لیست اتاق فرارهای رشت+آدرس و راه ارتباطی مجموعه اتاق فرار دررو

اگر عاشق بازی و هیجان هستید یا میخواهید اطلاعاتی در خصوص بازی اتاق فرار کسب کنید و راهنمای بازی کردن در کنار تاریخچه این بازی را کشف کنید، همراه ما باشید. هنگام قرار گرفتن در شرایط فشار زیاد از ما خواسته می‌شود تا با اطرافیانمان ارتباط برقرار کنیم و با کمک آنها مشکلات را حل کنیم و به چالش‌ها غلبه کنیم. اتاق فرار از قبیل تجربه “اتاق فرار مایان” تیم ها را در شرایطی قرار می‌دهد تا ارتباط خیلی نزدیکی با یکدیگر داشته باشند.

آمار جهانی سن مخاطبان را از 18 سال تا بالای 45 سال نشان می دهد. با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با هم همراه باشید. در داستان‌ها بیان‌شده که در یک جزیره گنجینه‌ای باارزش وجود دارد که شما را به ثروتمندترین فرد کره‌ زمین تبدیل می‌کند.

لیست اتاق فرارهای رشت+آدرس و راه ارتباطی مجموعه اتاق فرار دررو

اتاق فرار (کلبه) ارائه شده توسط مجموعه (EscapeDoors، این اتاق فرار در اسلامشهر واقع شده است. به این معنی که شما در هر زمان که احساس کردید تحمل شرایط برایتان غیر قابل قبول است می توانید با فشار دادن آن از بازی خارج شوید. ولی این را در نظر داشته باشید که این کار به منزله پایان بازی و خروج همه اعضای تیم است. البته اینو همیشه یادتون باشه که اتاق فرار یک تجربست و این تجربه برای همه یکسان نخواهد بود یعنی امکان داره شما از یک بازی خیلی لذت ببرید ولی گروهی دیگر از دوستانتون نظری متفاوت داشته باشند. به نظر میرسد که اکنون شما آماده انتخاب یکی از اتاق ها از میان گزینه های گسترده اتاق های فرار ترسناک هستید.موفق باشید! اتاق های فرار ترسناک می توانند بسیار سرگرم کننده باشند ، به شرطی که بدانید در مقابل چه کسانی هستید و محدودیتی وجود ندارد که لذت تجربه شما را از بین ببرد.

شما در مجله اتاق فرار می توانید جدیدترین اتاق فرار تهران و کرج را مشاهده و رزرو اتاق فرار خود را به آسانی انجام دهید. نظر سایر افراد را درباره کیفیت بازی و سناریو، حرفه‌ای بودن گیم مستر و اکتورها در سایت رزرو اتاق فرار تهران بخوانید تا اسکیپ رومی انتخاب کنید که بیشترین میزان کیفیت را دارد. اتاق فرار هم مانند فیلم‌ها و کتاب‌ها، در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شود. در اتاق فرار ترسناک تهران؛ داستان و سناریوی بازی به شکلی دلهره آور و سرشاراز اتفاقات غیرقابل پیشبینی و ترسناک طراحی می‌شود. علاوه بر چالش‌ها و خط داستانی پر از ترس و وحشت، در این اسکیپ روم‌ها؛ فضاسازی، استفاده از موسیقی و صدا و حتی نور و تاریکی هم به گونه‌ای است که بیشترین میزان دلهره را به شما انتقال دهد. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت.

  • اتاق فرار (دارک لرد) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله آیت الله کاشانی تهران واقع شده است.
  • اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن.
  • اتاق فرار (آقوام الملک) ارائه شده توسط مجموعه این اتاق فرار در محله بلوارفردوس واقع شده است.
  • اتاق فرار (فرار سر به نیست) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله یادگار امام جنوب واقع شده است.
  • بعد از بررسی قیمت و انتخاب بازی، وقت رزرو این بازی و شروع یک روز متفاوت برای شما و دوستانتون می‌رسه.

این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر وارد ایران شد. برای رزرو اتاق فرار در صورتی که نام بازی اتاق فرار و یا نام مجموعه را می‌دانید براحتی می‌توانید از طریق خود مجموعه رزرو خود را نهایی کنید. در مجله اتاق فرار شما می‌توانید در صفحه بازی مربوطه از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ و همچنین در صورتی که مجموعه اتاق فرار سیستم رزرو داشته باشد از طریق سایت مجموعه بازی مورد نظر خود را رزرو کنید.

