قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز

این پره ها نیز متحرک بوده و با استفاده از یک دسته باز و بسته می شود. حرکت این پره های افقی نیز امکان انسداد مسیر عبور هوا و تغییر دادن مسیر دمش هوا را فراهم می کنند. به دلیل انجام تنظیمات مطابق با نیازها از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. کانال فلکسیبل آی اف دی ساختار به هم پیوسته و یکنواخت دارد وهمچنین در سیستم های مکش نیز استفاده می شود.

قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز

دریچه کولر از دیرباز و از نام آن کاملا مشخص است که در چه فضاها و جهت چه سیستمی مورد استفاده قرار می گیرد. برزنت کانال با توجه به انعطاف ویژه ای که دارد مانع انتقال ارتعاش صوت و دما به سیستم گرمایش و سرمایش می گردد.در رنگهای متنوع موجود است. این دریچه کولر با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود . هرچه ضخامت ورق مصرفی این دریچه کولر بیشتر باشد امکان لرزش دریچه و ایجاد صدا در آن کمتر میشود . برای هدایت هوای گرم هم می توان استفاده کرد، کافیست به جای کولر از یک سیستم گرمایشی (مثلاً هیتر گازی فن دار) استفاده کنید. هر کدام از انواع دریچه یاد شده در طرح و مدل‌های خاص زیر تولید خواهد شد.

دریچه بازدید با سه نوع متریال از قبیل آلومینیوم،ام دی اف و پلاستیک ، عمدتا برای بازدید تاسیسات از قبیل فنکویل سقفی، شیرآلات و فیوزهای برق کاربرد دارد. دریچه کولر آلومینیومی با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود . دریچه کولر وسیله ای برای تنظیم هوای عبوری از دهانه انشعاب کانال هوا می باشد. با این حساب، دریچه های کولر با قابلیت ها و عملکردهای منحصر به فرد یکی از پرکاربردترین وسیله های مورد نیاز هستند. در این مقاله قصد داریم با ارائه اطلاعات مفید و کاربردی در مورد دریچه های کولر و تجهیزات، آن را به شما معرفی کنیم. کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده دریچه کولر برای جلب مشتری های بیشتر دست به خلاقیت زده اند و شکل ظاهری آن ها را از حالت مستطیلی همیشگی تغییر داده اند.

برزنت کانال

جالب است بدانید، با اینکه این نوع دریچه با نام دریچه کولر شناخته می‌شود، اما هم در دستگاه‌های گرمایشی و هم سرمایشی قابل استفاده است. به عبارتی هم قابلیت استفاده به‌عنوان دمنده گرماساز و هم قابلیت استفاده به‌عنوان دمنده‌ی کولر را دارد. به جرئت می‌توان گفت که امروزه دیگر ساختمان‌های بزرگ بدون سیستم تهویه مناسب قابل سکونت نخواهند بود.

قیمت دریچه کولر آلومینیومی

مدل‌های پره‌ای دریچه‌های کولر پلاستیکی مثل مدل‌های فلزی آن قابلیت تنظیم باد در همه‌ی جهات را به‌راحتی دارند. این دریچه جزو پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع دریچه‌های کولر است. جنس این دریچه از پروفیل‌های آلومینیومی است که در برابر پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارند. دریچه کولر آلومینیومی به دلایلی همچون وزن بسیار سبک، مورد استفاده بسیاری از ارگان‌ها و ساختمان‌های کوچک و بزرگ است.

درچه کولر آهنی فلزی

همچنین استفاده از رنگ های جذاب و دل نشین در محصولات موجب این شده است که دریچه کولرهای شیک دریچه کولر تولید شوند. چرا که این شرکت تمامی دریچه کولرها را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می کند. تهران دما این تضمین را به مشتریان خود می دهد که دریچه کولرهای خود را با استفاده از بهترین متریال ها تولید می کند. همچنین شرکت تهران دما خدمات پس از فروش دریچه کولر را به مشتریان خود ارائه می نماید. کاربرد دریچه کولر چیست؟ اصلی ترین هدف این کالا انتقال هوای درون کانال کولر و تغییر و تنظیم جهت باد آن ها است. کاربرد دریچه کولر امروزه به عنوان یک دکوری زیبا نیز می باشد.

از دریچه کولر دایره ای در جاهایی نظیر راه پله ها، سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه، تراس و… در اکثریت جاهایی که محصول دریچه کولر دایره شکل مورد استفاده قرار می گیرد، محیط های مسکونی و اداری می باشند. در برخی از کارخانه جات نیز این نوع دریچه کولر اجرا می گردد، نام این نوع دریچه ی سانتیریفیوژ می باشد. اندازه ی قاب دریچه کولر در هر یک از متریال ها و مدل ها متفاوت است. در برخی از مدل های دریچه کولر اندازه ی قاب بزرگ بوده و در بعضی دیگر ابعاد کوچک می باشد. دریچه کولر تاسیسات برای پوشش تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع از دریچه کولرها در رنگ بندی های گوناگون تولید و روانه ی بازار می شوند. شرکت تهران دما آرکا دریچه کولر چوبی ام دی اف را با این هدف عرضه می نماید. این مدل محصول در دو نوع خطی و قابل تنظیم دمپردار تولید می شوند. بدین ترتیب مشتریانی که تمایل به زیبا نمودن محیط خود دارند از محصول دریچه کولر دکوری استفاده می نمایند.

  • که در این موارد اغلب از دریچه کولر زیر فن کوئلی و یا بازدید چفتی و قفل زیمنس دار استفاده می کنند.
  • همچنین دارای دمپر برای تنظیم میزان فشار هوا یا امکان بستن ورودی هوا است.
  • یکی دیگر از کارهایی که دریچه کولر گریل دار انجام می دهد، مکش هوای داخل محیط ها به بیرون از خانه می باشد.
  • همچنین کیفیت و نوع رنگ مصرفی نیز در قیمت نهایی محصول موثر خواهد بود.

دریچه های کولر بر اساس جنس مختلف دریچه، می توانند جهت سیستم هایی که دارای کانال های توزیع هوا که از یک سیستم تامین هوا می شود، استفاده می شوند. در ابتدا لازم به ذکر است که گفته شود، این فکر را از ذهن خود بیرون کنید که حتما باید دریچه کولر خارجی تهیه کنید. بلکه امروزه طراحان ایرانی و بسیاری از شرکت‌ها با کیفیت خیلی عالی، اقدام به تولید انواع دریچه‌ ها می‌ کنند. دریچه پلاستیکی با توجه به ظاهری شیک ،بادوام و قیمت مناسب ،بعنوان گزینه ای مناسب جهت پوشش سیستم تاسیسات ،مجرای ورود هوای آزاد مورد استفاده قرارمی گیرد.

همچنین این نوع از دریچه‌ها قابلیت مسدود کردن هوا بصورت کامل را نیز دارا است. شاید دریچه‌هایی را دیده باشید که در آن‌ها امکان مسدود کردن هوا بصورت کامل وجود نداشته باشد و شما را دچار مشکل کند اما این نوع دریچه، این قابلیت را بصورت کامل دارد. همچنین لازم به ذکر است که گفته شود، این دریچه‌ها دارای قالب پروفیل آلومینیومی هستند، همچنین پره‌های آن‌ها نیز از همین جنس تهیه گشته است. اگر بخواهیم راجع به رنگ آن نیز اظهارنظر کنیم، می‌توان گفت که رنگ نهایی آن، کوره‌ای است.