دی وی دی رایتر اکسترنال کابل تبدیل مبدل و اتصالات و لوازم جانبی digiko org | hp-mag

این قطعه در قسمت جلویی داراییک دکمه Open / Close کوچک است که درب محفظه محرک را به بیرون می‌کشد و داخل می‌برد. این‌گونه است که رسانه‌هایی مانند CD ، DVD و BD وارد درایو، و از آن خارج می‌شوند. یک مشکل دیگه ای که برای درب دی وی دی رایتر پیش می‌آید قفل کردن آن است که با یک سوزن می توانید در را موقتی باز کنید.

دی وی دی رایتر اچ پی 9.5mm 726537-B21

برای اتصال دی وی دی رایتر اکسترنال به سیستم نیاز به هیچ ، آداپتور یا ترانس دیگری وجود ندارد . دی وی دی رایتر اکسترنال به طور معمول یک قطعه ی کاملا مستقل از دیگر قطعات کامپیوتر یا لپ تاپ است. این نوع رایتر ها در یک محفظه خاص قرار می گیرند و مانند سی دی پلیر با فشردن دکمه ی اپن، درب آنها باز می شود و آماده ی خوانش یا رایت انواع دی وی دی می شوند. این نوع دی وی دی رایترها در تناسب با انواع اکسترنال، بیشتر بر روی کامپیوتر و لپ تاپ ها نصب می شود . این نوع درایوها در عین اینکه از انواع دی وی دی رایتر اکسترنال ، قدرت بیشتری دارند و از سرعت بالاتری نیز بهره می برند، اما به صرفه تر و ارزان تر از دی وی دی رایتر اکسترنال هستند. نه تنها DVD ROM کامپیوتر لنوو ممکن است دچار مشکل شود بلکه در دیگر برندهای کامپیوتر نیز خرابی این قطعه امری شایع محسوب می شود.

مشکل دیگر ، نشناختن دی وی دی رایتر اکسترنال در کامپیوتر یا لپ تاپ هست.

اما اگر کامپیوتر به دی وی دی رایتر ، مجهز نبود و نیاز به رایت یا تهیه یک کپی از دی وی دی وجود داشته باشد، دی وی دی رایتر اکسترنال بهترین گزینه برای انجام این کار، است . این نوع دی وی دی رایتر اکسترنال که به نوعی ، نمونه ی است که از خارج به کامپیوتر متصل می گردد ، و به درایو نوری نیز، شهرت دارد . این مجله خبری محصولات اچ پی درایوها، از طریق اپتیک یا نور، داده های روی سی دی یا دی وی دی اصلی را خوانده و حفظ می نمایند ، و به واسطه ی یک نرم افزار واسطه، دیتاها را از طریق دی وی دی رایتر اکسترنال بر روی دی وی دی دیگری ، کپی می نمایند . فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد .

دی وی دی رایتر لپ تاپ sata slim DVD-RW _12.7mm

مشکلات متعددی برای دی وی دی رام و دی وی دی رایتر کامپیوتر ممکن است به وجود آید و عملکرد آن را مختل کند. به طور کلی می توان از مواردی چون نخواندن دیسک، باز و بسته نشدن درب، کند شدن سرعت دی وی دی رام و گیر کردن دیسک به عنوان مهمترین مشکلات دی وی دی رام کامپیوتر لنوو سخن گفت. برای رفع این مشکلات، اجزای مختلف آن مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض می شوند. لنز، موتور و درب دی وی دی رام را می توان اجزای اصلی به شمار آورد که اختلال در عملکرد هریک از این اجزا، باعث اختلال در عملکرد کل DVD ROM خواهد شد. برای همین نیز باید قبل از خرید مدل دقیق دی وی دی رایتر لپ تاپ خود را بدانید و یا از فروشنده برای خرید درایو نوری یا دی وی دی رایتر مشاوره بگیرید. درایو نوری اکسترنالeBAU108توانایی پشتیبانی ازهمه‌ی فرمت‌هایCD و DVD را دارد.

http://akhbarfootball.ir

بنابراین برای کاهش وزن لپ تاپ ها ، دیگر با دی وی دی رایتر تولید نمی شوند.طرز کار مدل اکسترنال خیلی راحت می باشد. نزدیک به 10 سال قبل اغلب لپ تاپ ها و کامپیوترها دارای درایوی جهت نوشتن یا خواندن دی وی دی یا سی دی بودند. کارشناسان فنی نمایندگی لنوو در صورتی که تشخیص دهند تنها راه رفع مشکل کامپیوتر، تعویض دی وی دی رام است آن را با یک دی وی دی رام اصلی و فابریک تعویض می کنند. تعویض قطعه در این مرکز با ارائه ضمانت نامه کتبی و معتبر به مشتری صورت می گیرد.

  • متاسفانه به علت کمبود وقت ، دوبله کردن ، زیرنویس و ویرایش کردن برخی کلیپهای آموزشی زمان و انرژی زیادی مصرف میکند که در آینده نزدیک این مشکلات رفع خواهد شد .
  • اگر شما هم بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود دی وی دی رایتر دارید حتماً تا به حال با مشکلات آن روبرو شده اید.
  • نگهداری کنید که سبب شود، گرد و غبار حین جابه جایی این وسیله وارد آن نشود، به راحتی می توان بی آنکه مشکلی برایش پیش آید؛ از آن در کامپیوترهای دیگر نیز بهره گرفت و این خود می تواند صرفه جویی بسیار مناسبی نیز به همراه داشته باشد.
  • همچنین، لازم به ذکر است که انتقال اطلاعات در این بخش توسط کابل‌های ساتا صورت می گیرد.
  • اما در صورتی که باز هم این مشکل برطرف نشد می‌توان گفت که مشکل از DVD و یا CD می تواند باشد.