مشکلات و ایراداتی که برای DVD Writer پیش می آید | hp-mag

برای مثال اگر مشکل، باز و بسته نشدن درب باشد، با استفاده از برخی تکنیک های فنی می توان مشکل را برطرف کرد. همچنین گاهی اوقات ضعف دی وی دی رام در خواندن دیسک ها، با تمیز کردن و یا تعویض لنز حل می شود. هر دو دی وی دی رایتر اینترنال و اکسترنال کارایی شبیه به هم دارند.

  • دقت کنید لنز دی وی دی رایتر لپ تاپ به شدت حساس است و باید به آرامی تمیز شود به همین دلیل اگر دقت و یا مهارت کافی در این زمینه ندارید به یک نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید تا دستگاه آسیبی نبیند.
  • به دلیل استفاده از کابل USB برای اتصال به سیستم، سرعت کمتری نسبت به نوع اینترنال برای خواندن اطلاعات دارد.
  • پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت کالای دیجیتال به مصرف کنندگان با بیشتر از 20 سال سابقه در این حوزه می باشد.
  • پس از آن ، ببینید آیا درایو CD شما هنوز در ویندوز 10 نشان داده نمی شود یا خیر.
  • با تمیز کردن موتور خیلی از ایرادها ، مانند وقتی که سی دی اجرا می شود ولی دی وی دی نه یا رایت نکردن دی وی دی رایتر که اگر نرم افزاری نباشد حل می شود.
در دی وی دی رایترهای ایسوس از تکنولوژی AVRS استفاده می شود که برای جلوگیری از لرزش دی وی دی رایتر در هنگام استفاده است. دی وی دی رایتر پک دار ایسوس که در فروشگاه اینترنتی تکنوسان نیز موجود است، دارای حافظه ی ابری شرکت ASUS می باشد که به صورت رایگان 5 گیگابایت حافظه در اختیار شما قرار می دهد. قیمت مناسب تری نسبت به دی وی دی رایتر اکسترنال دارد و طول عمر آن بیشتر است.

درایو DVD اینترنال لایت آن مدل iHAS124-14 FU

، دارای سرعت بالایی در رایت انواع سی دی می باشند اما در رایت دی وی دی ها سرعت کمتری دارا می باشند. زمانی که به درستی از دی وی دی رایتراکسترنال محافظت کنید و آن را داخل محفظه ای پلاستیکی یا درون جعبه ای و .. نگهداری کنید تا گرد و غبار موقع حمل ، داخل آن نفوذ نکند، با این شرایط می توانید تا مدت زمان طولانی مجله خبری محصولات اچ پی ازآن استفاده کنید. دی وی دی رایترها یک وسیله خوبی برای تهیه نسخه های پشتیبان از فایل های مختلف می باشد.دی وی دی ها سبک و نازک هستند که جا به جایی آنها راحت می باشد. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود.

این فروشگاه اینترنتی کسب رضایت هموطنان گرامی در سراسر ایران عزیز را هدف خود قرار داده است. یعنی، می‌توانند اطلاعات ضبط شده روی این دیسک‌ها را پاک کرده و مجدداً روی آن بنویسند. می توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-RW، DVD-RW و DVD-RAM)، به دفعات اطلاعات ضبط کنند. می‌توانند روی نوع خاصی از دیسک (CD-R و DVD-R) فقط یک بار، اطلاعات را ضبط کنند. فقط می‌توانند اطلاعات روی دیسک را بخوانند و نمی‌توانند روی آن بنویسند.

http://akhbarfootball.ir

پس از قرار گرفتن در این درایو های نوری، کاربر مشخص می کند که آیا می خواهد از طریق درایو های نوری ، دی وی دی را بخواند و یا اینکه، آن را رایت کند . در دی وی دی رایتر اکسترنال بلوری، امکان خوانش و رایت با کیفیت بسیار بالا نیز وجود دارد که این موضوع بستگی به نوع درایوی دارد که بر روی سیستم نصب شده است. خواندن و استفاده از این داده ها در کامپیوتر لنوو با استفاده از دی وی دی رام صورت می گیرد. البته برخی از دی وی دی رام ها نیز قابلیت کپی و رایت دارند و به آنها دی وی دی رایتر گفته می شود. تفاوت این دو با یکدیگر این است که DVD RW هم قادر به خواندن دیسک ها می باشد و هم می تواند برروی دیسک خام، فایل ها را کپی کند. اما DVD ROM تنها می تواند فایل ها را Load کرده و به کامپیوتر انتقال دهد.

دی وی دی رایتر اکسترنال ایسوس یو اس بی تری