موسسات مالی بیشتری برای سرعت بخشیدن به تحول ابر ترکیبی خود به HPE GreenLake روی می آورند

HPE به طور منحصر به فردی برای کمک به مشتریان برای ایجاد پل ارتباطی با زمان حال و آینده قرار گرفته است، یکپارچه سازی ارائه خدمات در تمام محیط های آنها. با HPE GreenLake، تجربه مشتری در هر کجا که برنامه‌ها و داده‌های شما زندگی می‌کنند، انعطاف‌پذیر، مقیاس‌پذیر، امن و آسان است. به این دلایل، بسیاری از موسسات مالی اخیرا HPE GreenLake را انتخاب کرده اند، از جمله JCB، Worldline، Barclays و Cardnet.

AIB و HPE از یک رابطه موفق بلندمدت برخوردار بوده‌اند و اکنون ما با هم کار می‌کنیم تا فناوری حیاتی بانک را در آینده برای زیرساخت پرداخت‌هایش اثبات کنیم. HPE GreenLake الزامات امنیتی، انعطاف پذیری و در دسترس بودن گسترده AIB را برآورده می کند و از خدمات حیاتی مانند مجوزهای کارت بدهی پشتیبانی می کند.

AIB یکی از بزرگترین بانک های خرده فروشی و تجاری ایرلند است که 2.8 میلیون مشتری و بیش از 170 شعبه در سراسر کشور دارد. در تلاش‌های خود برای رهبری تحول دیجیتال در صنعت بانکداری ایرلند، AIB استراتژی ابر ترکیبی آینده‌گرا را دنبال می‌کند.

گراهام فاگان، مدیر فناوری سازمانی و مهندسی ابر، گروه AIB، توضیح می‌دهد: «در صنعت مالی، دو عامل کلیدی برای موفقیت یک بانک وجود دارد، تجربه مشتری و امنیت. برای مقابله با این چالش‌ها و دستیابی به اهداف کلیدی خود، باید از پیشرفته‌ترین فناوری برای مهم‌ترین موارد استفاده خود استفاده کنیم، که به ما این امکان را می‌دهد تا به طور مداوم و پیوسته تجربه ای امن و بدون درز را به هر مشتری ارائه دهیم. با HPE GreenLake، ما یک پلتفرم ابر خصوصی انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر را برای تقویت بیشتر فناوری‌ها و بار کاری حیاتی پیاده‌سازی خواهیم کرد.»


منبع: https://www.hpe.com/us/en/newsroom/blog-post/2022/06/more-financial-institutions-are-turning-to-hpe-greenlake-to-accelerate-their-hybrid-cloud-transformation.html

من در چند ماه گذشته با مشتریان مالی/بانکی خود وقت گذرانده‌ام و دائماً می‌شنوم که آنها می‌خواهند تجربه مشتری را افزایش دهند، سیستم‌ها و پلت‌فرم‌های پرداخت حیاتی را مدرن‌سازی کنند و از کارایی و انعطاف‌پذیری که ابر ترکیبی ارائه می‌دهد بهره ببرند. و از آنجایی که مؤسسات مالی الزامات امنیت سایبری قابل توجهی دارند، موارد غیرقابل مذاکره زیادی از جمله انعطاف پذیری، پایداری و امنیت پلتفرم های فناوری اساسی وجود دارد.

امروزه اکثر شرکت ها، از جمله موسسات مالی، در یک سفر چند نسلی فناوری اطلاعات هستند. بسیاری از آنها با یک محیط مرکز داده شروع کردند و به رویکرد ترکیبی چند ابری برای هدایت نوآوری و افزایش سرعت و چابکی روی آوردند. و آنها نیاز به دسترسی ایمن و کنترل دارایی های داده خود را از لبه به ابر برای تسریع نتایج کسب و کار تشخیص می دهند.

از زمانی که به HPE ملحق شدم، بر روی ارتقای پلتفرم HPE GreenLake خود با یک تجربه ساده و یکپارچه، امنیت افزایش یافته و اکوسیستم شریک توسعه یافته برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریانمان در صنعت بانکداری و فراتر از آن تمرکز کردم. امروز خوشحالم که اعلام کنم بانک های متحد ایرلندی (AIB) پلتفرم HPE GreenLake را برای پشتیبانی از سفر ابری هیبریدی و عملکرد مطمئن در آینده برای مدیریت یکپارچه رشد در حجم پرداخت انتخاب کرده است.