اتاق فرار کف بین

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما می‌باشد. بهتر است تا قبل از رزرو حتما به زمان انتخابی دقت کنید و حسابی از زمان رزروتان مطمئن باشید، چون طبق قوانین و شرایط تغییر زمان سانس رزرو شما در مدت زمان کمتر از 24 ساعت اصلا ممکن نیست. همانطور که گفته شد خیلی نمی‌توان برای این بازی هیجان انگیز، رنج سنی خاصی در نظر گرفت. گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند. معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند.

مجموعه اتاق فرار نید فور اسکیپ در اتاق فرارهای تهران

در وبسایت ما در قسمت شماره تلفن بازی در صورتی که بر روی آن کلیک کنید ، مستقیم میتونید با مجموعه ارتباط برقرار کنید و بازی خودتون را رزرو کنید. هر یک از بازیهای اتاق فرار دارای یک سناریو مشخص و مربوط به بازی می باشند که از طریق آن می توان به تم داستانی بازی و همجنین هدف نهایی بازی دست پیدا کرد. در نتیجه در زمان انتخای اتاق فرار پیشنهاد می شود که به سناریو بازی توجه کنید و در صورتی که دوست دارید وارد همچنین فضایی بشود آن اتاق فرار را رزرو کنید.

اتاق فرار شرودا

اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید. اتاق فرارهای آنلاین زمان محدود و مشخص ندارند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید بازی کنید. اتاق فرار دارای ژانرهای مختلف می‌باشد که ژانر کاراگاهی، تاریخی، دلهره اور و ترسناک از ژانرهای محبوب این سرگرمی می‌باشد. با توجه به ژانرهای مختلف، نوع فضاسازی بازی و اتفاقاتی که درون بازی اتاق فرار می‌افتد تجربه هر یک از بازی های اسکیپ روم یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود .

  • در نهایت طی پنج سال، اسکیپ روم‌ها در اروپا، آمریکا و سایر کشورهای آسیایی معرفی شدند.
  • زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند.
  • با انتخاب دقیق تاریخ، زمان، تعداد اعضای تیم و درج نام و تلفن سرگروه اتاق مورد نظرتون رو رزرو کنید.
  • با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید!
  • برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند.

امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد. بطور مثال شرایط سنی و جسمانی از مهمترین شرایط حضور در اتاق فرار می باشد. که در ابتدای بازی یک برگه به شما داده می شود و باید همه این موارد را تایید کنید. البته اینو همیشه یادتون باشه که اتاق فرار یک تجربست و این تجربه برای همه یکسان نخواهد بود. یعنی امکان داره شما از یک بازی خیلی لذت ببرید ولی گروهی دیگر از دوستانتون نظری متفاوت داشته باشند.

اتاق فرارهای سطح پلاتینیوم

توجه داشته باشید که اگر صرفا برای ترسیدن بازی می‌کنید، کابوس مناسب شما نیست. نسل بعدی مازها (هزارتوهای پرپیچ و خم) در باغ‌های انگلستان به چشم می‌خورند؛ باغ‌هایی که در قرن ۱۶ پس از میلاد مسیح، حصارهایی از گیاهانی مانند شمشاد داشتند. در آن دوره، ورود و خروج موفق از این مازها، مراسمی برای خاندان سلطنتی و مهمان‌های آن‌ها بود؛ چالشی جذاب برای شرکت‌کنندگان که از آن به‌عنوان سرگرمی یاد می‌کردند. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

مجموعه اتاق فرار وست روم

سناریوی این بازی به‌ این صورت است که در سال ۲۰۲۰ در جنوب شهر برلین شماری کارتن‌خواب بر اثر سانحه سوختگی شدید و عفونت داخلی کشته می‌شوند. طبق تحقیقات انجام‌شده از بیمارستان مرکزی، این نوع علامت سوختگی و عفونت از آتش‌سوزی ایجاد نشده است؛ بلکه ورود ویروسی واگیردار و مرگبار به بدن مبتلایان عامل این سوختگی و عفونت بوده است. موسیقی متن مناسب نیز می تواند در برانگیختن احساسات مختلف شرکت کننده ها موثر باشد. یک اتاق فرار خوب باید مرموز، هیجان انگیز و خیره کننده ساخته شود. به طور کلی در طراحی اتاق فرار می بایست طراحان خود را به جای بازیکنان قرار دهند و تمام حس های مورد نیاز برای رسیدن به هدف بازی را در ایشان زنده کنند. دکوراسیون داخلی این اتاق فرار کار بسیار دشواری است که نیازمند تخصص بالا و تجهیزات پیشرفته می باشد.

