لپ تاپ گیمینگ ام اس آی (2022) + معرفی 10 مدل

همچنین حافظه ذخیره سازی از نوع SSD با ظرفیت 1 ترابایت انتخاب شده تا شرایط کاربر برای نگهداری و نصب نرم افزارها بهتر شود. این لپ تاپ دارای پردازنده Core i5-10300H اینتل و گرافیک GeForce GTX 1650 انویدیا با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی است؛ در نتیجه لپ تاپ TUF FX506LI ایسوس به راحتی میتواند از پس نرم افزارهای گرافیکی و همچنین بازیهای نسبتاً جدید برآید. GPU های غیرمتمرکز در واقع جایگزین گرافیک های یکپارچه شده اند، جایی که GPU در CPU ساخته می شود و معمولاً بسیار کوچکتر است و از حافظه اصلی سیستم برای کارهای پردازش گرافیکی خود استفاده می کند.

از دیگر ویژگی های یک لپ تاپ گیمینگ خوب وجود صفحه کلید و تاچ پد مناسب است که دقت بالایی داشته باشد تا در هنگام در بازی کردن زیاد پرش نداشته باشد و ضریب خطای آنها کمتر باشد تا سرعت انجام بازی ها به وسیله آن بسیار بالاتر رود. G3 15 نقطه ورود دل به دنیای لپ تاپ های گیمینگ بود.این مدل گام به گام از G5 15 به مدل های بالاتر ارتقا یافت. در لپ تاپهای گیمینگ از ترکیب حافظههای SSD و HDD استفاده شده تا بتوان فایلها را به صورت دلخواه ذخیره کرد. قدرت پردازش این لپ تاپ پرسرعت حتی عمر باتری را نیز کم نمی کند و در آزمایشها تست کیفیت، بین هشت تا 10 ساعت کار مداوم، باتری آن دوام آورد. مقاله «مقایسه لپتاپ لنوو و ایسر» میتواند به شما کمک کند که نسبت به این دو برند، شناخت بیشتری پیدا کنید. ۱- انتخاب پردازندهی گرافیکی (GPU) قدرتمند: بازیها از پردازندهی گرافیکی برای اجرا استفاده میکنند؛ بنابراین، سعی کنید لپتاپی انتخاب کنید که پردازندهی گرافیکی جدیدتر و قدرتمندتری داشته باشد. مجموعهای از راهکارها در جنبههای طراحی، سیستم خنک کننده، قطعات الکترونیکی و نرم افزار است که اجازه میدهد لپتاپهای مخصوصِ بازی در عین داشتن ابعاد کم و باریک بودن، به تراشههای گرافیکی قدرتمندی مثل RTX 2080 مجهز شوند.

با داشتن این لپ تاپ اپل میتوانید سرعت پردازش و انتقال فایل را در بالاترین حد خود تجربه کنید. داشتن تنها 8 گیگابایت رم، بازی های شما را تا حد خزیدن کند می کند. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا آن را برای شما تحلیل کنیم تا بتوانید پولی را که به سختی به دست آوردهاید، برای یکی از بهترین لپتاپهای بازی با بودجه خود خرج کنید و نه یک لپتاپ قلابی غیراصل که نتواند بازیهای محبوب رایانه ای را اجرا کند. 8 گیگابایت به سختی برای اجرای بازیها در ویندوز 11 به کار می آید و اولویت خرید لپتاپی با حداقل 16 گیگابایت حافظه است. لپ تاپ گیمینگ لنوو را میتوانید با وزن ۲.۲ کیلوگرمی و ابعاد ۲۴.۹ در ۲۴۹.۶ در ۳۵۹ میلیمتری تهیه کنید. از تنوع قیمتی گرفته تا تنوع در سبک طراحی، وزن لپ تاپ ها، قدرت گرافیکی، پردازنده های قدرت مند و …

