قیمت و خرید انواع دی وی دی رایتر درایو نوری اکسترنال با کیفیت عالی و قیمت مناسب بروزکالا | hp-mag

، عملیات رایت و خواندن با کیفیت بسیار بالا انجام می شود، که این ویژگی بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب می باشد. نیاز به منبع تغذیه جداگانه ندارد و از طریق کابل USB که به لپتاپ وصل می شود، کار می کند. حتما قبل از ثبت سفارش خرید یا اعلام استعلام قیمت، موجودی و قیمت روز را با کارشناس بخش فروش سخت افزار تکنوسان چک کنید. مورد آخر نیز خود دیسک است ممکن است مشکل از خود دیسک باشد ، با یک دیسک دیگر امتحان کنید که آیا آن هم همین مشکل را دارد یا خیر و یا خود همان دیسک را تمیز کنید و دقت داشته باشید که هیچ گونه آلودگی و گرد و غباری روی آن نباشد.

2021© کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت و برند متعلق به فروشگاه نیک نام تِک می باشد. در ماشین ها نیز با Car Play و دیگر امکانات نیاز به دیسک نوری کمتر شده است. گاهی وقت‌ها با این که از یک DVD بسیار سالم نیز استفاده می‌کنیم ولی دستگاه DVD PLAYER قادر نیست که آن را پخش کند. در این مواقع معمولا مشکل از اتصالات است و بهتر است اتصالات کابلی DVD PLAYER را کنترل کنیم. یکی از بزرگترین و جامع ترین سامانه خرید آنلاین لوازم و تجهیزات جانبی در کشور می باشد که با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت معدن ، صنعت و تجارت ، و نماد سازماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین گزینه برای خرید اینترنتی شما می باشد.

عدد رایتر اکسترنال

همانطور که گفته شد، درایو نوری داده‌های دیسک‌های نوری را از طریق فناوری پرتوی لیزر می‌خواند و رایت می‌کند. اگر کابل‌ها هیچ گونه مشکل و قطعی نداشتند، مطمئن شوید که برق به داخل دستگاه DVD PLAYER می‌رسد و سپس منبع خروجی DVD PLAYER را یک مرتبه خارج و مجدد وصل کنید. گاهی مشکل کابل‌های ورودی و خروجی با یک مرتبه قطع و وصل کردن به دستگاه کاملا حل شد و دستگاه به خوبی کار خواهد کرد. پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت کالای دیجیتال به مصرف کنندگان با بیشتر از 20 سال سابقه در این حوزه می باشد. میزان عمر بالای آنها می باشد ، به این صورت که برای اتصال آن به سیستم توسط اتصالات سخت افزاری یو اس بی استفاده می شود و این امر موجب می شود که هیچ آلودگی و گرد و غباری وارد دی وی دی پلیر نمی شود ، مگر اینکه دچار یک ضربه فیزیکی شود. می گویند که به اتصالات داخلی لپ تاپ و کامپیوتر وصل می شوند و فقط با خود دستگاه می توانند حمل شوند.

  • یعنی، می‌توانند اطلاعات ضبط شده روی این دیسک‌ها را پاک کرده و مجدداً روی آن بنویسند.
  • در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم.
  • علاوه بر تعمیر و تعویض دی وی دی رام و DVD رایتر، تعمیر و تعویض کارت گرافیک، تعمیر مادربرد، تعمیر هارد، تعویض و یا ارتقای رم، تعویض پاور تغذیه، رفع مشکلات بایوس دستگاه و خدماتی از این قبیل در نمایندگی کامپیوتر لنوو انجام می شود.
  • نه تنها DVD ROM کامپیوتر لنوو ممکن است دچار مشکل شود بلکه در دیگر برندهای کامپیوتر نیز خرابی این قطعه امری شایع محسوب می شود.
اگر لپ تاپ باریک و سبکی انتخاب کرده اید که درایو داخلی ندارد، بهترین راه حل خرید درایو اکسترنال است. با تهیه‌ی این دستگاه، امکان تماشای فیلم و پخش موسیقی از روی سی دی و دی وی مجله خبری محصولات اچ پی دی، و همچنین امکان کپی و رایت دی وی دی و سی دی برای شما به وجود می‌آید. یک درایو اکسترنال با طراحی باریک و قابل حمل،تمام مشکلات ناشی از نبود دی وی دی رایتر را حل می‌کند.

http://akhbarfootball.ir

شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. یکی از مشکلاتی که کاربران لب‌تاپ‌ها معمولا با آن مواجه هستند،‌ عدم پشتیبانی برخی از مدل‌ها از درایو DVD است. دی وی دی رایتر اکسترنال که معمولا با نام‌هایی مانند DVD ROM یا درایو نوری هم شناخته می‌شوند، امکان خواندن اطلاعات موجود روی لوح‌های فشرده از نوع DVD و CD را فراهم می‌کنند. به تازگی شرکت ونتو محصول جدیدی تحت عنوان DVD -RW را روانه بازار کرده است که درواقع یک درایو DVD اکسترنال است.

DVD±RW Drive SATA Slim New_DS8AESH