اتاق فرار ابناء الجن

شما و گروه‌تان یک تیم کارآگاهی‌اید که قصد دارید دنیا را نجات دهید. دکتر برایانیک پادزهر این بیماری‌ها را می‌یابد و شما باید آن را پیدا می‌کند و قبل از کشته‌شدن، دنیا را نجات دهید. محیط این اتاق شبیه به محیطی آلوده از میکروب و مواد شیمیایی طراحی شده است. اطلاعات زیر می‌تواند به شما برای رزرو بلیط این اتاق کمک کند. این اتاق یک شبیه‌ساز محیط موزه است و شما باید خود را از آن خارج کنید.

اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر سیلیکون ولی اتاق فرار توسط این دانشجوی ژاپنی طراحی و عملی شد. در ادامه این لیست می‌خواهیم اتاق فرارهای شهرهای دیگر ایران را به شما معرفی کنیم. فراموش نکنید اگر قصد دارید به زودی به هر یک از این مقصدها سفر کنید، از این اتاق‌های فرار هم دیدن کنید و تجربه‌تان را کامل کنید.

  • این بازی و سرگرمی جدید یکی از متفاوت‌ترین و مهیج‌ترین تجربیاتی است که می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده تجربه کنید.
  • این اتاق فرار با ژانر ترسناک یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌های این تهران است و فضاسازی این اتاق در نوع خود بی‌نظیر است و هیجان بسیار زیادی را برای شما به‌همراه خواهد داشت.
  • ژانر جنایی برای کسانی توصیه می‌شود که شرایط لازم برای حضور در اتاق‌ فرارهای ترسناک را ندارند یا به‌صورت خانوادگی خواهان حضور در یک اسکیپ روم هستند.
  • شما همچنین ممکن است مجبور باشید در تاریکی مطلق در بازی پیش بروید؛ پس اگر با این مسائل مشکل دارید، از شرکت در بازی اجتناب کنید.

شما و گروهی که دارید، همگی از سارق‌های سابقه‌دار هستید و حالا می‌خواهید موجودی یکی از معتبرترین بانک‌های خاورمیانه را سرقت کنید که شامل شمش طلا، دلار و یورو است. شما و گروهتان در مجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی شده این بانک را پیدا کنید و آن را با خود ببرید. بازی به دو بخش تقسیم می‌شود، یک قسمت 15 دقیقه‌ای و یک قسمت 45 دقیقه‌ای که شرح روند آن را در ادامه آورده‌ایم. یکی از ویژگی های بسیار جالب بازی های شانس فرار طبقاتی بودن و محیط بسیار بزرگ آن است که باعث میشود چالش های موجود در بازی بیشتر و جذاب تر شود. فرقی نمیکند در کجای تهران باشید، تجربه این اتاق فرار باعث میشود بازی های دیگر آن را نیز دنبال کنید.

اگر بازیکن‌ها قادر به حل پازل بازی در بازه زمانی مناسب نباشند ، به‌طور معمول تیم توسط اپراتور بازی مطلع می‌شود و از اتاق بیرون می‌آیند. نحوه انجام بازی در اتاق فرارهر یک از اعضای تیم باید بر اساس تخصصی که دارند، قسمتی از معما را حل کنند. در نتیجه باید کار تیمی شما به این شکل باشد که هر معما و سرنخ را به یک نفر واگذار کنید. به صورت کلی بازی اتاق فرار را می‌توان به چهار بخش مختلف تقسیم کرد. بنابراین هر بخش را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید. اتاق فرارخب اولین سوالی که شاید برای شما پیش بیاید، این است که چطور باید این بازی را انجام دهیم؟ پیش از هرچیز باید بدانید که این بازی به صورت گروهی انجام می‌شود.

