معرفی بهترین لپ تاپ های اپل 2023 ویرگول

بهبودهایی که مک بوک پرو ۱۶ اینچی تجربه کرده است، تا آن زمان بسیار بزرگ و سنگین بوده است و کاربران شیک پسند بیشتری خرید آن را ترجیح می‌داند. لپ تاپ های اپل گرچه دارای قیمت های بالایی می باشند اما اعتبار این نام و برند و وجود امکانات پیشرفته در محصولات این شرکت تولید کننده لپ تاپ خبال هر کاربری را از خرید راحت می کند. دارا بودن کارت های گرافیک قدرتمند، نرم افزارهای تخصصی و درگاه های اتصالی و حافظه پرسرعت و دوام باتری از ویژگی های مهم لپ تاپ اپل در بازار است. علاوه بر این دارا بودن حافظه داخلی 265 گیگابایت و صفحه نماش 2560 در 1600 پیکسل با 13.3 اینچ و ابعاد 12x 8.4×0.6 و وزن حدود 1.27 کیلوگرم این مک بوک را به یکی از بهترین لپ تاپ های اپل تبدیل کرده است. لپ تاپ های 12 اینچی مک بوک بازار اپل با وزن کمتر از یک کیلوگرم و طراحی کم حجم و سبک یکی از بهترین گزینه ها برای کاربرانی است که مجبور به حمل هر روزه لپ تاپ می باشند. جدا از وزن کم و ابعاد کوچک دارا بودن باتری با دوام طولانی و صفحه نمایش شبکیه و اتصال وایرلس این لپ تاپ را به یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های بازار اپل تبدیل کرده است.

معرفی بهترین لپ تاپ های اپل 2023 ویرگول

این مورد را هم باید متذکر شویم که هنگام استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند کروم یا Zoom، مصرف باتری مک بوک‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. در صورت امکان، حتما از یک حافظه SSD همراه با سیستم خود استفاده کرده و فضای ذخیره سازی ابری یا هارد اکسترنال را هم برای مصارف دیگر خود در نظر داشته باشید. آپدیت‌هایی که روی لپ تاپ‌ها به منظور افزایش حافظه ذخیره سازی آن‌ها می‌شود، معمولا صدها دلار هزینه داشته و اصلا منطقی نخواهد بود. این مک بوک‌ها قابلیت نصب کابل‌های ویدیویی را هم داشته و می‌توانید شارژرهای اضافه یا جایگزین با پورت USB-C را نیز مورد استفاده قرار دهید.

به همین دلیل نیاز است که به هنگام انتخاب، بررسی‌های لازم را انجام دهید تا مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. لپ تاپ‌های با میزان رم 8 و 16 گیگابایت می‌تواند برای عموم کاربران مناسب باشد. مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی گزینه‌ای مناسب برای دانشجویان محسوب می‌شود؛ البته به فقدان برخی نرم‌افزارهای مهندسی در macOS نیز باید دقت کنید. اگر برای ویرایش اسناد، وب‌گردی، مشاهده فیلم و به طور کلی کارهای روزمره به دنبال لپ‌تاپ از برند اپل هستید لپ تاپ مک‌ بوک ایر گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. از چه نرم‌افزارهایی استفاده می‌کنید؟ برای چه کاری به مک نیاز دارید؟ بودجه‌ی خود را مشخص کنید و بررسی کنید که چقدر قابلیت انعطاف دارد. شاید هنگام خرید مشاهده کنید که مثلا با افزایش مبلغی مشخص می‌توانید به جای مدل 256 گیگابایتی، مدل 512 گیگابایتی را خریداری کنید.

لپ تاپ بعدی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ اپل بهتون معرفی کنم، مک‌بوک پرو 2020 اپله. جالب است بدانید که به طور کلی مک بوک بهترین لپ تاپ برای انجام عملیات گرافیکی بوده و به خصوص نسل جدید این محصول از ویژگی های گرافیکی بسیار قدرتمندی بهره برده است. در ادامه مقاله امروز ضمن معرفی بهترین لپ تاپ گرافیکی اپل، اطلاعاتی را در مورد این محصول در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. مک بوک ایر جزو لپ تاپ‌های بسیار سبک بازار است که با طراحی جمع و جور خود توانسته کاربران بسیاری را مجذوب خود کند. مک بوک پروی ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی جدید اپل که در شب پنجشنبه ۶ آبان معرفی شدند، قابلیتی اختصاصی تحت عنوان تاچ‌بار داشتند که احتمالا با آن آشنایی دارید.

