فروش ویژه انواع دی وی دی رایتر اینترنال لپ تاپ در فروشگاه لپ تاپ پارت | hp-mag

به بیان ساده تر، درایو دی وی دی رایتر دستگاهی برای خواندن و یا نوشتن اطلاعات بر روی دیسک‌های دی وی دی است. به کمک این دستگاه ها نیز می توانید اطلاعات موجود بر روی دی وی دی‌های خود را پاک کرده و یا مجدداً بر روی آن‌ها اطلاعات جدید را قرار دهید. این نوع درایوها یا به اصطلاح دی وی دی رایتر به کاربر اجازه می‌ دهد تا محتوای دیسک‌های نوری مانند CD ، DVD و دیسک‌هایBlu-ray را بازیابی ، ویرایش و حذف کند. در این ویدئو آموزشی یکی از مشکلات رایج دی وی دی رایتر ، یعنی باز نشدن درب ، مورد بررسی قرار گرفته و راههای تعمیر آن به شما نمایش داده خواهد شد . نکته اینکه زبان آموزش انگلیسی است ، و اگر به انگلیسی تسلط کافی ندارید ، تصاویر گویای همه چیز هست . دو دلیل عمده و شایع که برای این مشکل وجود دارد اولی کثیفی لنز دی وی دی رایتر است و دومی موتور چرخنده دی وی دی یا سی دی.

  • در قسمت کناری این درایو‌ اکسترنال،یک شیاربرای خروج دیسک بدون نیاز به انرژی الکترونیکی تعیبه شده که بسیار کاربردیمی‌باشد.
  • برخی از سی‌دی-رام‌ها که سی‌دی پیشرفته نام دارند، می‌توانند به شکل هم‌زمان هم داده‌های رایانه‌ای را بر روی خود ذخیره کنند و هم حاوی صدا و صوت باشند.
  • است.محصولات شرکت پایونیر از کيفيت بسيار بالايی برخوردار بوده و در بيش از 100 کشور دنيا عرضه می‌شود و بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و توانسته رضایت حداکثری کاربران را جلب کند.
  • همچنین این محصول توانایی پشتیبانی از نسخه قدیمی‌ترUSB 2.0 را هم دارد، ولی در صورت اتصال از طریق رابط USB 2.0 سرعت انتقال داده‌ها، مقداری کندتر می‌شود.

ابعاد و وزن بسیار کم DVD-RW باعث شده که بتوانید همواره آن‌را با خود به همراه داشته باشید و هرکجا که به خواندن یا نوشتن روی لوح‌های فشرده DVD و CD نیاز داشتید، از آن استفاده کنید. ایسوس یک شرکت تایوانی است که محصولات الکترونیکی متنوعی نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، مادربورد، مانیتور، کارت گرافیک، رایانه جیبی، درایو نوری اینترنال (داخلی) و اکسترنال، گوشی موبایل و قطعات شبکه را تولید می‌کند. گستردگی محصولات ایسوس، این شرکت را به یکی از قدرتمندترین شرکت‌های الکرونیکی دنیا تبدیل کرده است. تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر به صورت کاملاً تخصصی در مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو انجام می پذیرد.

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD20PURZ ظرفیت 2 ترابایت

گزارش هایی منتشر شده است که ارتقا به ویندوز 10 باعث می شود درایوهای CD به درستی کار نکنند. در این صورت ، Windows Update را بررسی کرده و درایور خود را به روز کنید. به علت نوسانات شدید ارز ، قبل از هرگونه ثبت سفارش جهت استعلام قیمت نهایی با کارشناسان ما به صورت تلفنی یا واتساپ در ارتباط باشید.

http://akhbarfootball.irلنز و موتور به کار رفته در دی وی دی رایتر اینترنال قدرتمند تر از نمونه های دیگر می باشد. قیمت دی وی دی رایترها تا حد زیادی تحت تاثیر نواسانات دلار قرار دارد. همچنین برند و مدل و امکانات مختلف هر آن‌ها نیز منجر به تفاوت در قیمت‌ها می‌شود.برای یک انتخاب خوب کافیست با توجه به بودجه‌ای که دارید، انتظاراتتان از یک درایو دی وی رایتر را مشخص کنید.

دی وی دی رایتر ایسوز

شرکت پايونير که از سال 1938 شروع به کار کرده، محصولات متنوعی از جمله دستگاه‌های جي پی اس، آمپلی فاير،اسپيکر،ضبط‌های حرفه‌ای و نيمه حرفه‌ای ماشين، دی وی دی رايتر، بلو-ری، سيستم‌های صوتی و تصويری و … است.محصولات شرکت پایونیر از کيفيت بسيار بالايی برخوردار بوده و در بيش از مجله خبری محصولات اچ پی 100 کشور دنيا عرضه می‌شود و بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و توانسته رضایت حداکثری کاربران را جلب کند. درایو اکسترنال یا درایو خارجی، یک درایو مستقل خارج از محفظه سیستم کامپیوتر است که منبع تغذیه و فن مخصوص خود را دارد و توسط یک کابل به کامپیوتر متصل می شود.

دی وی دی رایتر لپ تاپ ASUS مدل VivoBook R540