  • این بازی محیطی حدودا دو تا سه ساعت است و به نسبت بازی‌های اتاق فرار نیاز به تحرک و جست‌و‌جوی بیشتر دارد.
  • حوالی سال ۲۰۱۲ ما شاهد آغاز شوق اتاق فرار در امریکا بودیم.
  • این بازی با میزان ترس ۸۰ درصد و سختی ۷۰ درصد با دکوری جذاب، شما را از زمان حال جدا می‌کند؛ زیرا سناریو و حوادث بازی در گذشته‌ای نسبتا دور اتفاق افتاده‌اند.
  • این مجموعه شامل سه تا از اتاق فرارهای تهران هست که همگی زیرمجموعه خانه ذهن زبیاست و هرکدام با موضوع و سناریوی خاصی طراحی شده‌ است.
  • برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید.

معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. این قاتل بخشی از زیرزمین خانه خود را مانند سلول زندان ساخته است. از زمانی که قاتل می‌خوابد ۶۰ دقیقه فرصت دارید که فرار کنید. محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید. شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پر شده از مواد شیمیایی و بیماری‌های خطرناک.

اتاق فرار (دارک لرد) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله آیت الله کاشانی تهران واقع شده است. اتاق فرار (مُلک پِدری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله چهارراه پارک وی تهران واقع شده است. بلافاصله بعد از رزرو با شماره مجموعه تماس بگیرید اتاق فرار اورشلیم در ژانر ترسناک اجرا می شود. و با توجه به فضاسازی که دارد امکان حذف ترس وجود ندارد لذا موکدا توصیه میشود اگر تحت تاثیر بیماری قلبی یا تنفسی هستید از رزرو این بازی جدا خود داری کنید.

ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست

اتاق فرار یا اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی و فکری است که در آن شما با تشکیل یک تیم و ورود به فضای بازی اتاق فرار، وارد یک داستان از پیش تعیین شده خواهید شد. فضایی که توسط طراحان اتاق فرار و با توجه به یک سناریو، ایجاد شده است. شما در این فضا باید سیر داستانی بازی را با حل کردن معماها، پازل‌ها و همچنین کار گروهی طی کرده و خودتان را به هدف نهایی بازی برسانید. البته نقاط مشترکی هم بین این اتاق‌ها وجود دارد؛ مثلا همه موارد به سبک ایرانی طراحی شده و برای اولین بار در ایران ارائه شده است. تیم‌ها برای شرکت در این بازی باید حداقل ۲ و حداکثر ۴ نفر باشند. محدودیت زمانی در این مجموعه مانند سایر اتاق فرارهای تهران ۶۰ دقیقه بوده و حداقل سن برای ورود به محیط بازی ۱۲ سال است.

اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری

دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست. افزونه‌های دیگری مانند دلهره، درام، هیجان و یا حتی کمدی که خوشبختانه به تازگی بین اتاقهای فرار در حال افزایش هم هستند وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما پیشنهاد میکنیم. در قسمت نظرات همین صفحه، تجربه حضور در اتاق فرار کیش را بنویسید و از تجربه دیگران استفاده کنید. برای اتاق فرار هایلند هر بلیط مخصوص 1 نفر است و حداقل تعداد بلیط خریداری شده بایستی 2 عدد باشد.

اتاق فرار دلاک

بنابراین دوستداران معما و چالش‌های ذهنی، باید انتظارات خود را کمی پایین بیاورند. اتاق فرارهای ترسناک بیشتر به تحریک احساسات مربوط می‌شوند تا ذهن و هوش. البته ممکن است گزینه‌هایی را پیدا کنید که تلفیق خوبی میان این دو به وجود آورده باشند.

قراره برای شما از پیدایش اتاق فرار ترسناک بگیم و اینکه از اوایلی که این بازی شروع بکار کرد چیزی به اسم اسکیپ روم ترسناک وجود نداشت ولی الان به راحتی میتونید بین ی عالمه رزرو اتاق فرار ترسناک رو انجام بدید. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند.

برای این بازی باید حداقل چهار نفر باشید؛ زیرا با توجه به سبک بازی به دو گروه دو نفره تقسیم و در بعضی از بخش‌های بازی از هم جدا می‌شوید. شما باید مجموعه‌ای از معماها را حل کنید تا به هم برسید و در نهایت فرار کنید. مجموعه اتاق فرار انیگما در برج میلاد، ۶ بازی معمایی، ترسناک و هیجان‌انگیز در تهران و یک بازی ترسناک و معمایی در کرج دارد. این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است.