وزن این لپ تاپ 2.25 کیلوگرم بوده و صفحه نمایش آن فول اچ دی است. اینکه بتوانید از صفحه نمایش های فول اچ دی یا حتی 4k استفاده نمایید، بسیار حائز اهمیت بوده و تأثیر بسزایی در جذابیت بازی ها خواهد داشت. بهتر است موس، صفحه کلید و قطعات داخلی لپتاپی قوی را انتخاب کنید تا هم در کیفیت بازی و هم سرعت آن تأثیر چشمگیری داشته باشد. CPU نیز مهم است، اما تأثیر آن بر عملکرد بازی نسبت به GPU ثانویه است. برای انتخاب بهترین لپ تاپ های طراحی و معماری و رندر ما مقاله ای مجزا منتشر کرده ایم و به طور کامل در مورد بهترین لپ تاپ های معماری توضیحات داده ایم.

چنانچه جا به جایی زیادی ندارید سایز ۱۷ تا ۱۸ اینچی قطعا بهترین انتخاب است. برای مثال حتی اگر بهترین کارت گرافیک دنیا را هم در یک لپتاپ با ضخامت ۱۸ میلیمتر قرار دهید به دلیل اینکه هوا به خوبی جریان ندارد نمیتواند از نهایت پتانسیل خود استفاده کند. اما اگر میخواهید جدیدترین بازیهای AAA منتشر شده در چند سال اخیر را بازی کنید، برای انجام آن به یک GPU مجزا نیاز دارید. بسته به بودجه خود کدام مشخصات را هدف قرار دهید: شما همیشه باید مطمئن شوید که حداقل 16 گیگابایت رم در لپ تاپ بازی خود بدون توجه به هر نگرانی دیگری دارید. اگر دنبال لپ تاپی با قدرت بالا می گردید و دوست دارید وضوح تصویر و سرعت آن بالا باشد بهتر است از رم های 32 گیگابایتی استفاده کنید در غیر اینصورت از رم های 16 گیگابایت استفاده نمایید.

اگر به دنبال یک لپتاپ اداری یا مناسب برای تولید محتوا هستید که پوشش رنگ، کنتراست و زمان پاسخگویی مناسبی داشته باشد، MODERN 15 A10RBS – A را به شما توصیه میکنیم. با توجه به اینکه چقدر میتوانید برای یک لپتاپ گیمینگ سطح پائین خرج کنید، مهم است که بدانید دقیقاً باید به دنبال چه نوع مشخصاتی باشید. بودجه خود را تنظیم کنید: اولین کاری که باید انجام دهید این است که تعیین کنید چقدر برای یک لپ تاپ گیمینگ جدید حاضرید هزینه کنید. در مرحله بعد، از خرید لپتاپ هایی با نمایشگرهای 4K اجتناب کنید. شما چه بخواهید یک لپتاپ گیمینگ معمولی بخرید چه یک لپتاپ گیمینگ حرفهای، در هر دو حالت باید با امکانات و برندهای موجود در بازار آشنا باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

و مشخصات فوق العاده ای توی این رنج قیمت دارد. لپ تاپ های گیمینگ در دنیا معمولاً از قیمت بالایی برخوردار هستند. ۵- انتخاب صفحهی نمایش مناسب: اگر نمایشگر جداگانهای به لپتاپ متصل نمیکنید، باید به تنظیمات صفحهی نمایش هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ توجه کنید. پس اگر بودجه محدودتری دارید یک لپ تاپ با قابلیت افزودن ماژول SSD تهیه کنید تا در آینده نسبت به آپگرید آن اقدام کنید. خرید لپ تاپ گیمینگ کار سادهای نیست؛ چون، تعداد زیادی گزینه پیشرو دارید که اغلب آنها نیز مناسباند و این مسئله انتخاب را دشوار میکند. هنوز هم می شود لپ تاپ های گیمینگ خوبی با قیمتی بین 700 تا 1000 دلار پیدا کرد.