جمع بندی بهترین لپ تاپ اپل

برای یک لپ تاپ با کارایی بهتر و قیمت مناسب تر خرید لپ تاپ ایسوس، خرید لپ تاپ ایسر رو بهتون پیشنهاد می کنیم. ابتدا در قدم اول برای خرید لپ تاپ اپل آنچه که از لپ تاپ می‌خواهید را برای خود مشخص کنید تا خرید موفقی داشته باشید. تمامی لپ تاپ ها که در بازار موجود هستند برای کاربرد و مخاطبان یکسانی تولید نشده‌اند. پس باید تخصص خود را مشخص کرده سپس باتوجه به مواردی که به تخصصتان مربوط می‌شود لپ تاپ اپل را خریداری کنید. همانطور که گفتیم یک راه اطلاع از جدیدترین محصولات آی تی از جمله جدیدترین لپ تاپ اپل آن است که به سایت‌های نقد و بررسی محصولات آی تی (چه داخلی و چه خارجی) مراجعه کنید.

Apple MacBook Pro 2022 MNEW3 M2 24GB 1TB SSD GPU 10 CORE

با وجود چنین تکنولوژی و سخت افزار پیشرفته ای که در این لپ تاپ به کار گرفته شده است ، Retina Macbook Pro بسیار باریک و سبک شده و طول عمر باتری آن نیز بالا رفته است. از معدود نقاط ضعف این دستگاه علاه بر عدم وجود درایو نوری ، می توان به نبودن پورت شبکه اشاره کرد. اگر بخواهیم رقیبی برای این دستگاه در نظر بگیریم ، تنها می توان به لپ تاپ های بسیار باریک سامسونگ سری 9 اشاره داشت که در کیفیت ساخت نیز با Retina MacBook Pro برابری می کند. رتینا تلفیقی از گذشته و آینده است و به همین سبب قابلیت های فوق العاده ای را در خود جای داده است و یک انتخاب عالی است. مک بوک 16 اینچی سنگین و بزرگ تر شده است و دارای باتری بزرگ تر با طول عمر و شارژ بیشتر می باشد.

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MD102

توصیه میشه قبل خرید لپ تاپ مک بوک، قیمت لپ تاپ های دیگه بیلبیلک رو هم بررسی کنید. مک بوک از وزن 2.4 کیلوگرمی که نسبت به اندازه و ابعاد لپ تاپ کاملا مناسب است برخوردار است. صفحه نمایش این مدل از سری مک بوک 13 اینچ می‌باشد و سری پردازنده core i5 بوده است. که این موضوع سبب شده تا یکپارچگی بالایی را در نرم افزار و سخت افزار مک بوک اپل شاهد باشیم. با این حال در لیست زیر قیمت جدیدترین لپ تاپ‌های تولید شده توسط اپل یا مک بوک‌ها را به همراه نقد و بررسی تخصصی و نمودار قیمت می‌توانید بررسی کنید. مک بوک اپل در زمینه‌ی ارتقاء مانند سایر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار نیست.

مک بوک پرو در اکثر نقدهای منتشر شده، نمره کامل کسب کرده است، اما چند ایراد کوچک هم در این بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ۲۰۲۲ دستگاه وجود دارد. روی مک بوک پرو تنها دو پورت تاندربولت ۳ می‌بینیم و حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز نسبت به مدل‌های رقیب ضخیم‌تر شده است. حافظه رم ۱۶ گیگابایتی هم برای این زمان پایین است و اپل ارتقایی روی آن انجام نداده است. البته تست‌های بنچمارک نشان داده است که محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و تمام برنامه‌ها و بازی‌ها با همین حافظه رم عملکرد درخشانی دارند. اعتبار برند اپل و کیفیت بالای قطعات و ساخت و پشتیبانی به روز و آنلاین و همچنین سیستم عامل مکینتاش و حفاظت در برابر ویروس ها از دلایل مهم برتری برند اپل است.

  • آخرین مدل این سری، به لطف استفاده از تراشه جدید M1 توانایی‌های فوق العاده بالای اپل را نشان می‌دهد و سبب شده است که یک لپ تاپ پایین رده، تبدیل به یکی از سریع‌ترین لپ تاپ‌های بازار شود.
  • لپ تاپ اپل مک بوک ایر مدل MGND3 نخستین لپ تاپ اپل با پردازنده مبتنی بر ARM است که در سال 2020 از آن رونمایی شد.
  • در پایان می‌توانید در یک جدول مشخصات کلی مدل‌های مختلف مک بوک را مشاهده کنید.
  • از دیگر موارد مهم در مورد بهترین لپ تاپ اپل ارائه آپدیت های جدید است که کاربران با همان لپ تاپ قدیمی اپل خود می توانند نرم افزارها را ارتقا دهند.
  • برعکس برند ایسوس که در سری‌های مختلف لپ تاپ‌های بسیار زیاد و متنوعی دارد و می‌تواند هر کاربری با هر نیازی را راضی کند لپ تاپ‌ های اپل در دو سری کلی مک بوک ایر و مک بوک پرو ساخته می‌شوند.
  • اپل در مک‌بوک‌هایی که با تاچ‌بار عرضه می‌شوند، یک نوار باریکی از نمایشگر لمسی را درست بالای کیبورد قرار داده است.