معرفی و بررسی اتاق فرار

اتاق فرار موزه از بازی‌های جالب و هیجان‌انگیز مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۸۰ درصد و درجه هیجان ۶۰ درصد دارد. شما در این اتاق فرارا در یکی از باستانی‌ترین و باشکوه‌ترین موزه‌های دنیا قرار دارید. شایعه شده است که در بخش فرهنگ یونان باستان، الماسی اسطوره‌ای قرار دارد که اسکندر آن را به هلن داده است و شما تنها یک ساعت فرصت دارید تا آن را بدزدید. در خردادماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر در شعبه جردن طراحی و اجرا و در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در شعبه حقانی باز-طراحی و مجدد اجرا شده است. این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند.

۳. اتاق فرار نفوذ

همانطور که گفته شد خیلی نمی‌توان برای این بازی هیجان انگیز، رنج سنی خاصی در نظر گرفت. اشاره دارد که به تازگی جای خود را در میان جوان ترها باز کرده است؛ تفریحی که هیجان را با سرگرمی های فکری در می آمیزد و فضایی متفاوت را پیش روی تان می گذارد. خیر ، گرچه بازی های ترسناک بر اساس ترس واقع شده اند ولی در کل طول بازی هیچ خطری برای بازیکنان وجود ندارد.

اسکیپ روم

هدف تیم شما پیدا کردن سارا گرفتن اطلاعات لازم از او و فعال کردن هفت بمب در ایستگاه میباشد. با انتخاب دقیق تاریخ، زمان، تعداد اعضای تیم و درج نام و تلفن سرگروه اتاق مورد نظرتون رو رزرو کنید. مخاطبان اصلی اسکیپ روم ها معمولا گروه‌های دوستانه و خانوادگی هستند؛ اما امروزه این بازی به مدارس و دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ‌راه یافته است. گروه دیم اسکیپ از بهترین مجموعه‌های شرق تهران، دارای یک بازی فعال به نام نفس نکش است. برای گروه‌هایی که تابه‌حال تجربه‌ بازی در اتاق فرار را نداشته‌اند، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود. همچنین، اغلب اتاق‌های فرار فاقد پارکینگ هستند؛ بنابراین، با در نظر گرفتن ترافیک منطقه در ساعات اداری و روزهای غیر‌تعطیل طوری برنامه‌ریزی کنید که حتما ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید.

بازی اتاق فرار چیست ؟ هر آنچه باید درباره اسکیپ روم بدانید به‌همراه تصاویر فانزی

این بازی فصل‌های مختلفی دارد و نکته‌ی جالب این که پایان بازی براساس تصمیمات شما در حین بازی متفاوت است. گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند. معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند. اگر که عاشق ماجراجویی و سفر در زمان هستید این ژانر بهترین انتخاب برای شماست. اینجا شما پازل‌های افسانه‌ای و مرموز تاریخی را حل می‌کنید و با هیجان زیادی سر و کار خواهید داشت.

غیر از آن از آنجایی که اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی می‌باشد اعضای تیم شما نیز در تجربه شما در بازی اتاق فرار دخیل خواهند بود. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اعضای گروهتان را بدرستی انتخاب کنید. برای انتخاب آن‌ها نیاز نیست که هیچ پیشنیاز خاصی را در نظر بگیرید و اگر آن‌ها دوستانی باشند که از وقت گزراندن با آن‌ها خوشحالید همین کافیست. اگر عاشق فیلم ترسناک هستید و می‌خواهید هیجان بالایی را تجربه کنید، شک نکنید که اتاق فرار ترسناک بهترین گزینه برای شما است.

اتاق فرارهای کرج

اتاق فرار سویینی تاد یک بازی با سختی متوسط اما بسیار ترسناک است. با سبک تئاتر تعاملی است که با فضای ترسناک و هیجان‌انگیز خود، تجربه‌ای جالب برای شما رقم خواهد زد. اتاق فرار میراث پارس با تم معمایی، تاریخی، ماجراجویانه، ۷۰ درصد سختی دارد. تمام بازی‌های مجموعه انیگما برای سن ۱۵ سال به بالا طراحی شده‌اند؛ البته در بازی‌های معمایی بچه‌های ۱۰ سال به بالا به شرط تهیه بلیط می‌توانند همراه شما در اتاق‌ها حضور داشته باشند. همچنین، اغلب اتاق‌های فرار فاقد پارکینگ هستند؛ بنابراین، با در نظر گرفتن ترافیک منطقه در ساعات اداری و روزهای غیر‌تعطیل طوری برنامه‌ریزی کنید که حتما ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید.

  • همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند.
  • همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.
  • شما باید با فکر و از خودگذشتگی این موجودات را شکست بدهید و از ورود آن‌ها به شهر جلوگیری کنید.
  • این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند.

در این بازی شرکت کنندگان باید معماهای مختلفی را حل می‌کردند. از شهریور سال ۱۳۹۴ تیمی از افرادی که قصد تاسیس اتاق فرار در ایران را داشتند، با مسئولین مربوطه مذاکرات مختلفی کردند. آنها نهایتا موفق شدند که در اوایل سال ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار را در ایران افتتاح کنند. شاید برایتان جای سوال باشد که اصلا چنین ایده ناب و زیبایی از کجا نشات گرفته. اولین بار در سال ۲۰۰۷ شرکتی به نام ریل اسکیپ روم به دست تاکائو کاتو ژاپنی تاسیس شد.

برای انتخاب آن‌ها نیاز نیست که هیچ پیشنیاز خاصی را در نظر بگیرید و اگر آن‌ها دوستانی باشند که از وقت گزراندن با آن‌ها خوشحالید همین کافیست. مخصوصاً این روزها که بیشتر جوان‌ها و نوجوان‌ها علاقه‌مند هستند روزهای تعطیل یا آزاد خودشون رو در اتاق فرار بگذرونند. البته اتاق فرار تهران نسبت به سایر شهرها مثلا اتاق فرار کرج ژانرهای بیشتری داره، همین موضوع هم باعث شده که بازیکن‌ها امکان انتخاب یکی از بهترین بازی‌های ترسناک یا معمایی رو از بین بازی‌های متنوع اسکیپ روم تهران داشته باشند. ژانر کاراگاهی، پلیسی، ترسناک، معمایی از معروفترین ژانرهای اتاق فرار است که هرکدامشان می توانند تجربه متفاوتی برای شما داشته باشد.

اتاق فرار ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله فردیس کرج واقع شده است. اتاق فرار (تباهی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله سبلان واقع شده است. اتاق فرار (کنستانتین) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اشرفی اصفهانی واقع شده است. اتاق فرار (جنون) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شریعتی واقع شده است. اتاق فرار (رستگاری بیولوژیکی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله سعادت آباد واقع شده است.

اتاق فرار آخرین تقاص

اگر قبلا در این اتاق‌ها بازی کرده‌اید حتما تجربه‌تان را برای ما و بقیه خواننده‌ها تعریف کنید. مجموعه اتاق فرار اینفینیتی در شرق تهران، یک بازی به نام بیمارستان زامبی در ژانر ترسناک دارد. مجموعه اتاق فرار نکست اسکیپ روم یک اتاق فرار به نام زار با تم ترسناک و دلهره‌آور را طراحی کرده است که در مدت زمان کوتاه، مخاطبان بسیاری را به‌سمت خود جلب کرد.

استانداردهای بازیکنان برای اتاق فرار

به یک ماجراجویی ترسناک بروید ، برای فرار از اتاق معما حل کنید و در بازی های فرار ترسناک راه خروج از کابوس را پیدا کنید. برای اتاق های فرار ترسناک باید بالای 16 سال باشید و حضور افرادی که کمتر از 16سال دارند، به همراه بزرگتر هم امکان پذیر نمی باشد. اتاق فرار (خوابگر) ارائه شده توسط مجموعه (EpicEscape، این اتاق فرار در تهرانپارس واقع شده است. اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورد، این اتاق فرار معمایی برای شماست.

مجموعه اسکیپ هوم

در ضمن بهتر است کسانی که به این بازی علاقه دارند در یک تیم قرار بگیرند. تلاش نکنید کسانی که به این بازی علاقه ندارند را همراه خود کنید. از طرف دیگر بهتر است کسانی که در بازی اتاق فرار شرکت می‌کنند، در یک گروه سنی باشند. هیجان انگیز، ترسناک، معمایی، جنایی، کاراگاهی و فانتزی، این‌ها ژانر‌هایی هستند که سناریو‌ها در آن نوشته می‌شوند. به همین دلیل بهتر است پیش از بازی ژانر مورد علاقه خود را پیدا کنید. به این ترتیب در انتخاب سناریو یک گام جلوتر از دیگران خواهید بود و می‌دانید که قرار است انتظار چه چیزی را داشته باشید.

