شرکت خود را با خدمات داده ای که عملیات ابری را در همه جا ارائه می دهد، مدرن کنید

نوسازی داده اول با تحویل همیشه روشن و همیشه سریع داده آغاز می شود به طوری که برنامه ها برای پشتیبانی از نیازهای یک سازمان نیرو می گیرند. همانطور که در اوایل سال جاری به اشتراک گذاشتم، کسب و کارهایی که در اولویت قرار دارند به احتمال زیاد از رقبای خود پیشی می‌گیرند، سریع‌تر از باج‌افزار بازیابی می‌شوند و نوآوری بیشتری را هدایت می‌کنند. این به شما این امکان را می دهد که محصولات بیشتری را به بازار ارائه دهید و از اهداف درآمدی راحت تر پیشی بگیرید.

چرا داده-اول

طبق یک مطالعه ESG191 درصد از رهبران فناوری اطلاعات، عملیات ابری بالغ در محل را به عنوان حیاتی ترین گام برای از بین بردن پیچیدگی شناسایی کردند. ابر عمومی استاندارد چابکی را با یک مدل عملیاتی تعیین کرده است که سازمان ها می توانند از آن برای ساخت و استقرار سریعتر برنامه ها، خدمات و پروژه های جدید استفاده کنند. و برای تحقق این سفر تحول، مشتریان باید به یک مدل به عنوان سرویس (aaS) روی بیاورند، که به طور اساسی مدیریت داده ها را ساده و خودکار می کند و فناوری اطلاعات را قادر می سازد تا ضمن ارائه چابکی سلف سرویس، نیازهای روزافزون کسب و کار را برآورده کند.

خدمات داده ابری جدید

ما افزایش یافته است سرویس پشتیبان گیری و بازیابی HPE ارائه نسخه پشتیبان به عنوان یک سرویس و برای ابر ترکیبی ساخته شده است. با سرویس پشتیبان‌گیری و بازیابی HPE، می‌توانید در سه مرحله ساده و در کمتر از پنج دقیقه از ماشین‌های مجازی خود محافظت کنید و پیچیدگی‌های مدیریت و راه‌اندازی سخت‌افزار، نرم‌افزار و زیرساخت‌های ابری پشتیبان‌گیری را حذف کنید. با سرویس پشتیبان‌گیری و بازیابی HPE، می‌توانید پشتیبان‌گیری را برای VMware و AWS، به‌ویژه نمونه‌های Amazon Elastic Compute Cloud (EC2) و حجم‌های Amazon Elastic Block Storage (EBS) در ابرهای ترکیبی مدرن کنید.

اکنون می‌توانید یک ابر سلف‌سرویس به‌صورت درخواستی در هر کجا که به آن نیاز دارید بسازید HPE GreenLake برای HCI. با مدیریت مبتنی بر ابر و چابکی سلف سرویس، می‌توانید ماشین‌های مجازی را در محیط‌های داخلی و ابری تهیه و مدیریت کنید. HPE GreenLake برای HCI به شما این توانایی را می دهد:

  • با پرداخت‌های ماهانه قابل پیش‌بینی، ماشین‌های مجازی ابری هیبریدی را به‌عنوان یک سرویس تحویل بگیرید.
  • یکپارچه سازی در سراسر ابر هیبریدی برای VM به مدیریت زیرساخت، از جمله ماشین های مجازی خدمات وب آمازون (AWS).
  • با تجربه عملیاتی ابری و چابکی سلف سرویس سریعتر پیش بروید
  • حفاظت و تحرک داده های ابری ترکیبی را ساده کنید

توسعه حفاظت از داده به عنوان یک سرویس


HPE GreenLake برای Block Storage

امروز ما نیز آن را اعلام می کنیم HPE GreenLake برای Block Storage اکنون در دسترس است. این Storage aaS جدید با HPE GreenLake برای Block Storage، به شما امکان می‌دهد تا با چابکی سلف‌سرویس سریع‌تر پیش بروید، به‌عنوان یک سرویس مصرف کنید و هر برنامه‌ای را بدون مصالحه اجرا کنید. HPE GreenLake for Block Storage 100٪ در دسترس بودن داده را تضمین شده برای برنامه های کاربردی حیاتی و 99.9999٪ پیشرو در صنعت برای همه بارهای کاری دیگر فراهم می کند.4

بحث محافظت از داده های شما (در برابر بلایای طبیعی یا حملات سایبری) دیگر بر روی آن متمرکز نیست. اگر شما می توانید بازیابی کنید، اما در مورد اینکه با چه سرعتی می توانید کسب و کار خود را با کمترین از دست دادن داده، پشتیبان و راه اندازی کنید. HPE GreenLake برای بازیابی فاجعه می آورد زیرتو RPOها و RTOهای پیشرو، بر اساس حفاظت مستمر داده، به HPE GreenLake. این به مشتریان این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه عملیات را در مقیاس از سر بگیرند، به حالتی برسند که چند ثانیه قبل از یک فاجعه یا حمله است، و با آزمایش سریع و بدون اختلال، خطر بازیابی شما را از بین ببرند.3

مدیریت زیرساخت می تواند پیچیده باشد و برای مدیریت نیاز به تخصص تخصصی دارد. اما لازم نیست که باشد. صرفاً بیان شد: جهان به رویکرد بهتر و ساده‌تر برای مدیریت داده و زیرساخت نیاز دارد. رویکردی که نیاز به زیرساخت های قدیمی را از بین می برد و می تواند ابتکارات تجاری استراتژیک را هدایت کند … مدل عملیاتی ابر.

مدل عملیاتی ابری پاسخ این سوال است

HPE GreenLake for Data Protection اکنون دو سرویس جدید حفاظت از داده‌ها را ارائه می‌کند، از جمله بازیابی پیشرو در صنعت و حفاظت از باج‌افزار2و پشتیبان گیری و بازیابی برای AWS.

اطلاعیه‌های امروز نشان می‌دهند که چگونه HPE به مشتریان کمک می‌کند تا با ارائه تجربه عملیاتی ابری در جایی که داده‌های شما زندگی می‌کنند، به نوسازی داده‌ها سرعت ببخشند. و چگونه با HPE GreenLake تجربه مشتری را در کل ساده می کنیم. ما به ارائه خدمات داده ابری جدید و پیشرفته ادامه خواهیم داد تا چابکی خود سرویس و تجربه عملیاتی ابری را از لبه به ابر ارائه دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فضای ذخیره سازی در HPE Discover، #HPEDiscover و #DiscoverStorage را دنبال کنید و همه اخبار را دنبال کنید @HPE، @HPE_Storage، و @HPE_GreenLake.




منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/06/modernize-your-enterprise-with-data-services-that-deliver-cloud-operations-everywhere.htmlامروز، چهار نوآوری جدید را در مجموعه سرویس‌های ذخیره‌سازی و داده خود اعلام کردیم که به شما کمک می‌کند با یک تجربه عملیاتی ابری مدرن شوید.

HPE GreenLake برای HCI