لیست قیمت مادربرد MotherBoard ۱۹ بهمن ایمالز | hp-mag

تراشه‌های کوچک دیگری نیز وجود دارند که سوئیچ PCI Express هستند و به CPU و Southbridge کمک می‌کنند تا ۱۶ کانکتور PCIe را مدیریت کنند و در صورت نیاز به توزیع خطوط در دستگاه‌های بیشتر کمک می‌کنند. با وجود اینکه تراشه اینتل دارای یک آداپتور شبکه‌ی داخلی است، اما ایسوس ترجیح داده که از اتصالات پرسرعت ارزشمند دیگری استفاده کند و تراشه‌ی دیگری از اینتل به‌نام به آن افزوده است. این تراشه سوکت اترنت‌قرمز را که در مجموعه‌ی I/O وجود داشت، مدیریت می‌کند.

بر اساس نوع رم

تعمیرات لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، All-in-One، بورد و تعویض انواع پورت و چیپست خود را به صورت تخصصی با تجهیزات پیشرفته، به فالیک بسپارید. معمولا مادربردهای بهتر دارای یک سری ویژگی هایی است که با رعایت آن یکی از بهترین مادربردها را می توان انتخاب کرد. بهترین مادربرد باید دارای چیپ ست قدرتمند باشد، چیپ ست یعنی مغز مادربرد است و هر چه چیپ ست قدرتمندتر باشد، پردازش بهتر صورت می گیرد. مادربردهای ایسونیک کامپیوتر امروزه با چیپ های قدرتمند صدا و گرافیک وارد بازار عرضه می شوند و کیفیت مورد نظر کاربر را به او ارائه می دهند.

سوالپاسخقطعات مختلف کامپیوتر چگونه به مادربرد متصل می‌شوند؟انواع اجزا سیستم کامپیوتری مانند، سی پی یو، کارت گرافیک، کارت صدا، رم و غیره از طریق اسلات‌ به مادربرد متصل می‌شوند. در واقع اسلات محل قرارگیری این قطعات است.انواع مادربردها مجله خبری محصولات اچ پی به چند دسته تقسیم می‌شوند و ویژگی‌های آن‌ها چیست؟مادربرد ATX، با اندازه‌ بزرگ‌ مناسب برای کارهای حرفه‌ای است. پورت audio برای هدفون و اسپیکر، پورت PS/2 برای کیبورد و موس و پورت LAN، برای شبکه و مودم، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • این ورودی ها اجزای خارجی سیستم را مانند موس، کیبورد کامپیوترو…
  • بسته به اینکه از چه مادربردی استفاده کنید، راهکارها و تنظیمات مختلفی برای ارتباط مابین پردازنده‌ها و کنترلرها وجود دارد.
  • اما مادربردهایی که برای سیستم های کامپیوتری معمولی طراحی شده اند، به طور معمول قدرت کمتری به نسبت مادربرد گیمینگ دارند و همچنین هزینه آن ها نیز به نسبت کمتر خواهدبود.
  • این بخش برای اتصال پایه‌های فن و هیت سینک به برد استفاده میشود، البته قبل از آن باید سی‌پی‌یو را در جای خود قرار دهید.
  • علاوه بر این موارد، یکی دیگر از وظایف این بورد اصلی ذخیره اطلاعات بایوس می­باشد.
بنابراین هنگام انجام امور سبک پردازنده می‌تواند با کمتر از ۰.۸ ولت فعالیت داشته باشد. در حالتی که تمامی هسته‌ها با حداکثر توان خود فعال باشند، ولتاژ مورد نیاز پردازنده به ۱/۴ ولت یا بیشتر افزایش می‌یابد. مانند بسیاری از تراشه‌ها، بسته به آنچه در زمان واحد به مادربرد متصل شده است، این تراشه تمام اتصالات مختلف از مجموعه‌ای از پورت‌های مانند PCI Express ،USB ،SATA یا شبکه را با استفاده از پهنای باند دردسترس کنترل می‌کند.

http://akhbarfootball.ir

اگر قصد خرید مادربرد های مختلف با قیمت مناسب را دارید، می توانید مادربرد های مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در گلکسی پیکسل؛ وب سایت فروش تجهیزات کامپیوتری خریداری فرمایید. بنابر این این نوع مادربرد ها امروزه برای بستن سیستم کیس کامپیوتر کمترین میزان استفاده و خرید را دارند. ظاهر کلی مادربرد های AT بدین شرح است که سوکت پردازنده آنها در یک سمت از بورد و به دور از اسلات های گرافیک و رم می باشد و بطور معمول از فن و هیت سینک های قدیمی نیز استفاده می کنند. مادربرد یکی از ضروری‌ترین بخش‌های کامپیوتر بوده که تخصیص نیرو به سایر اجزاء، باعث می‌شود سیستم شما به خوبی کار کند.

آموزش گام به گام ساخت عکس نوشته در برنامه پیکس آرت