  • نامه‌ای به‌دست شما می‌رسد که حاوی این است که شما باید به سردخانه‌ای بروید.
  • در این اتاق فرار شما در نقش سارقینی باهوش وارد ماجرا می‌شوید و قرار است الماسی ۹ قیراطی به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون دلار را بدزدید.
  • اگر فیلم‌های زامبی و آخر زمانی را دیده باشید، متوجه این عبارت می‌شوید.
  • مهم اینه که بازیکن در جریان بازی نتیجه تلاش ها شو ببینه و بازی یه بازخورد مستقیم و فوری داشته باشه.
  • معماها و مسائل و مختلفی که در این اتاق فرار با آن‌ها مواجهه می‌شوید، هم آسان هستند و هم بسیار سخت، پس باید به همه نکات توجه داشته باشید و کار گروهی خوبی را ارائه دهید.

برای رزرو اتاق‌ فرارهای اسکیپ روم می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید. پس از مواجه‌شدن با این موجودات باید با ترفندهای مختلف آن‌ها را شکست دهید و از دستشان فرار کنید. به‌طور حتم مواجه‌شدن با موجودات فضایی می‌تواند بسیار جالب باشد، حتی اگر این تجربه در تخیل یا محیطی غیرواقعی صورت بگیرد. این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد.

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار

پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد. برای معرفی بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران، باید جایی برای اتاق فرار اسکیپ هوم باز کنید.

در واقع شما در سال ۱۷۰۰ میلادی‌اید و باید با استفاده از این کشتی خود را به جزیره اسکیپ روم رایگان برسانید. محیط این اتاق شبیه به محیطی آلوده از میکروب و مواد شیمیایی طراحی شده است. راکی، الکس و مانی سه نفر از دزدهای شهر دیترویت آمریکا بودند که از طریق دزدی امرارمعاش می‌کنند. راکی قصد دارد به‌همراه خواهر کوچک‌ترش برای زندگی بهتر به کالیفرنیا سفر کنند و داستان ادامه پیدا می‌کند. دکتر هنری هاوارد هولمز از هر روشی استفاده می‌کند تا ساکنان هتل خودش را بکشد.

با تجره یک اتاق فرار خوب شا هم احتمالا یکی از طرفداران این نوع سرگرمی خواهید شد. از آن جایی که این روزها در تهران تعداد اتاق‌های فرار به نسبت زیاد شده است، احتمالا پیدا کردن یک اتاق فرار جذاب برای شما کمی مشکل خواهد بود. اما با کمی جست و جو قطعا می‌توانید مناسب‌ترین اتاق فرار را برای یک تفریح به یاد ماندنی خود بیابید.

اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری

شما همچنین ممکن است مجبور باشید در تاریکی مطلق در بازی پیش بروید؛ پس اگر با این مسائل مشکل دارید، از شرکت در بازی اجتناب کنید. اتاق فرار شیوع، ناصرالدین شاخ و اتاق ۴۴، سه اتاق فرار آنلاین مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر هستند. محبوبیت ایده تاکائو کاتو به سرعت به سنگاپور، مجارستان‌، رومانی، سوئیس و بقیه کشورهای دنیا نیز کشیده شد. در ایران نیز تنها پس از گذشت سه سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار، بیش از ۱۰۰ اسکیپ روم در تهران و دیگر شهرها افتتاح شدند. در این مطلب، تلاش کردیم یک راهنمایی جامع و ساده برای طراحی اتاق فرار ترسناک، خدمت شما عزیزان ارائه دهیم؛ اگر سوالی در این باره دارید که پاسخ آن‌را در مقاله نیافتید، حتما در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید. اتاق فرار یا اسکیپ روم، یک محیط معمولا سربسته است که شبیه به فضای داستان (یک حمام عمومی قدیمی، دفتر یک کارآگاه، یک آزمایشگاه آلوده و…) دکور شده است.

