سقف کاذب برای پذیرایی شرکت ساختمانی آذین پیمان کیش-کناف آوگون

سقف کاذب برای پذیرایی شرکت ساختمانی آذین پیمان کیش-کناف آوگون

نتیجه این تغییرات، طراحی مدل هایی شکیل تر و با شکوه تر برای پانل های کناف است. قیمت کناف کاری سقف ساده (فلت) به صورت مترمربع و سقف دور باکس به صورت متر طول تعیین می شود. زیرا اجرای سقف رابیتس علاوه بر نیاز به مصالحی همچون رابیتس، گچ، میلگرد و پروفیل، نیاز به جوشکاری نیز دارد که موجب افزایش هزینه های اجرایی سقف کاذب گچی رابیتس می گردد. کناف صفحات روکش دار گچی هستند که از آنها برای کناف کاری سقف و دیوار استفاده می گردد. در واقع کناف به گچ­برگ هایی گفته می شود که توسط شرکت کناف تولید می شوند.

  • بسیاری از انواع سقف های شیشه ای به صورت بازشو طراحی می شوند و حداقل بخش هایی از آن را می توان در صورت تمایل به استفاده از آب و هوای آزاد به صورت موقت کنار گذاشت.
  • که این سقف معمولا برای پوشش دادن سقف های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اگر طرح خاصی مدنظر دارید میتوانید با کارشناسان ما جهت طراحی و اجرای آن تماس بگیرید، خوشحال خواهیم شد کمکتان کنیم.
  • سقف POP امروزی برای اتاق‌های بزرگ با دیوارهای سفید بسیار مناسب است.
  • یک مدل طرح کناف پذیرایی، استفاده از اشکالی غیر از مربع و مستطیل مثل مثلث یا اشکال دیگر و به صورت خلاقانه و با ابعاد متفاوت است.

وزن سبک آن باعث می‌شود بار اضافی به ساختمان وارد نشود و در مقاوم سازی ساختمان نقشی اساسی دارد و نصب آن در کمترین زمان قابل اجرا می باشد. کناف سقف پذیرایی با تریکب S و دایره که ترکیب جالبی را خلق کرده است. استفاده از سقف کناف محدودیتی ندارد و در هر مکانی قابل اجرا است. فقط باید توجه کنید که اگر سقف فضاء شما کوتاه است از طرح های شلوغ استفاده نکنید چرا که باعث میشود سقف شما کوتاه تر به نظر برسد.

اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سقف کاذب برای پذیرایی در ادامه همراه ما باشید. با اینکه این مدل پذیرایی خیلی مطلوب نیست، ولی بعضی از پذیرایی ها، گوشه دار و غیر متقارن (اصطلاحا قناص) هستند. در سال های اخیر مدل های کناف سقف از مدل های ترکیبی و شلوغ به سمت مدل های کناف ساده و شیک تغییر پیدا کرده اند و مدل های کناف شلوغ، زیاد مورد استفاده نیست. در ادامه چند نمونه از مدل های جدید و زیبای کناف سقف مربعی، را با هم می بینیم.

درکدام قسمت خانه می توانیم از این سقف استفاده کنیم

کم حجم بودن مصالح کناف نسبت به مصالح سنتی نیز سبب کاهش هزینه های حمل می شود.مزیت دیگر سیستم کناف دسترسی آسان به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی است. در صورت ترکیدن لوله های تاسیسات و… به راحتی می توان قسمت آسیب دیده را تشخیص داده و تعمیر کرد. در صورت آسیب دیدن دیوارهای کناف در اثر ضربه نیز، قسمت آسیب دیده به راحتی تعویض و تعمیر می شود. این دو ویژگی موجب افزایش عمر مفید ساختمان می شوند.همچنین میتوان در جاهای ضروری از دریچه بازدید استفاده کرد .

سقف کناف یکپارچه بدون درز بوده و برای اجرای آن از زیرسازی فولادی و صفحات روکش دار گچی استفاده می شود. بدین صورت که زیرسازی فولادی به سقف اصلی متصل شده و سپس صفحات کناف را بر روی آن نصب می کنند. شایان ذکر است که پیش از اجرای هر گونه آویز ، باید استحکام سقف سازه ای بررسی گردد.

