لوله فلکسی کابل لوله خرطومی فلزی فانوس

برخی از تجهیزات مصرفی در ساخت‌وساز از حساسیت و لطافت خاصی برخوردار بوده و جهت حفاظت از آن‌ها باید از پوششی محافظ بهره برد. لوله فلکسی یا لوله خرطومی به نوع خاصی از لوله به صورت مارپیچ در هم تابیده گفته شده و برای اجرای صحیح بخش‌های مختلف ساختمان نیاز به انواع لوله فلکسیبل خواهد بود. لوله خرطومی در سیستم سیم‌کشی و شبکه هوارسانی ساختمان بسیار پرمصرف بوده و پیش‌برد عملیاتی متکی به استفاده از انواع مختلف لوله فلکسیبل خواهد بود.

کانال های فلکسیبل شرکت STI سامان تهویه ایرانیان دارای کیفیت و قیمت های مناسب بوده و این کانال های فلکسیبل خرطومی در کارتن های 6 متری و یا 10 متری قابل عرضه می باشند. لوله فلکسی 13 یا لوله خرطومی،لوله منعطف،فلزی و قدرتمند برای حفاظت از لوازم الکتریکی است؛ لوله فلکسیبل نمره 13، به صورت مارپیچ طراحی شده است. لوله فلکسیبل نمره13، برای محافظت از انواع کابل ها (شبکه. تلفن. دوربین مداربسته. برق….) از نور خورشید . بارندگی ها و آسیب های فیزیکی و همچنین جوندگی حیوانات موذی استفاده می شود. این نوع لوله، دارای روکش پلاستیکی PVC است که معمولا در نصب دوربین مداربسته از آن استفاده می شود. این نوع لوله بسیار قابل انعطاف بوده و پوشیده شدن آن توسط روکش PVC نیز، مقاومت خوبی به این لوله ها اضافه می کند.

  • جهت خرید خرطومی فلکسیبل به قسمت تماس با ما گروه صنعتی پارس صنایع که نماینده فروش خرطومی فلکسیبل است مراجعه کنید.
  • به‌دلیل قابلیت مقاومت بالا، استفاده آسان و قابلیت حمل بی‌دردسر به‌کارگیری از انواع لوله فلکسی در بخش کشاورزی نیز خرید لوله فلکسی مرسوم شده است.
  • این نوع لوله بسیار قابل انعطاف بوده و پوشیده شدن آن توسط روکش PVC نیز، مقاومت خوبی به این لوله ها اضافه می کند.
  • اما جهت اتصال دو لوله خرطومی به یکدیگر امکان استفاده از بست فلکسی را دارید.
  • لوله خرطومی در سیستم سیم‌کشی و شبکه هوارسانی ساختمان بسیار پرمصرف بوده و پیش‌برد عملیاتی متکی به استفاده از انواع مختلف لوله فلکسیبل خواهد بود.

شما می‌توانید هر یک از محصولات شرکت ما را باقیمت مناسب و با خیال راحت خریداری کنید. حال که به خوبی با فلکسی بل آشنا شدید بهتر است بدانید چرا استفاده از آن اهمیت بسیاری دارد. همانطور که می دانید زندگی امروزه بشر با جریان الکتریکی و برق دارای پیوندی ناگسستنی می باشد، برق جزو نیازهای ضروری زندگی بشر بوده و اهمیت وجود آن را نمی توان نادیده گرفت. تمام وسایل برقی موجود در منزل از برق استفاده کرده از همین رو اصلی ترین مرحله در ساختمان سازی سیم کشی و اتصال برق به واحد ها و نقاط مختلف ساختمان است. در این زمینه مهم ترین عاملی که باید رعایت گردد حفظ امنیت و سلامت کابل ها به منظور جلوگیری از آسیب ها و خطرات احتمالی می باشد، از همین رو اهمیت استفاده از لوله فلکسیبل مشخص می شود.

بازه دمایی متحرک محصول در محدوده منفی 5 تا 90 درجه سانتی‌گراد و بازه دمایی ساکن آن منفی 25 تا 105 درجه سانتی‌گراد است. اما نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که در زمان خرید توجه بسیار زیادی به سایز لوله ها داشته باشید. به عنوان مثال اگر حجم سیم های برق در یک مسیر بالا باشد و شما بخواهید از یک لوله سایز کوچک برای پشتیبانی و حفاظت از این حجم از سیم استفاده کنید نه تنها سیم های برق آسیب خواهند دید بلکه عملیات برق رسانی نیز به خوبی انجام نخواهد شد. برای محافظت از سیم‌ها معمولا از کابل‌هایی تحت عنوان ” لوله برق ” استفاده می‌شود که ممکن است از جنس پلاستیک، UPVC ( خم سرد )، PVC یا گالوانیزه باشند. قیمت این نوع از لوله خرطومی گران‌‌تر از دیگر مدل‌‌ها بوده و در سیستم دمنده و مکنده ساختمان‌‌های مسکونی، صنعتی و تجاری قابلیت نصب آسان را دارد. دومین ویژگی لوله فلکسی مقاومت آن در برابر ضربه، خوردگی، ساییدگی، نورآفتاب، رطوبت و سایر شرایطی است که ممکن است به کابل‌ها و سیم‌ها آسیب برساند.

لوله فلکسی کابل لوله خرطومی فلزی فانوس

لوله فلکسی یک محافظ کابل است که در زمینه‌های متنوعی از جمله دوربین مدار بسته کاربرد دارد. به بیان دیگر یک لوله خرطومی بوده که با انعطاف بسیار بالا و جنس PVC خود یکی از بهترین انواع محافظ کابل به حساب می‌آید. در بسیاری از پروژه هایی که سیستم تهویه مطبوع آن ها دستگاه داکت اسپیلت می باشد مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله فلکسی چیست و چه کاربردی دارد

نوع دیگری از لوله فلکسی به صورت لوله لاستیکی منعطف بافته شده با روکش فلزی است. این نوع از لوله فلکسی بهترین انتخاب برای سیستم های صنعتی است، زیرا تمام مزایای مقاومت در برابر روغن و مواد شیمیایی مرتبط با لوله لاستیکی را دارد، بدون آنکه وزن و محدودیت لوله فلزی را داشته باشد. الکترو راسا، فروشگاه اینترنتی تخصصی برق صنعتی، روشنایی و قطعات برق، های‌ولتاژ میباشد. این مجموعه با هدف همراهی در انتخاب، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار شکل گرفته است.

لوله خرطومی گالوانیزه با روکش (فلکسی بل) سایز 13

در ساختار این نوع از لوله های برق، به هیچ عنوان از فلز استفاده نشده و تمام آن از مواد پلیمری ساخته شده است. به طور کلی این دسته از تجهیزات برقی، به نسبت لوله های فلزی و فلکسیبل، وزن کمتری دارند و به راحتی قابل نصب هستند. اما به دلیل آنکه پی وی سی به طور ذاتی در برابر نیروهای خارجی چندان مقاوم نیست، با کوچکترین ضربه ای می شکنند.