بازیهای هر مجموعه دارای سبکها و ژانرهای مختلفی می باشد ولی همه این بازیها دارای کیفیت مناسب و استاندارد می باشد و می تواند برای کسانی که بدنبال تجربه اتاق فرار و نه سافاری وحشت هستند پیشنهاد مناسبی باشد. در تهران در حال حاضر تعداد بسیار زیادی مجموعه اتاق فرار وجود دارد که بسیاری از آنها دارای کیفیت و استاندارهای مناسب می باشد. برای شناخت بیشتر مجموعه های با کیفیت و اتاق فرارهای استاندارد می توانید به مجله اتاق فرار مراجعه کنید. شما در اتاق فرار اسکیپ چلنج با بازی‌های ترسناک و با محتوای انتقادی روبه‌رو می‌شوید که بتوانید در کنار دوستان و خانواده خود لحظات مفرح و سراسر هیجان را تجربه کنید. شما می‌توانید با بازی در مجموعه اسکیپ چلنج توانایی‌های خود را در معرض آزمون گذاشته و خودتان را بهتر بشناسید.

۲. اتاق فرار تنهایی

بعد از این مرحله، اتاق فرار شما قبل از راه اندازی نیاز به تست و آزمایش با گروه ازمایشی داره که اهمیتش از بقیه قسمتها بیشتره. چون تو این مرحله نقاط قوت و ضعف کار شما به صورت عینی خودشو نشون میده. حواستون به همه چیز باشه،اگه تو مرحله تست گروه آزمایشی سردر گم بود و دور خودش بی هدف می چرخید یعنی جریان بازی ضعیفه، اگه سرگرم نشد و خسته بود بهتره رو معماها بیشتر کار کنین و ….

با این رویه اصلا از داستان لذت نخواهید برد و احتمال شکست شما بسیار بالا خواهد بود. معمولا برای حل کردن معمای اتاق فرار حدود سی دقیقه تا یک ساعت زمان خواهید داشت. بسیاری تصور می‌کنند که این زمان بسیار زیادی برای یک بازی است. به همین دلیل در ابتدای بازی کاملا وقت را هدر می‌دهند و هرچه به انتهای زمان نزدیک می‌شوند، متوجه خواهند شد که زمانی برای آنها باقی نمانده. اگر در حین بازی خسته شدید و خواستید آن را ترک کنید، باید با اپراتور تماس بگیرید.

اتاق فرار قَـصــــبــه

مبلغ پرداختی نهایی است و در محل اتاق فرار مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد. ما به شما تجربه ای متفاوت از سایر فعالیت های دیگری که انجام میدهید ارائه میکنیم. و شما فرصتی برای آزمایش خودتان در تمرکز ، مشاهده و حل مسئله در شرایط سخت و پر استرس را دارید. شما 60 دقیقه زمان دارید تا بتوانید معما های بازی را حل کرده ، قفل ها را باز کنید و فرار کنید.

آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید. شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید. این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند. این قاتل بخشی از زیرزمین خانه خود را مانند سلول زندان ساخته است. از زمانی که قاتل می‌خوابد ۶۰ دقیقه فرصت دارید که فرار کنید. این مجموعه در محدوده میدان فاطمی واقع شده است و در آن یک اتاق فرار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

استرستان را مدیریت کنید و تمام توان ذهنی خود را بر روی حل معماها بگذارید. به چالش کشیده شدن توسط عوامل مختلف و بعضا ترسناک در طول بازی، می تواند قدرت تمرکز شما را افزایش دهد. برای انجام این بازی، مدت زمانی خاص به شما اختصاص داده می شود تا با حل کردن معماها و پیدا کردن رمز ها، از اتاق خارج شوید. پس برای موفقیت در این بازی کنترل و مدیریت زمان یکی از اصلی ترین معیارها شناخته می شود. در طول انجام این بازی، باید بتوانید با تقسیم وظایف، زمانی خاص را برای حل هر معما اختصاص دهید. تکرار این کار در مراحل مختلف می تواند به بهبود مهارت مدیریت زمان شما کمک کند.

اتاق فرار از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران است که در بین تمام گروه سنی به‌خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد. در این بازی منحصربه‌فرد، شما به‌همراه تیم خود در یک محیط عجیب و گاهی ترسناک قرار می‌گیرید و باید با هم‌فکری، حل کردن معماها و باز کردن قفل‌ها در زمانی مشخص از محیط خارج شوید. تیم شما می‌تواند جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های شما باشد.