک‌های نوری را خوانده و اجرا می‌کند. کاربرد این وسیله نیز در خصوص لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهایی است که دی وی دی درایو ندارند و یا اینکه دی وی دی درایو آن‌ها خراب است.

عدم توانایی در خواندن سی دی و یا دی وی دی

مورد بیشتر به لنز یا سرعت گردش دیسک مربوط است و برای چک کردن آن ابتدا کافیست یک گوش پاک کن تهیه کرده و با نفس خود روی لنز را کمی مرطوب کنید سپس با گوش پاک کن به آرامی روی لنز را تمیز کنید. اگر با استفاده از دکمه فیزیکی درایو دیسک باز نمی شود ،می توانید با رایانه مجله خبری محصولات اچ پی شخصی این کار را انجام دهید. اگر مشکوک هستید که درایو CD خود کثیف است ، باید یک پاک کننده CD / DVD-ROM بخرید. سینی را که در آن CD قرار داده شده است می توان با یک پارچه مرطوب پاک کرد. این بخش شامل بخش‌های ورود و خروج دی وی دی و بخش های متحرک اپتیک است.

  • تا چندی پیش، اصلی‌ترین درایو نوری در کامپیوتر سی دی رام بود اما با تولید DVD رام ها، امروزه کمتر کسی از سی دی رام در کامپیوتر استفاده می‌کند.
  • لپتاپ من اینترنال نداره.میشه اینترنال کامپیوتر رو به لپتاپ وصل کنم؟یعنی مثل اکسترنال ازش استفاده کنم.
  • یا بلوری رایترDVR-XD11Tبرند پایونیراین توانایی را دارد که تمامی دیسک‌های رایج موجود در بازار را بخواند و برروی آن‌ها رایت کند.
  • در مورد مشکل دوم ، به مرور زمان گرد و غبار باعث کند شدن موتور میشود که اگر به موقع رسیدگی کنید می توانید موتور را دوباره به کار بیاندازید.
به دلیل استفاده از کابل USB برای اتصال به سیستم، سرعت کمتری نسبت به نوع اینترنال برای خواندن اطلاعات دارد. اگر نمی دانید کدی چیست می تواند به مطلب چگونه دو هارد در لپ تاپ داشته باشیم مراجعه کنید . اگر درایو DVD شما در Device Manager نشان داده نشود ، ممکن است کابل آن شل شده باشد. وقتی کامپیوتر از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شود ، کابل ها به طور تصادفی از برق جدا می شوند. اگر درایو سی دی های دیگر را بخواند ، احتمالاً اولین مشکل کثیفی سی دی است. درایوهای نوری از رایج‌ترین اجزای رایانه هستند که در طرفین خود دارای سوراخ‌هایی برای نصب آسان در محفظه محرک 5.25 اینچی در قاب کامپیوتر هستند.

دی وی دی رایتر اکسترنال اچ پی

یک دی‌وی‌دی پلیرو دی‌وی‌دی رایتر اکسترنال با کیفیتشرکتمعروف لایت آن،مدل eBAU108 این برند است. یکی از ویژگی‌های مهم این درایو نوری اکسترنال،بهره‌مندی ازفناوری لینک تو تی‌ویمی‌باشد. برای ایراد دوم که عنوان شد ابتدا توضیحی را نسبت به وظیفه موتور چرخنده بیان می‌کنیم تا با مکانیزم آن آشنا شوید. عمل اسپری کردن را چند بار با فاصله انجام دهید تا میله گردان موتور به خوبی تمیز شود. اگر از دی وی دی رایتر اکسترنال به خوبی حفاظت گردد و آن را درون محفظه ای پلاستیکی و … نگهداری کنید که سبب شود، گرد و غبار حین جابه جایی این وسیله وارد آن نشود، به راحتی می توان بی آنکه مشکلی برایش پیش آید؛ از آن در کامپیوترهای دیگر نیز بهره گرفت و این خود می تواند صرفه جویی بسیار مناسبی نیز به همراه داشته باشد.

http://akhbarfootball.ir