هرچند این تفاوت واضح نیست برای مثال شاید دیده باشید که دو لپ تاپ با این دو برند تولید شدهاند که هر دو از کانفیگ مشابهی برخوردارند اما قیمت متفاوتی دارند این مسئله هیچ ربطی به کیفیت لپ تاپ فوق ندارد بلکه برند ایسوس به دلیل محبوبیتی که در ایران دارد قیمت بالاتری هم دارد اما لپ تاپ های گیمینگ لنوو از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردارند و این مسئله موجب شده تا مصرف کننگان خاص خودش را جذب کند. اگر قصد خرید لپ تاپ دانشجویی خاص با امکانات عالی را دارید، ما لپ تاپ ایسوس Vivobook Pro X14 N7400p را پیشنهاد می کنیم. اگر قصد دارید نرمافزارهای زیادی در سیستمتان اجرا کنید و نیاز به یک لپتاپ قوی برای پردازش دارید، پیشنهاد میکنیم که حتما این مدل را خریداری بکنید. مواردی که باید حتما در هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ برای کیبورد در نظر بگیرید: نور بکلایت، حساسیت و فشار دکمهها و وجود دکمههای ماکرو است. صدای آنها فوقالعاده است و شگفتانگیز به نظر میرسند، اما پردازندههای گرافیکی لپتاپ به اندازه کافی قدرتمند نیستند تا بازیها را با کیفیت ۴K به خوبی اجرا کنند و نمایشگرهای ۴K نرخ refresh صفحه پایینی دارند اما بسیار گرانتر هستند.

بهترین لپتاپهای ارزان قیمت بازی حتی به اندازه یک دستگاه نسبتاً سطح بالا قدرتمند نیستند، اما این بدان معنا نیست که نمیتوانید تجربهای عالی از گیمپلی را از آنها به دست آورید. هارد دیسکهای 500 گیگابایتی شرکت وسترن دیجیتال با قیمت مناسبی به فروش میرسند که میتوانید در بهترین سیستم گیمینگ خود از آنها بهره ببرید. شاید به جرات بتوان گفت بهترین لپ تاپ فعلی حال حاضر بازار ایران تا 40 میلیون تومان برای گیمینگ و رندرینگ و استفاده های سنگین همین سیستم و بهترین لپ تاپ ایسوس است که به لطف دارا بودن هارد دیسک یک ترابایت SSD و پردازنده AMD Ryzen 7 به راحتی می توانید هر نوع برنامه ای را با آن اجرا کنید.

اگر یک لپتاپ «بازی» یک GPU مجزا با استخر VRAM خاص خود را نداشته باشد، بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون لپتاپ بازی نیست. چون برای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ ، هم پردازنده ،هم سرعت رم ، هم حافظه و هم کارت گرافیک مهم است، اگر چه بسیاری دوست دارند که لپ تاپ RGB داشته باشند ، بنابراین این گزینه را هم باید در نظر بگیریم. بودجه تعیین کنید رم 16 گیگابایتی DDR4/DDR5 را در نظر بگیرید. بهترین GPU را که می توانید بخرید از فروشنده طلب کنید Intel Core i7/AMD Ryzen 7 کار شما را راه می اندازد. رقابتی است بین کاربران و شرکت های بازی سازی و کنسول های دنیا.اما این صنعت به کنسول تقسیم می شود. همین کیفیت و قدرت لپ تاپ مزیت رقابتی برندهای مختلف است اما به طور کلی می توان به لپ تاپ های لنوو (lenovo)، ایسوس (ASUS)، اچ پی (hp)، ریزر (RAZER) و … کیبورد این لپ تاپ دارای نور پس زمینه بوده و از اقلام همراه این لپ تاپ می توان به دفترچه راهنما و شارژر اشاره کرد. پس اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخی برای این قبیل از سؤالات هستید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله در خصوص بهترین برند لپ تاپ گیمینگ با ما همراه باشید.