لیست قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال DVD RW پورومیکس | hp-mag

علاوه بر تعمیر و تعویض دی وی دی رام و DVD رایتر، تعمیر و تعویض کارت گرافیک، تعمیر مادربرد، تعمیر هارد، تعویض و یا ارتقای رم، تعویض پاور تغذیه، رفع مشکلات بایوس دستگاه و خدماتی از این قبیل در نمایندگی کامپیوتر لنوو انجام می شود. شایان ذکر است که تمامی تکنسین های فنی این مجموعه از زبده ترین و ماهرترین مهندسین کشور بوده و تعمیر کامپیوتر شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می دهند. تا چندی پیش، اصلی‌ترین درایو نوری در کامپیوتر سی دی رام بود اما با تولید DVD رام ها، امروزه کمتر کسی از سی دی رام در کامپیوتر استفاده می‌کند. دیسک گردان های DVD-ROM امروزی از نسل سوم هستند و می توان آنها را بدون هیچ مشکلی در یک سیستم تحت ویندوز نصب کرد.

  • یکی از مشکلاتی که کاربران لب‌تاپ‌ها معمولا با آن مواجه هستند،‌ عدم پشتیبانی برخی از مدل‌ها از درایو DVD است.
  • بنابراین اگر قصد تعویض یا تعمیر دی وی دی رام کامپیوترتان را دارید با خیال آسوده آن را به همکاران ما در نمایندگی لنوو بسپارید.
  • برخی از سی‌دی-رام‌ها که سی‌دی پیشرفته نام دارند، می‌توانند به شکل هم‌زمان هم داده‌های رایانه‌ای را بر روی خود ذخیره کنند و هم حاوی صدا و صوت باشند.
  • تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر به صورت کاملاً تخصصی در مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو انجام می پذیرد.
  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

این درایوDVD به کمک درگاه USB به لب‌تاپ شما متصل می‌شود و امکان خواندن و نوشتن روی لوح‌های فشرده DVD را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در تهیه یک درایو DVD اهمیت دارد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات است. مهندسان شرکت ونتو این محصول را به سرعت خواندن از DVD با سرعت 8X و CD با سرعت 24X را فراهم می‌کند. برای استفاده از درایو DVD اکسترنال تنها کافی است آن را از طریق درگاه USB به رایانه متصل کنید و بدون نیاز به اتصال آداپتور از وجود آن بهره ببرید. این محصول جدید شرکت ونتو با تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل محبوب ویندوز سازگار است.

نکات تعویض و خرید دی وی دی رایتر لپ تاپ جدید

این محصول از جنس پلاستیک و با ضخامتیبسیار کم و به اصطلاح به‌صورت اسلیم ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا، وزنیبسیار پایین و سبک (220 گرم) رابه آن داده است. یا بلوری رایترDVR-XD11Tبرند پایونیراین توانایی را دارد که تمامی دیسک‌های رایج موجود در بازار را بخواند و برروی آن‌ها رایت کند. ایندرایو نوری اکسترنال داده‌ها را از طریق رابط پرسرعت USB 3.0 و بدون تاخیر بین درایو و سیستممنتقل می‌کند. همچنین این محصول توانایی پشتیبانی از نسخه قدیمی‌ترUSB 2.0 را هم دارد، ولی در صورت اتصال از طریق رابط USB 2.0 سرعت انتقال داده‌ها، مقداری کندتر می‌شود. انواع دی وی دی رایتر اکسترنال، نیاز به هیچ گونه منبع تغذیه ای جز، خود لپ تاپ یا کامپیوتر ندارند . در این درایوها، به طور معمول برای اتصال به کامپیوتر، 2 کانکشن ارتباطی یو اس بی طراحی گردیده است که دی وی دی پلیر از این طریق به سیستم متصل شده و انرژی مورد نیاز خود را از خود کامپیوتر دریافت می کند و شروع به کار می کند.

برای انجام این کارتنها کافی است کابل USB آن را به تلویزیونوصل کند، و بعد دکمه‌یEject رایتر را به مدت 5 ثانیه نگه داشته و دیسک موردنظر را در آن قرار دهد. موجود می باشند که استفاده از آنها راحت می باشد مجله خبری محصولات اچ پی و فقط کافیست از اطلاعاتی که ، در مورد قابلیت هایی که به شما عرضه می کنند مطلع باشید. بعضی از لپ تاپ های امروزی دی وی رایتر ندارند و فقط شامل پورت های مختلف هستند.و لپ تاپ ها سبک وزن می شوند .

ASUS SATA Internal Bulk

درایو نوری از قسمت پشتی خود و تا انتها وارد مکان تعبیه شده روی کیس می‌شود. که از آن برای خواندن و نوشتن یا پاک کردن اطلاعات ازدیسک‌های نوری استفاده می‌شود. لپتاپ من اینترنال نداره.میشه اینترنال کامپیوتر رو به لپتاپ وصل کنم؟یعنی مثل اکسترنال ازش استفاده کنم. سلام خیر ، فقط می تونید به پورت USB لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کنید. DVD رایترها اکثرا به دو گروه اکسترنال و اینترنال تقسیم بندی می شوند. دیجیکو جهت خرید و سفارش آنلاین انواع نوت بوک و تبلت، فروشگاه بفی کالا را به شما معرفی می نماید.

http://akhbarfootball.ir