امروزه یکی از پرفروش ترین مصالح ساختمانی، محصولات کناف می باشد. این تجهیزات نسبت به گچ بسیار پیشرفته هستند و مزایای بیشتری در مقابل گچ‌ دارند‌. محصولات کناف انواع مختلفی دارند یکی از انواع این تجهیزات سقف کناف ساده می باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد و در مکان های مختلفی از آن استفاده می شود. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با نکات خرید سقف کناف ساده و مزایای آن آشنا کنیم، بنابراین برای آشنایی با این تجهیزات همراه ما باشید. همانطور که گفته شد اگر در اجرای کناف از متریال مناسبی استفاده نشود ترک هایی به مرور زمان بر روی آن به وجود خواهد آمد.

اگر می‌خواهید سقف کناف شما به بهترین شکل ممکن نصب شود مطمئن شوید که نصب آن را به یک آدم متخصص سپرده‌اید. البته قیمت نصب این نوع از سقف کاذب نیز می‌تواند بسته به تخصص فردی که آن ا برای شما نصب می‌کند متفاوت باشد. این کناف ها از جنس گچ است و حتی بعد از نصب آن می توان بر روی آن نقاشی نیز انجام داد. در زیر ۱۵ مدل از طرح های کاملاً ساده کناف سقف پذیرایی ساده و شیک را می توانید مشاهده کنید. کناف سقف پذیرایی ساده و شیک در انواع مختلف کاملا ساده و یا طرح دار ساده و خلوت ارائه می شود.

ارتفاع کار

به دلیل اینکه برای کار در ارتفاع 3 متر، داربست و بشکه کار راه‌انداز هستن، اما برای ارتفاع 4 متر نیاز به اجرای داربستِ خاص برای دسترسی به سورس سقف اصلی است. به طور مثال دو استادکار و یک نفر کارگر میتونن در هر روز 40 مترمربع سقف کناف ساده رو اجرا کنن. قیمت سقف کاذب کناف تحت تاثیر عوامل مختلفی هست که لازمه نسبت به هرکدوم شناخت داشته باشیم، حتی لازمه قبل از انتخاب سقف کاذب، اونها رو از نظر کاربردی و قیمتی با هم مقایسه کنیم. وجود طرح های بسیار زیبا در کناف کاری سقف، آن را تبدیل به دکوراسیونی جذاب می‌کند. در زیر ساز کناف ساده معمولاً از متریال گالوانیزه با وزن سبک و در حالت معلق در قسمت های ناودانی استفاده می گردد. سپس پنل های گچی به وسیله پیچ به یکدیگر متصل می‌ شود و در بین آن ها با بتونه پر می گردد تا شکل ظاهری کاملاً مسطح و بدون هیچ درزی بوجود آید.

آخرین نمونه های اجرای کناف

طرح های کناف کاری سقف بسیار متنوع بوده و با توجه به درخواست مشتری قابل اجرا است. برای اجرای کناف کاری سقف ساده می توان از اشکال و خطوط ساده استفاده کرد. مهارت استادکار و اجرت اجرا عامل دیگر موثر بر قیمت کناف کاری سقف می باشد. بدیهی است که با افزایش مهارت استادکار، اجرت اجرا و در نتیجه قیمت کناف کاری نیز افزایش می یابد. علاوه بر این، متراژ کار و طرح سقف نیز بر روی هزینه کناف کاری موثر خواهند بود. قیمت هر متر کناف کاری سقف با استفاده از تایل گچی ساده از حدود ۹۵۰۰۰ تومان و قیمت هر متر کناف کاری سقف با استفاده از تایل گچی روکش pvc از حدود ۱۲۰۰۰۰ تومان آغاز می گردد.

کناف اتاق خواب را می توان در طرح های مختلف مدرن ، کلاسیک ، سقف کاذب ساده و حتی رنگی اجرا کرد. استفاده از سقف کناف رنگی به ویژه برای اتاق کودکان گزینه مناسبی می باشد. از باکس های متعددی که برای قرارگیری چراغ هالوژنه نصب می شود تا طرح های پیچیده ای که به صورت چند لایه اجرا می شود، طرح کناف سقف پذیرایی مستطیل انتخابی مطمئن است. دلیل انتخاب همیشگی طرح کناف پذیرایی مستطیل شکل ، ابعاد معمول پذیرایی است. با توجه به نقشه سازه معمولا بخش پذیرایی به صورت مستطیلی در می آید و برای هماهنگی سقف با فضا معمولا انتخاب طرح کناف مستطیلی برای سالن های پذیرایی ایده آل است. انتخاب طرح کناف سقف برای خانه های ایرانی بر اساس سبک دکوراسیون خانه دقت ویژه می طلبد.